Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema cu fum de la motor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema cu fum de la motor

    Salutare,

    am o problema cu masinuta mea. Dupa o perioada de mers in traficul urban si nu numai se aprinde in bord pentru un minut sau doua arculetul care iti indica bujiile. Motorul functioneaza normal, zic eu, in acest timp, poate doar o usoara trepidatie sau mai degraba imi da o senzarie de "balbaiala". Partea nasoala e ca dupa ce arculetul se stinge incepe sa imi intre fum in habitaclu. Fum si miros de gaze arse. Am desfacut partea ce tine de epurator, filtru de aer si am ajuns pana jos la turbina. Am sters pe acolo am inlocuit coliere si cam atat. Din pacate fenomenul persista. Mai trebuie sa inlocuiesc o garnitura la unul din injectoare. Am observat ca are ceva scapari.
    Ma puteti ajuta cu un sfat?
    Va multumesc.
    Adi, Iasi.
    Tel. 0773758012

  • #2
    Poate ne spui despre ce masina este vorba in prima faza .

    Comment


    • #3
      Ai verificat releul bujiilor incandescente?


      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Comment


      • #4
        Mda, scuze pentru scapare. Un C-Klasse 2.2 din 2004 - W203.

        Am schimbat anul trecut doua dintre bujii. Pentru scurt timp fenomenul a disparut intr-adevar. Dar nu fac legatura dintre bujii si locul de unde iese fumul. Mi s-a mai spus sa le schimb pe toate 4 si sa schimb eventual si acel releu.

        Multumesc.

        Comment


        • #5
          Pai in prima faza ar fi ca intra miros de gaze de la injectoarele ne etansate zic eu.
          Mai poate fi si de la joja de ulei mirosul de gaze, verifica si daca ai scapari de gaze pe acolo.
          Cat despre martorul de bujii, fai un test cu star ca nu e normal sa se aprinda in mers.
          Last edited by gmihai24; 03-02-2017, 21:30 PM.

          Comment


          • #6
            Problema cu fum de la motor

            Masoara toate bujiile incandescente daca sunt bune. Este destul de simplu. Ca sa elimininam bujiile din discutie. Ar fi fost bine sa fie inlocuite toate cand ai gasit doua arse si le-ai inlocuit.

            Sent from my iPhone using Tapatalk
            Last edited by Crazyady; 03-02-2017, 21:35 PM.

            Comment


            • #7
              Am sa schimb bujiile astazi. Si vad in ce stare e si acel releu. Cat despre joja nu are asa ceva. Cred ca iar am omis un detaliu...motorul e 2.2 CDI si am cutie automata pe masina. Ma gandesc sa nu fie ceva legat de momentul cand se initializeaza curatarea filtrului de particule. Am sa incerc sa fac o poza cumva cu motorul si locul de unde am observat ca iese fumul.
              Va multumesc pentru raspunsuri si chiar mai astept sugestii/ajutor.
              O zi buna va doresc si un weekend linistit.

              Comment


              • #8
                Pun si o poza...Sursa fum.jpg

                Undeva din partea cea mai de jos de sub filtrul de aer si de sub acea tabla care joaca rol de protectie termica intre filtru de aer si turbina.

                Comment


                • #9
                  Ati rezolvat problema ?

                  Comment


                  • #10
                    Salutare din nou,

                    am schimbat injectoarele, bujiile si releul bujiilor. De asemenea am schimbat si epuratorul care s-a dovedit a fi fisurat si scapa ulei. Schimbat si racitorul de ulei ca tot il aveam de cand am achizitionat masina.
                    Surprinzator zilele trecute am observat acelasi fenomen. Mai ramane sa vad daca e ceva legat de garnitura de chiulasa.

                    Va doresc tuturor numai bine si sarbatori linistite!

                    p.s. - revin si dupa eventuala operatiune a schimbarii garniturii.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by adyhodo View Post
                      Pun si o poza...[ATTACH]131556[/ATTACH]

                      Undeva din partea cea mai de jos de sub filtrul de aer si de sub acea tabla care joaca rol de protectie termica intre filtru de aer si turbina.
                      Sal,poate garnitura dintre catalizator si turbo.
                      Garnitura costa 18 lei pe Bosal sau 81 lei OEM ,eu am ales prima varianta si am inlocuit-o singur.
                      Inainte de asta verifica colierul de prindere dintre cele 2 mai sus mentionate ( daca este inegrita de fum) ,posibil sa fi slabit si mai necesita strangere.

                      Comment


                      • #12
                        Multumesc mult pentru hint. Maine merg la mecanic si ii spun si de varianta asta.

                        Toate bune!

                        Comment


                        • #13
                          Posibil sa curga ceva si sa ajunga pe turbo sau evacuare de unde se evapora din cauza caldurii. Asa nici nu vezi nimic cand verifici si ai si fum sau aburi urat mirositori. Caua o pata sau o zona mai colorata decat restul.
                          Ciudat insa sa intre asa usor mirosul in habitaclu.
                          E220 cdi W210, 2001

                          E320 W210, 1997
                          C180 W202, 1994
                          W123 200D, 1978 cu inima de W124


                          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                          Comment


                          • #14
                            Aceeași problemă. a gasit cineva sursa uleiului ce se scurge pe galerie?

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by adyhodo View Post
                              Salutare,

                              am o problema cu masinuta mea. Dupa o perioada de mers in traficul urban si nu numai se aprinde in bord pentru un minut sau doua arculetul care iti indica bujiile. Motorul functioneaza normal, zic eu, in acest timp, poate doar o usoara trepidatie sau mai degraba imi da o senzarie de "balbaiala". Partea nasoala e ca dupa ce arculetul se stinge incepe sa imi intre fum in habitaclu. Fum si miros de gaze arse. Am desfacut partea ce tine de epurator, filtru de aer si am ajuns pana jos la turbina. Am sters pe acolo am inlocuit coliere si cam atat. Din pacate fenomenul persista. Mai trebuie sa inlocuiesc o garnitura la unul din injectoare. Am observat ca are ceva scapari.
                              Ma puteti ajuta cu un sfat?
                              Va multumesc.
                              Adi, Iasi.
                              Tel. 0773758012
                              Salut.
                              Aceleasi simptome le-a avut si c-ul meu in momentul in care ECU declansa procesul de regenerare pentru DPF (se aprindea indicatorul de bujii incandescente cand era vreo bujie arsa ) ECU injecteaza mai multa motorina pt a creste temperatura pe evacuare si pt a arde funinginea din dpf si astfel crestea temperatura evacuarii si motorul isi schimba usor mersul se auzea mai "infundat" . Dupa cativa km procesul de regenerare se incheia si totul revenea la normal.
                              Daca ai dpf acelasi lucru se intampla si la tine iar indicatorul de bujii se aprinde pt ca ai cel putin o bujie arsa, iar daca ai putin ulei aruncat de epurator (sau pe la buson) intre filtrul de aer si motor acesta se va incinta si va mirosi in habitaclu la regenerare (ap patit-o si eu - la prima regenerare am cerezut ca a luat masina foc).Pierderile de ulei de pe la buson se pot rezolva cu un buson nou sau cu un epurator curatat sau schimbat.
                              Acest proces de regenerare este unul normal daca se declanseaza la intervale > de cateva mii de km (depinde de regimul urban/extraurban in care functioneaza masina) . Daca regenerarile apar des < 500km trebuie cautate cauzele regenerarii repetate (turbina sau injectoare obosite).
                              Bafta.
                              Last edited by gigi popescu; 05-28-2017, 17:49 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF