Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pret masina mercedes

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pret masina mercedes

    Va rog sa ma luminati si pe mine ca nu mai inteleg nimic.
    Eu detin un mercedes e250 diesel clasic din 97, un mercedes smart ( pentru nevasta ) si un chrysler ca masina de serviciu.
    Uite si dilema mea: cum se explica faptul ca am vrut sa vand mercedesul e250 pentru 1500 euro , inmatriculat , in stare buna de functionare, cu anvelope noi si vara si iarna, practic o masina la care nu ai ce sa ii faci decat sa te folosesti de ea si nu te costa mai nimic.
    Consumul intre 6.5 si 7.5 daca tracteaza ceva
    Fiabilitate motor excelenta si nu consuma ulei nici nu are scurgeri
    Dotari , full electric , clima, oglinzi incalzite , o gramada de airbaguri, carlig, in fine si altele.
    Am facut drumuri externe cu ea, sta excelent pe drum, consuma 7 la autostrada mers la 140-150 la ora .
    Ma tot gandesc sincer ce as putea spune ca nu imi place la masina asta si inafara faptului ca m-am cam plictisit de ea nu i gasesc defecte, costurile de mentenanta sunt si ele mici, e fiabila, consumu e mai putin ca la un logan de 1.4 , e sigura , e confortabila , e spatioasa, arata si al naibi de bine pentru o masina de 20 ani .

    Comparativ smartu nevestemi consuma 5.2 si e jumate cat asta, schimba ca un cacat sincer cutia aia manuala cu motor, confortu la drum lung e vai de mama lui, dotari nu tare are, dar pretu daca o vand maine iau pe ea lejer 1800 euro.

    Chrysleru e un 2.8 diesel consuma 12 in medie si sincer sa fiu e o masina superba , e mai confortabila ca mercedesu si mai spatioasa si cu mai multe dotari singurele probleme sunt piesele scupe si greu de gasit si distributie pe curea in loc de lant. Nici asta nu are pret la vanzare, vreo 2500 euro si nu o vrea lumea.

    Acuma eu nu pot intelege !!! un coleg de al meu a dat 3000 pe un citroen c4 fara dotari puscat ca vai de mama lui , alte gunoaie de astea frantuzesti sau italiene toate pe la 3000 , si is niste mizerii fata de un mercedes , nu pot intelege de ce ???

    Am vrut sa o vand sa cumpar un 4x4 si n am primit nici 1500 euro pentru mercedes. Asta tinand cont ca numai rotile cu jante pe 17 au fost 800 jantele + seturile vara si iarna si alea de iarna inca nici nu s scoase din sacu de transport is noi.
    Deci oamenii nu dau 1500 pe o masina buna dar dau 1000 pe un cacat de iphone 7 care in 12 luni nu mai valoreaza mai nimic.
    Nu vor un motor care merge 1 mil fara probleme dar prefera unu plin de electronica si cu o gramada de necazuri ca nu sti cand te lasa sau dai o capita de bani pe ceva porcarie de senzor.

    Asa ca daca ati avut rabdare sa cititi si nu m-ati injurat inca va intreb pe voi ce ati face :
    Ati vinde masina la 1000 doar asa sa fie data desi e clar in pierdere sau ati alege sa investiti in ea si sa o aduceti la zi cu toate.
    Costurile necesare sunt 800 vopsit integral cu antifonare curatare etc tot ce tine de caroserie refacut complet, inca vreo 300 toate schimburile la zi si mici reparatii niste placute de frana noi , actele rar si asigurare inca 200 . Total 1300 euro si se obtine o masina ireprosabila care daca e grijita mai merge 20 ani.
    +40758148228 whats app active

    Proud owner of Lady Blue W140.

  • #2
    Salut!
    Ai opinii contrare in cadrul aceluiasi text: in prima parte afirmi ca nu trebuie facut nimic la masina iar in partea a doua se lasa cu vopsire,reparatii si R.A.R. In fine...ca s-o scurtez...Nu cred ca merita vanduta pentru 1000 de euro iar in urma celor descrise in partea a doua s-ar parea ca 1800 de euro sunt cam multi,d.p.d.v. al potentialilor cumparatori.
    Referitor la masinile frantuzesti-italienesti:ii zapacesc pe majoritatea cu interioarele, care sunt foarte frumoase. Si aici se cam opresc aspectele pozitive ale acestor masini.
    Cat despre IPhone-asta e! Fiecare dispune de banii lui cum vrea...si eu m-am intrebat cum poti da asa suma de bani pe ceva care se depreciaza stand. Dar daca n-ar fi cerere nu s-ar ma fabrica, vinde etc.

    Comment


    • #3
      Sunt total de acord cu tine, mai mult de atat sunt si cam in aceiasi situatie cu tine, ma chinui sa dau un ochios la pret de voucher si nu reusesc. E adevarat ca este benzinar si consuma mai mult, mai are si cateva bube care se pot rezolva cu vreo 2-300 de euroi dar macar e putintel mai nou, e din 2000 si cu toate astea nimic.
      Fiarele noastre sunt masini pentru cunoscatori, de ceva vreme, nimeni nu vrea in primul rand sa cumpere o masina de 17-20 de ani din cauza vechimii, ba poate ar fi unii tentati sa-ti spuna ca nu o iau nici pe gratis.
      Motive sunt multe, incepand cu frica de defectiuni si piese scumpe pana la faptul ca ar rade vecinii,neamurile,prietenii de ei ca si-au luat o vechitura.
      Asa ca ai de ales, ori o pastrezi si-ti faci treaba cu ea pana intra in pamant (probabil foarte mult timp) ori o dai celui mai bun ofertant (de preferat nu la vreun bulibasa ca eu numai de dastia am avut parte) si ai terminat povestea!

      Bafta!

      Comment


      • #4
        Na, că până să mă bag și ”io”, s-au consumat (cam toate) argumentele, mai sus...
        Ce să zic? Referitor strict la E250-ul tău, ăla e un caz special, zic eu, deoarece sincer, parcă și eu m-aș feri de un fier pe care mai trebuie să-l cosmetizez și să-l mai și trec prin RAR după cumpărare, și repet: mă refer strict la exemplarul din discuție! De ce? Păi, dacă dau 1500 de iepurași, și mai trebuie să pun cam tot atât, ajung la treimii... Atunci, mai bine caut unul cu toate cele în regulă, și poate că o scot la 2500, cât ai vrea tu pe al tău...
        Cele de mai sus, în lumina faptului că sunt și eu perfect conștient de fiabilitatea acestor mașini, dar cum e omul... te scutești de 500EU + umblatul după hârtii și meseriași, care înseamnă timp mult... poate și ceva nervi consumați...
        Acuma, ca să trecem la modul general, de la cazul particular de mai sus: perfect de acord cu ante”vorbitorii” mei, nu mai am nimic de adăugat... poate doar că mi-a plăcut faza cu ”rudele, prietenii și vecinii”, care este la fel de adevărat!
        Concluzie: nu-l dai!
        Concluzie 2: o să mai ai încă un hoit în bătătură, că dacă vrei 4x4-le ăla, tot o să-l iei
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • #5
          Sunt in mare masura de-acord cu Levi.
          Eu am vrut sa cumpar o Skoda Octavia din 2010, 1.6 tdi cu dsg. Costa cam 5000 de euro plus inmatriculare. Am cumparat in sa E220-ul din semnatura din motive pe care le-am mai amintit pe forum. Am cumparat masina in conditiile in care aveam un Mondeo chiar frumos si in care am investit multi bani.
          Cu respect vreau sa mentionez ca nu as fi luat masina ta chiar daca are motorul clasic pentru ca puterea e mai mica. Adevarat ca si consumul ar fi fost mai mic decat la 220-ul asta.
          Una peste alta eu am cumparat masina pentru ca mi-am dorit un W210 si pentru ca nu sunt deloc curios de ce zic vecinii (la mine pe strada toata lumea are Ford ) . Sa zicem ca ma pot numi cunoscator?!?
          Clar cine are 2500-3000 cash se duce spre cel mai low-end Passat B6 sau te miri ce alta cazatura din an cat mai bun si cu km dati inapoi. Oamenii nu se uita sa cumpere o masina din ultimul an de productie cu multe bug-uri solutionate ci preferea sa cumpere modelul mai nou cu km dati inapoi. Asta e piata.
          Sunt 100% sigur ca nu iti poti recupera investitia intr-o masina. Nici Silviu nu si-a recuperat-o cand mi-a vandut mie masina si nici eu cand am vandut Mondeo.
          Daca asta doresti, e pur si simplu imposibil .
          Cum se amintea...fiecare "pe banii lui sta in fatza".
          Eu merg pe ideea de punct ochit punct lovit. Daca vreau o masina strang banii cumpar si apoi vand ce am la pretul pietei. Prefer asa decat sa stau luni de zile cu un anunt pe net.
          E220 cdi W210, 2001

          E320 W210, 1997
          C180 W202, 1994
          W123 200D, 1978 cu inima de W124


          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

          Comment


          • #6
            Buna ziua !



            In primul rand, putini oameni "stie" masini. In al doilea rand, pentru ca "este" multi cei care nu "stie" masini, ei "pune" botul la orice cacat lucios sau colorat si care are mai putini ani decat amanta proaspat iesita din liceu.

            Din pacate, masina nu mai este de mult timp doar un mijloc de transport, ci un obiect care-ti arata locul/pozitia/nivelul in societate. Si de-aia cu cat mai tanara, cu atat mai bine. Ca poate a fost violata de un grup de somalezi nu mai conteaza, daca pe dinafara pare virgina.


            Si pentru ca asta a simtit de vreo douazeci de ani incoace si industria auto, lanseaza model dupa model, gaseste nisa dupa nisa, inventeaza submodele, variante si facelift-uri, etc., totul la intervale tot mai mici de timp. Ca piata absoarbe tot, vecinii tai "moare" ca ai masina cu sapte trepte, ei isi "ia" cu opt, dupa care tu iti iei cu noua, etc.


            Cred ca am cele mai vechi masini din cartier, dintre prietenii mei, dintre rudele mele si dintre colegii mei de munca. Si mi se rupe de parerea lor. Masinile noi nu au personalitate, seamana toate una cu alta, arata ca niste bomboane supte prea mult, fara o muchie, nu au proportii frumoase, dar au in schimb roti de 19" si optiuni de care n-ai nevoie intr-o chestie gandita sa te duca de la A la B fara sa te uzi la picioare sau pe cap. Benz-ul meu a costat 1200 Euro. Mai conteaza ca a fost tablarit/vopsit, ca a primit tone de piese noi si upgrade-uri la chestii mai performante si un sistem ICE care costa de doua-trei ori mai mult decat masina in sine ? Definitiv nu...


            Piata se orienteaza dupa cererea majoritatii, care, dupa cum scriam mai sus, devine tot mai handicapata auto, avand nevoie de senzori de parcare si in fata, acolo unde o persoana normala are ochii. Pe mobile.de este acum un W124 E200D din 1995 cu 86688 km la bord, de vanzare cu 8500 Euro, si nici macar nu are cutie automata...





            Dragos

            Comment


            • #7
              Zicea un coleg mai sus de ce trebuie vopsita cu 800 euro. Nu trebuie, e moftu meu sa fie impecabila, avea niste piscaturi de pietre pe capota si pe la aripi si ruginea acolo unde era sarita vopseaua . Da se poate si o corectie locala nu musai vopsit integral cum vreau eu si cu tot demontat de pe ea sa iasa brici. Nu are necazuri la tabla da mie mi a trebuit reizolat complet si umplut pragurile so lonjeroanele cu ulei vascos . Linia audio e chiar ok da mie imi trebe imbunatatita . Interioru e ok mai putin un pic de uzura la scaun sofer da eu ii pun unu nou pe piele. Asa se fac 1500 investitie nu ca n ar merge inca zece ani si asa cum e acuma. Si o sa dau astia 1500 si mi o fac mie cu atentie la detaliu si calitate. Si daca nu se vinde asta e . Oricum cand termin cat am de munca no mai vand eu . Da cand a fi gata atunci or fi doritori parca vad.
              E incetatenita asta ca sa vada vecinu. Am colegi de munca la care se aplica perfect. Si culmea !!! Tehnician in automatizari ca si mine care cunoaste f bine ce inseamna un diesel clasic si cat tine asa un motor sau ce poate. Si isi ia logan second.... si cand ii zic ma dobitocule masina asta consuma mai putin ca a ta cu o rulota de 1 tona dupa ea si sti f bine ... el se uita lung precum vaca la muls si da din umeri. Aaa da si i am cumparat si grila fata noua , ca era nu tocmai perfecta. O sa pun poze cu evolutia ei si cand e gata. Sa zicem ca as reusi sa o dau acuma asa la 1200 sa fie data . 1200 + 1500 is 3000 rotunjit. La 3000 nu iau masina mai buna decat asta restaurata complet.
              Si apropo am avut frantuzeasca din 2007 . 2 injectoare la reno 2300 lei . Asa ca idee doar. Inca n am auzit de motor de e250 mort decat din prostie si neglijenta sau vreo 1 mil in taxi .
              +40758148228 whats app active

              Proud owner of Lady Blue W140.

              Comment


              • #8
                Levi, decat sa iei o masina de 3000 pe care o aduci la 2500, ca na, poate arata putin mai bine si in care constati dupa 2-3-4 luni ca mai trebuie sa bagi vreo 1000, mai bine iei una de 1200-1500 bagi aceiasi mie sau limita e cerul, si o faci absolut cum vrei tu... Poate aia de 2500 e vopsita prost sau mai stiu eu ce inventii mai are pe unde nu te gandesti si in timp le aflii si incepi sa bagi bani aiurea. Eu as prefera sa iau o masina cu scaunul putin uzat si sa-l schimb eu sau cu nustiu ce martor aprins in bord ca sa o pot repara eu, decat sa constat ca dupa juma' de an se rupe tapiseria ca nu a fost reparta bine sau doamne fereste in loc de airbag am vreo rezistenta sau cine stie ce bec scos de prin bord (am vazut din astea).

                Comment


                • #9
                  Îmi place că în topicul ăsta e ca la școala de rabini (”și eu (Levi) am dreptate, și tu (ceascaz, Heavy D) ai dreptate, dar și rabinul (white8snow) are dreptate”), toți suntem de aceeași părere, ce-i trist însă, că noi nu vom putea schimba ”gusturile” întregii mase de consumatori...
                  Dar noi, cei puțini de aici, măcar rămânem cu orgoliul (poate impropriu zis ”orgoliu”, a se lua în sensul bun al cuvântului) de a fi în ”masa” aia mai mică care mai știe cât de cât, ce înseamnă o mașină fiabilă...
                  Hai noroc și la mai mare!
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • #10
                    Masinuta a plecat la vopsit integral, m-am tot gandit daca oare sa ii schimb culoare dat fiind faptul ca se schimba si interiorul complet cu unu de piele pe care cu mare greuntate l-am gasit in stare aproape perfecta si care interior este si el acuma la pielar pentru dichis sa fie ca nou. Partea buna e ca interiorul are scaunele electrice si incalzite ceea ce inainte nu aveam asa ca o sa fie un upgrade.
                    Nu am schimbat culoarea am cerut negru perlat din catalogul de mercedes.
                    E mult de lucru, se demonteaza complet tot inclusiv scos mocheta si revizuit/izolat, fete usi etc.
                    De asemenea am comandat de pe ebay un set nou de faruri de astea tuning cum le spun ei cu lupe de vreo 300 dolari tocmai din state si grila noua pe fata a ajuns deja.
                    Cand se termina cu toata vopsirea si interiorul e programata la mecanic pentru urcare pe elevator, linie de evacuare refacuta ca e toba finala sparta si vazut daca trebuie schimbat ceva pe sub ea.
                    Singura dilema care o mai am inainte de a pune fetele de usi sus este sa vorbesc cu o firma specializata din oras sa ii schimbe toate difuzoarele ca unu baraie un pic si sa puna ceva de calitate buna.
                    Buget ??? since sa fiu nici macar nu imi pasa dar asa estimativ vreo 2000 euro o sa fie tot. Da nu i pacat !!! o sa imi stea in 3000-3500. De fapt poate mai mult ca jantele sunt amg si anvelopele noi astea nu le-am socotit si alea de iarna care is in beci nici atat .
                    In fine masina este foarte buna si mi-o fac mie si probabil va fi unul din putinele w210 restaurat asa frumos.
                    Si sa stiti ca nu imi pare rau pentru ca la 3000 chiar si 4 gaseam o pocnitoare plina de senzori comparatic cu ce obtin din asta.

                    Probabil unii se intreaba de ce am decis sa " arunc vreo 2000 euro " pe o masina de 20 ani. Ei bine pentru ca in ideea de a o vinde am lasat-o sa zaca in curte in zapada vreo 3 luni cum am fost la lucru si cand am venit acasa am zis ca o dau si nu a venit nimeni asa ca am zis hai sa ii dau o cheie ca nu a pornit de mult. Am pus bateria sus ca era in casa si am pus o aeroterma sub baia de ulei 10 minute ca erau afara - 15 grade si zic hai sa dau odata sa rupa uleiul si a pornit inca fara sa stea pe bujie deloc nu a scos gram de fum si torcea in sunetul caracterisitic si mi-am spus in sine mea : esti la mine de 7 ani deja si nu m-ai lasat odata. Am dezapezit-o incalzit-o si am mers la vopsitor si pe drum m-am reindragostit de ea cat de frumos poate sa mearga. Abia astept sa fie finalizata.
                    +40758148228 whats app active

                    Proud owner of Lady Blue W140.

                    Comment


                    • #11
                      E doar parerea mea(care poate fi gresita,evident)dar cred ca erau modalitati mai bune de a toca cei 2000 de euro.In achizitionarea unui alt Mercedes,de exemplu....

                      Comment


                      • #12
                        Nu uita impozitul de 900 lei pe an si asigurarea ceva mai scumpa pt un motor care nu trage.
                        Piata e supra saturata de masini de toate felurile, omul o ia mai noua in speranta ca
                        Plus sunt putini care isi cumpara masini asa mari, majoritatea cauta compacte, de la golf in jos, nu in sus.
                        Plus ca mai nimeni nu te crede ca ai avut grija de masina si toti spera la chilipiruri de 1000 cand se uita in jur la toate cazaturile.

                        Eu ce sa zic de un passat care merge struna, motoru fiabil de 1.9 115 cai PD, din 99. Masina merge struna, piesele sunt extrem de ieftine, nu are pic de rugina.
                        Crezi ca mai mult de 1000E iau pe ea? La banii aia mai bine o tin.

                        Comment


                        • #13
                          Stiu ca nu iei si stiu ca sunt putini cei care ma cred. Eu din fericire am facut poze la tot ce s-a lucrat si am un caiet in care scriu toate reviziile si tin facturile asa ca as putea dovedi.
                          Pentru colegul de mai sus, la banii de 2000 euro iei un jeg de pe Germania, in care mai bagi 2000. Eu stiu destul de bine tarile astea pentru ca si acuma scriu din Danemarca unde lucrez si vad ce se vinde aici si la fel si in Germania si stiu cum se pune problema.
                          Neamtu cand are probleme cu masina si e prea veche si vrea una noua merge la un dealer si o vinde la un pret de nimic rapid si isi cumpara alta fara sa se streseze deloc. Dealeru o cosmetizeaza putin si ti-o vinde tie roman la dublu pret si tu o duci acasa platesti 200 euro numere + taxe autostrada + motorina asa in total vreo 500 cu ce mai mananci pe drum si ajungi cu ea acasa si apoi o vinzi la alt roman cu adaos care baga si el bani apoi sa o traga la rand.
                          Puteam sa aduc nu una ci 10 ca datorita jobului plimb Europa asta de la un capat la altul dar nu am gasit nimic din ceea ce imi doresc in stare buna si care sa fie ok pretul.

                          Sharky, as vrea sa te intreb ce intelegi tu prin motor care nu trage? Ca nu are turbo si nu te baga in scaun ? Ca accelereaza un pic mai lent ?
                          Merge 140 la 3000 ture cu consum de 7% incarcata si ti volanu cu un deget sta perfect pe drum. Am tractat 1.5 tone si a urcat consumu cu 0.5 l % si a tras pe tihuta cu treapta a 3 la deal fara stres. Ce sa inteleg ca inseamna tras? Nu e amg.... are peste 2 tone .
                          Daca iesi din Romania pana in Germania ai limita la 130 si pe sectoare in Germania poti merge oricat dar se merge pe banda de viteza cam la 160 - 170 ceea ce este perfect capabila si asta.
                          Crede-ma stiu ce e motor sa traga am avut 5.2 v8 pe jeep , am si motor de 929 de viteza stiu la ce te referi dar sunt si alte aspecte la masina inafara de niste cai scosi din turbina.

                          Hai sa te intreb asa, cate cobre sau bot de cal mai vezi restaurate brici pe drum ? Asa cand vezi una nu te faca se te uiti cu drag la ea ce frumoasa e ? Cate w210 mai vezi complet restaurate ? Sunt f putine deja... in zece ani o sa fie extrem de putine. Crezi ca ala care vede un mercedes de 50 de ani impecabil pe drum ii pasa catusi de putin ca are sau nu turbo cand il apreciaza?
                          Eu lucrez greu pentru bani dar din fericire fac destui as putea sa imi cumpar o troaca de asta de 2000 lunar dar eu prefer mercedesu meu restaurat complet ca ma unge pe suflet si mi se rupe ca nu ma baga in scaun. Nici nu sti ce bine imi pare ca nu l-am dat as fi facut o mare gresala.
                          Sa ai bafta la passat si bucura-te de ea, ce daca e veche. S-a prea incetatenit chestia asta cu bunuri de consum , ajungem sa ne consumam si pe noi si sa aruncam un lucru perfect functional si facut cu multa truda sa tina si cu mult grija ca sa fie luxos si luam un plastic de 2 lei doar ca e mai nou si sti de ce ? Ca sa ne vada lumea ca putem. E o mentalitate de cacat si lasa de dorit la respectu de sine.
                          Respect pentru cei care isi tin lucrurile dragi aproape.
                          Stau si ma gandesc ca in masina sta mi-am tinut copilu prima data in brate la volan, in masina asta mi-am sarutat prima data nevasta, am atatea amintiri in ea si cu ea, nu conteaza aia 900 lei sau 2000 pentru restaurare, conteaza ca la vara va fi impecabila si o sa ies cu ea si o sa fiu foarte satisfacut si multumit.
                          +40758148228 whats app active

                          Proud owner of Lady Blue W140.

                          Comment


                          • #14
                            I'm out....

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by white8snow View Post
                              S-a prea incetatenit chestia asta cu bunuri de consum, ajungem sa ne consumam si pe noi si sa aruncam un lucru perfect functional si facut cu multa truda sa tina si cu multa grija ca sa fie luxos si luam un plastic de 2 lei doar ca e mai nou, si stii de ce ? Ca sa ne vada lumea ca putem. E o mentalitate de cacat si lasa de dorit la respectu de sine.
                              Respect pentru cei care isi tin lucrurile dragi aproape.
                              Pentru asta dau 1 BR RC dacă vrea și ”Hăl de sus” să ne întâlnim vreodată!
                              P.S. S-au cam acumulat multe în tine, de ai refulat în halu` ăsta
                              Lord W126 500SE -> 2.5D
                              Lady W123 230C -> 240D
                              W124 -> 200D
                              W208 CLK200 -> 2.0

                              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF