Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Montare 3 foi arc fața pareri

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Montare 3 foi arc fața pareri

    Salut, am un Sprinter 312, 436000 km. Am schimbat de curand foile arc pe fața cu unele noi. Motivul fiind faptul ca timp de 17 ani cat are masina nu au fost schimbate si la o incarcatura de 2-3 tone rotile se inclinau asa /--\ si cu golul ramanea asa doar roata din dreapta. Am schimbat foile insa nu am apucat sa schimb si tampoanele, negasind unele pe original, astea aftermarket macinandu-se rapid. Acum cu foile noi si tampoanele vechi masina sta la fel. Intrebarea mea este daca se va mai ridica masina de fata cu tampoane noi? Eu gandesc ca da, tampoanele vechi avand 2 cm inaltime si cele noi 3.5 cm. Gandesc ca aceasta diferenta de inaltime ar trebuie sa se vada intre aripa si roata, capetele foilor de arc impingand basculele mai in pamant, implicit ridicand masina de fata. Si daca nu eventual daca as putea sa mai bag o a treia foaie de arc pe langa alea 2 existente.. Din ce am mai auzit e posibil insa nu stiu cum exact, cat loc ar fi etc. A mai facut cineva asta? Ma intereseaza cum as putea aseza 3 foi de arc in gumele din capele, ele avand doar 2 locasuri pentru foi. Astept pareri de la cineva ce se pricepe, mersi anticipat colegilor!

    Atasez o poza cu foile vechi
    Attached Files

  • #2
    Eu zic ca se ma ridica putin masina cu tampoane noi insa zic sa verifici si amortizoarele cu pivotii. Poate sa stea si din cauza lor asa. In legatura cu a 3 foaie da se poate sa mai bagi o foaie intre ele dar cred ca o sa-ti trebuiasca si alte bride.

    Comment


    • #3
      Originally posted by deeuka View Post
      Eu zic ca se ma ridica putin masina cu tampoane noi insa zic sa verifici si amortizoarele cu pivotii. Poate sa stea si din cauza lor asa. In legatura cu a 3 foaie da se poate sa mai bagi o foaie intre ele dar cred ca o sa-ti trebuiasca si alte bride.

      Amortizoarele sunt schimbate de jumatate de an, iar pivotii nu stiu cat ar afecta asta. A3a foaie m-ar interesa sa o pun dar sa se potriveasca gumele din capatele foilor si sa intre si in suportul ala in bascule, sa nu fie prea gros pachetul de foi

      Comment


      • #4
        Oare sa nu fi gresit modelul amortizoarelor?La modelul Sprinter lung,fata de cel mediu sau scurt,difera locul unde flansa de prindere este sudata pe amortizor.Spun asta deoarece cu ceva timp in urma am facut aceasta greseala si am montat amortizoare ce erau ptr alt model de Sprinter si stateau rotile ca la Tatra "\ /".

        Comment


        • #5
          Originally posted by daniel View Post
          Oare sa nu fi gresit modelul amortizoarelor?La modelul Sprinter lung,fata de cel mediu sau scurt,difera locul unde flansa de prindere este sudata pe amortizor.Spun asta deoarece cu ceva timp in urma am facut aceasta greseala si am montat amortizoare ce erau ptr alt model de Sprinter si stateau rotile ca la Tatra "\ /".


          Nu cred sa fie asta, Sprinterul meu e model lung, in 3 panouri. Diferenta la amortizoare este lungimea la corpul amortizorului, fiind doua marimi, oricum daca erau gresite trebuiau sa bata si cam atat, nu cred sa afecteze prea tare atat timp cat tija amortizorului nu este coprimata la maxim mereu, sta pe jumatate comprimat.

          Comment


          • #6
            Experienta mea pe 311,2005,lung. Am schimbat arcurile fata,spate cu unele sh de 4xx iar pe fata am acum arc din fibra de carbon, montat cu tampoane noname. Vreau sa spun ca "ealta smecherie" duba e mai rigida,stabila iar incarcata se comporta foarte bine, adica 2,5-3t vede a mea si mai rar treaba asta...

            Contribuie foarte mult, pivoti, bucsi bascula..etc..la cum sta masina, dar cred ca efectul de /-\ tine arc in primul rand. Schimba tampoanele, cu unele noi si corespunzatoare si apoi mai vezi. 3foi pe fata??oricum a 3-a cred ca ar trebui sa fie mai scurta sa poata fi flexibila. Pune pe spate arcuri de 4t sau unele modificate, dar cu cap si nu vrei mai avea probleme cu 2-3t. Cred ca mai mult incarcatura si mai departe stii ca implica riscuri si uzuri premature de rulmenti,frane,etc...

            La capitolul meseriasi, am auzit numai de bine de niste baieti din Biliesti, Vrancea parca, ce se ocupa numai cu arcuri, si fac ei propriile foi de arc.

            Comment


            • #7
              Originally posted by juice_2407 View Post
              Experienta mea pe 311,2005,lung. Am schimbat arcurile fata,spate cu unele sh de 4xx iar pe fata am acum arc din fibra de carbon, montat cu tampoane noname. Vreau sa spun ca "ealta smecherie" duba e mai rigida,stabila iar incarcata se comporta foarte bine, adica 2,5-3t vede a mea si mai rar treaba asta...

              Contribuie foarte mult, pivoti, bucsi bascula..etc..la cum sta masina, dar cred ca efectul de /-\ tine arc in primul rand. Schimba tampoanele, cu unele noi si corespunzatoare si apoi mai vezi. 3foi pe fata??oricum a 3-a cred ca ar trebui sa fie mai scurta sa poata fi flexibila. Pune pe spate arcuri de 4t sau unele modificate, dar cu cap si nu vrei mai avea probleme cu 2-3t. Cred ca mai mult incarcatura si mai departe stii ca implica riscuri si uzuri premature de rulmenti,frane,etc...

              La capitolul meseriasi, am auzit numai de bine de niste baieti din Biliesti, Vrancea parca, ce se ocupa numai cu arcuri, si fac ei propriile foi de arc.
              Pe spate am facut arcurile vara asta, pot spune ca sunt multumit.
              Attached Files

              Comment


              • #8
                Salut,
                O intrebare - merg puse pe un 316, arcuri de 4xx? Trebuie facute modificari? Cum se comporta dupa (gol/plin 2.5-3t)?
                Multumesc!
                Sprinter 2.7CDI W903/2000 & A140 W168/2001

                Comment


                • #9
                  Mai sus, ai exact raspunsul "DA". Daca e vorba de arcul fata din fibra, vei avea nevoie de tampoane, pt arc fibra, oeicum se recomanda inlocuirea lor o data cu arcul indiferent daca e fibra sau otel. Pe spate vei avea nevoie de bride mai lungi, in situatia in care pui arcuri cu 3foi(parca am vazut pe seria 4xx si cu 2 foi), in rest se potrivesc perfect. Eu am inteles ca s-ar uza prematur amortizoarele dupa modificare...dar la mine inca rezista dupa aprox 20000km.
                  Se comporta ca si cum ar fi alta masina. Automat se ridica, este putin mai rigida goala, si iti da mai multa stabilitate, incredere in ea. La mine lipsea bara stabilizatoare pe spate, dupa adaugare...alta diferenta notabila. Incarcata 2,5-3t nu vei mai avea nici o problema. Nu se mai cocoseaza, daca este model lung,poti incarca pana la usile spate, fara griji(dar atentie la greutate...rupere sasiu). Din nou castigi stabilitate, si nu isi mai face balans atat de mare. Pur si simplu sta altfel pe drum.
                  Eu zic ca merita! Si in special daca vei pune arcuri oroginale...circula multe legende legate de calitatea otelului,sau provenienta, chiar si noi.
                  Daca vorbim de arcuri noi, as merge pe Lesjofors....eu am schimbat fata+spate, sh originale cu seria pe ele.
                  Si am scapat de grija.

                  Comment


                  • #10
                    juice_2407 Cate foi ai pe fata? Eventual ce marimi au tampoanele pentru foile de otel?
                    Last edited by Florin_WES; 03-28-2017, 00:16 AM. Reason: Reguli generale de postare.

                    Comment


                    • #11
                      Pe fata am arc din fibra de carbon, depe 4xx. Asa le-am cumparat. Nu stiu dimensiunile exact, doar ca standard pe masina era arc din otel cu 2foi, scria pe un tampon 3,5t. E diferenta intre tampoanele otel si tampoanele fibra carbon si nu merg intre ele! Eu am pus si amortizoare de 4xx mai lungi pe fata, posibil si de aici sa fie mai rigida...dar la capitolul stabilitate zici ca merge pe sine

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF