Am de curand un w204, din 2013 cu 55.000 km (reali).
Pe scurt istoria este cam asa:
Dupa 2 saptamani de stat in parcare, pe gerurile din februarie am dat curent sa o pornesc.
Am facut un drum Bucuresti - Sibiu, eco nu s-a aprins decat dupa vreo 2 ore, la intoarcere s-a aprins martorul motor si era limitata la 3000 ture cu eco stins in bord.
Intors la Bucuresti am dus-o la reprezentanta, mi-au spus ca un senzor s-a stricat si s-a inlocuit.
La o saptamana de circulat prin Bucuresti, s-a aprins iar martorul motor, care s-a stins imediat a doua zi, dar masina se comporta perfect normal.
Avem deja programare pentru schimbarea casetei directie (pe garantie) si i-am zis ca am probleme cu martorul motor.... am inteles ca i s-a facut test + regenerarea dpf-ului si am primit recomandare sa o scot la o plimbare pe autostrada.
Acum in week-end am facut un drum pana la Brasov, unde am tinut-o pe A3 la 3500 - 4000 ture, eco a fost verde tot drumul, dar imediat ce am oprit la benzinarie a devenit galben si s-a limitat la 3000 ture, fara aprindere martor motor in bord.
Am plecat la drum cu eco oprit din buton consola si nu mai era limitata.
Masina de noua pana cand am primit-o a fost condusa de socramiu` care schimba subturat, la 2000 - 2200 ture/treapta.
Care sunt conditiile cand functia eco devine activa?
Cum se face aceea regenerare DPF ?
Pe scurt istoria este cam asa:
Dupa 2 saptamani de stat in parcare, pe gerurile din februarie am dat curent sa o pornesc.
Am facut un drum Bucuresti - Sibiu, eco nu s-a aprins decat dupa vreo 2 ore, la intoarcere s-a aprins martorul motor si era limitata la 3000 ture cu eco stins in bord.
Intors la Bucuresti am dus-o la reprezentanta, mi-au spus ca un senzor s-a stricat si s-a inlocuit.
La o saptamana de circulat prin Bucuresti, s-a aprins iar martorul motor, care s-a stins imediat a doua zi, dar masina se comporta perfect normal.
Avem deja programare pentru schimbarea casetei directie (pe garantie) si i-am zis ca am probleme cu martorul motor.... am inteles ca i s-a facut test + regenerarea dpf-ului si am primit recomandare sa o scot la o plimbare pe autostrada.
Acum in week-end am facut un drum pana la Brasov, unde am tinut-o pe A3 la 3500 - 4000 ture, eco a fost verde tot drumul, dar imediat ce am oprit la benzinarie a devenit galben si s-a limitat la 3000 ture, fara aprindere martor motor in bord.
Am plecat la drum cu eco oprit din buton consola si nu mai era limitata.
Masina de noua pana cand am primit-o a fost condusa de socramiu` care schimba subturat, la 2000 - 2200 ture/treapta.
Care sunt conditiile cand functia eco devine activa?
Cum se face aceea regenerare DPF ?
Comment