Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfat achizitie clasa E

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfat achizitie clasa E

    Bună ziua.
    De curând am început să caut variante de achiziție pentru un MB clasa E și m-am înscris pe acest forum pentru a beneficia de experiența voastră în domeniu.
    Ca să încep să îmi fac o idee, îmi puteți da, vă rog, o părere despre autoturismul din acest anunț: https://www.autovit.ro/anunt/mercede...tml#8f770f2605 ?
    Orice amănunt este folositor, având în vedere că nu am mai deținut până acum MB.
    Cu mulțumiri!

  • #2
    Sfat achizitie clasa E

    Originally posted by Genu21 View Post
    Bunã ziua.

    De curând am început sã caut variante de achiziie pentru un MB clasa E i m-am înscris pe acest forum pentru a beneficia de experiena voastrã în domeniu.

    Ca sã încep sã îmi fac o idee, îmi putei da, vã rog, o pãrere despre autoturismul din acest anun: https://www.autovit.ro/anunt/mercede...tml#8f770f2605 ?

    Orice amãnunt este folositor, având în vedere cã nu am mai deinut pânã acum MB.

    Cu mulumiri!


    Salut! La multi ani! Si bun venit pe forum!
    Referitor la sfaturi si detalii pentru achizitia unui E-class pot sa iti dau cateva desi eu am C-class cu 315.000 de kilometrii.
    1. Cere seria VIN a masinii si verifica istoricul masinii si al kilometrilor la reprezentanta sau aici pe forum, sunt colegi care te pot ajuta cu aceste informatii despre masina.
    2. Exista si mb-uri negre care au fost taxiuri in Germania. Trebuie sa stii la ce sa te uiti sa vezi daca a fost sau nu taxiu, daca nu ai verificat masina dupa serie la reprezentanta.
    3. Motoarele de 2.2 diesel euro 5, datorita faptului ca au intervale foarte lungi de schimb al uleiului de 30.000 de kilometrii pot avea probleme cu cuzinetii pe la 150.000 - 170.000 de km, lucru care nu se intampla la 2.2 cdi euro 4 care are intervalul de schimb al uleiului de 15.000 de km. Colegii iti pot da mai multe detalii despre aceste lucruri.
    Aceste probleme ale motoarelor de generatie noua care au intervale lungi de shimbare a uleiului de motor sunt la toate marcile inclusiv BMW, Audi etc.
    4. Referitor la masina din anunt, din experienta mea la scaunul soferului se cuteaza pielea foarte greu, este o piele artificiala, ceea ce inseamna ca soferul ori a fost foarte greu, ori masina respectiva are mai multi kilometrii decat afiseaza. La fel si cu volanul, pielea este de foarte buna calitate si se toceste pe la 210.000 de km in sus ( posibil nici atunci) spre deosebire de alte marci.
    5. Fa un test drive si vezi cum schimba cutia 7G-tronic, trebuie sa schimbe foarte lin atat in sus cat si in jos, fara socuri etc.
    6. Inainte sa cumperi masina care iti place este bine sa vezi 2-3 de acelasi fel ca sa iti poti forma o parere obiectiva si sa iei decizia achizitiei in cunostinta de cauza.
    7. Documenteaza-te despre intervalele de revizie si ce costuri implica acestea.
    P.S intervalul optim de revizie al uleiului de motor si al filtrului de ulei pentru orice masina in Romania inclusiv pentru Mercedes este de 10.000 de kilometrii. Colegii stiu de ce! Maxim 15.000 de kilometrii.
    Stima!
    Last edited by Crazyady; 01-03-2017, 16:27 PM.

    Comment


    • #3
      Mulțumesc!
      Să înțeleg că pentru E Classe din acea perioadă ar fi mai indicat un motor din generația Euro 4 (ceea ce, presupun, ar însemna și un an de fabricație mai vechi)?

      Comment


      • #4
        Sfaturi pentru achizitie

        Buna seara !

        Vreau sa-mi achizitionez un MB w211 E200 Kompressor (1796 cmc) an 2004

        As dori sa stiu daca este o masina fiabila, daca are probleme dupa un anumit numar de kilometri, ce costuri de intretinere are si cati bani ,,mananca" in general (piese de schimb).

        Vreau sa mai precizes ca fac pe an cam 30mii km, am o masina diesel momentan, dar as vrea totusi una pe benzina.

        Multumesc anticipat !

        Comment


        • #5
          Originally posted by Genu21 View Post
          Mulumesc!
          Sã îneleg cã pentru E Classe din acea perioadã ar fi mai indicat un motor din generaia Euro 4 (ceea ce, presupun, ar însemna i un an de fabricaie mai vechi)?


          Pentru putin! [emoji2] exista o discutie aici pe forum despre motorul de 2.2 diesel euro 5. Daca imi amintesc corect motoarele de la 2013 in sus nu ar mai avea problema aceasta. Cred ca au schimbat tipul de cuzineti. Nu sunt sigur.
          Motorul euro 4 este bun dar taxa de prima inmatriculare este aberant de mare.


          Sent from my iPhone using Tapatalk

          Comment


          • #6
            Originally posted by Genu21 View Post
            Bună ziua.
            De curând am început să caut variante de achiziție pentru un MB clasa E și m-am înscris pe acest forum pentru a beneficia de experiența voastră în domeniu.
            Ca să încep să îmi fac o idee, îmi puteți da, vă rog, o părere despre autoturismul din acest anunț: https://www.autovit.ro/anunt/mercede...tml#8f770f2605 ?
            Orice amănunt este folositor, având în vedere că nu am mai deținut până acum MB.
            Cu mulțumiri!
            "Masina nu a fost taxi " , dar presurile sunt chiar de taxi .
            Are ceva la suportul de pahare din cotiera , care pare a fi de la taxi evident.
            Intreaba si de caietul de service , care ar trebui sa fie disponibil la MB online
            Last edited by b97dmt; 01-03-2017, 18:55 PM.

            Comment


            • #7
              Sfat achizitie clasa E

              Originally posted by Andrei131302 View Post
              Buna seara !



              Vreau sa-mi achizitionez un MB w211 E200 Kompressor (1796 cmc) an 2004



              As dori sa stiu daca este o masina fiabila, daca are probleme dupa un anumit numar de kilometri, ce costuri de intretinere are si cati bani ,,mananca" in general (piese de schimb).



              Vreau sa mai precizes ca fac pe an cam 30mii km, am o masina diesel momentan, dar as vrea totusi una pe benzina.



              Multumesc anticipat !


              Salut, ca orice masina, fiecare model/ marca au problemele lor. Nu exista masina perfecta.
              Eu am C200 Kompressor 2006. Cum am spus mai sus, are 315.000 de kilometrii reali. Motorul M271 de 1.8 163 cp este foarte fiabil daca este intretinut corect. Ma refer la intervalul de schimb al uleiului 10.000 de km pentru Romania si tipul de ulei 0W40 sau 5W40.
              Ca si probleme comune la M271 sunt cateva:
              1. Actuatorii axelor cu came ( 2 buc) cedeaza plasticul din interior si iese ulei prin mufa electrica si ajunge pe instalatie la sondele lambda si pana in calculatorul masinii. Costa pe original 180 de lei bucata, si aftermarket 100 de lei bucata. Sunt foarte usor de inlocuit. Mai exista un kit de mufe scos de mercedes pentru a opri circulatia uleiului de motor pe instalatia electrica dar costa 200 de lei bucata.
              2. Furtunul / segmentele de furtun dintre motor/ Kompresorul mecanic si clapeta de acceleratie, la care este cunoscut faptul ca se crapa in partea de jos si trage aer fals generand erori. Acestea costa pe original in jur de 120 de lei.
              Mai complicata este inlocuirea acestora. Segmentul superior care se crapa cel mai des este relativ usor se inlocuit, dar celelalte 2 segmente necesita demontarea kompressorului mecanic pentru a avea acces la ele.
              3. Garniturile de la capacul motorului din jurul bujiilor in special la 2 si 3 sunt destul de subtiri si in timp scapa ulei in jurul bujiilor, iar bujiile "inoata" in ulei. Acest lucru poate afecta scanteia generata si implicit aprinderea, putand genera erori.
              4. Intinzatorul lantului de distributie se poate uza in timp si nu mai intinde lantul corespunzator. La pornire, in special la rece este normal sa se auda zgomot metalic 2 secunde pana se unge intinzatorul, dar nu mai mult si nu in mers. Neschimbarea la timp a intinzatorului si a distributiei duce la niste uzuri al unor piese care au costuri foarte mari.
              6. Clapetele motoraselor care directioneaza aerul in habitaclu se pot rupe si necesita inlocuire. Nu sunt scumpe.
              7. Numai la E-class, la C-class nu exista, modulul SBC se strica si apar alte probleme.
              Stima.

              Sent from my iPhone using Tapatalk
              Last edited by Crazyady; 01-03-2017, 20:01 PM.

              Comment


              • #8
                Salut,

                Foarte util compendiu in privinta motorului 1.8
                Stii cumva daca pt facelift-ul de W211 ( respectiv generatia de W204) - motoarele de 184 cp - s-au adus imbunatatiri in privinta aspectelor de mai sus?
                Cel putin in legatura cu lantul, din cate am citit, au fost mult mai putine probleme spre deloc, SBC nu mai este si parca facusera ceva si cu actuatorii?

                Comment


                • #9
                  Sfat achizitie clasa E

                  Salut, la faceliftul de W211 actuatorii sunt aceeasi. Ma refer la motoarele M271.940, M271.942.
                  Doar la motoarele acestea sau mai sus sunt modificati actuatorii , vanos-urile si alteleM271.820 (C200 Bluefficiency W204, E200 Bluefficiency W212) si M271.860 (C250, E250 W212) EVO etc.
                  Daca am omis ceva sa completeze un colg.


                  Sent from my iPhone using Tapatalk
                  Last edited by Crazyady; 01-04-2017, 10:28 AM.

                  Comment


                  • #10
                    Nu aveti de ce sa va faceti probleme asa mari in privinta actuatorilor. Eu am gasit pierburg la 55 lei. Nu asta e cea mai mare cheltuiala.

                    Ca si proprietar de face lift sustin alegerea acestuia pentru ca, in primul rând aspectul este superior, apoi SBC a fost înlocuit, este an mai nou etc.

                    In privinta celor cu SBC eu nu as opta pentru resetarea acestuia fara o revizie, asa cum se practica.

                    In rest nu pot spune foarte multe din experienta pentru ca nu am mers decat vreo 4000 km. 2 interventii 1 pivot de la bieleta antirului (înlocuit cu lamforder in jur de 50 lei) si am montat instalatie GPL (PRINS 3900 lei).

                    Astept anularea timbrului de mediu sa o inmatriculez definitiv. Taxa ar fi fost cam mare, de aceea am asteptat si am mers doar cu numerele din Germania si cu numere provizorii.

                    Recomand rabdare si import.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by b97dmt View Post
                      "Masina nu a fost taxi " , dar presurile sunt chiar de taxi .
                      Are ceva la suportul de pahare din cotiera , care pare a fi de la taxi evident.
                      Intreaba si de caietul de service , care ar trebui sa fie disponibil la MB online
                      Mai mult ca sigur nu are doar 170k km si a fost taxi. La bancheta spate se observa la sezut partea centrala care se ridica pentru suport scaun copii.

                      Comment


                      • #12
                        De km nici nu mai zic ....

                        Comment


                        • #13
                          PEntru oprire ulei care intra prin fire in instalatia electrica, se decojeste izolatia si se lipeste direct peste cositor subtiat cu mult decapant.
                          Va forma un dop destul de bun.
                          Nu am facut asta la mercedes, dar am aplicat metoda cu succes intr-o aplicatie unde am avut aceeasi problema.
                          Evident apoi se va izola cu banda de calitate, preferabil cu inca o banda de textil peste in zona in care firele sunt in contact cu parti metalice.
                          Banda de PVC, fie si ea de calitate, se coace incet si sigur la caldura.
                          Mercedesurile cu SBC sunt mult mai ieftine decat pretul masinii din anuntul initial, probabil ies din discutie.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Sharky View Post
                            PEntru oprire ulei care intra prin fire in instalatia electrica, se decojeste izolatia si se lipeste direct peste cositor subtiat cu mult decapant.
                            Va forma un dop destul de bun.
                            Nu am facut asta la mercedes, dar am aplicat metoda cu succes intr-o aplicatie unde am avut aceeasi problema.
                            Evident apoi se va izola cu banda de calitate, preferabil cu inca o banda de textil peste in zona in care firele sunt in contact cu parti metalice.
                            Banda de PVC, fie si ea de calitate, se coace incet si sigur la caldura.
                            Mercedesurile cu SBC sunt mult mai ieftine decat pretul masinii din anuntul initial, probabil ies din discutie.


                            Si dupa ce faci modificarea de care zici tu cum va arata la mercedes cand ridici capota? Este fix in locul cel mai vizibil! [emoji38]
                            Actuatori noi sau kit de cabluri si problema este rezolvata daca sunt pierderi de ulei.


                            Sent from my iPhone using Tapatalk

                            Comment


                            • #15
                              E o solutie de uz general pentru stoparea acestei probleme, care poate aparea in multe alte locuri. E plin pe forum de masini mai vechi la care pot aparea probleme.

                              La fel exista solutii de uz general pentru mascarea unor fire care cu putina imaginatie pot fi facute sa arate mai frumos decat scoase din fabrica.
                              Dar este deja offtopic.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF