Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W203 K intrerupe la rece

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W203 K intrerupe la rece

    Va salut colegi, Craciun Fericit in primul rand. Am si eu o problema cu mb-ul meu,un c 180 k w 203 , cand este rece motorul(pana sa ajunga la 80 de grade apa) ,atunci cand accelerez brusc cam pe la 3-4000 de ture,incepe sa mearga-n 3,intrerupe brusc si face asa si la relanty . Daca o opresc si o pornesc dupa 2 secunde,masina merge perfect indiferent de turatia pe care i-o dau. Va rog ajutati-ma cu o parere,un sfat,cam ce ar putea fi. Sa fie vreo bobina?!
    Va multumesc.

  • #2
    Nu s-a mai izbit nimeni de asa ceva,nu are nimeni idee ce-ar putea fi?

    Comment


    • #3
      Cel mai mult te ajuta o diagnoza si daca nu stii cand au fost schimbate bujiile pune altele noi sunt foarte ieftine.Dupa posteaza codurile de eroare si vedem ce are!
      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

      Comment


      • #4
        Bujiile sunt noi,nu au mai mult de 1500 de km. NGK IRIDIUM,speciale pentru GPL. Am instalatie Tomaseto,montata de 2 luni,dar mentionez ca masina face aceste probleme de cateva zile si se comporta la fel si pe benzina si pe gaz. Dupa ce opresc si pornesc,merge perfect pe ambele variante de combustibil. Stiu ca o diagnoza este indicata si necesara,dar nu ma prea ajuta timpul din pacate.

        Comment


        • #5
          Daca mai ai bujiile vechi fa o proba cu ele.
          Honda.

          Comment


          • #6
            Fara diagnoza nu prea vei primi ajutor.Nu pentru ca colegii nu vor sa te sfatuiasca ceva,ci pur si simplu sansa este foarte,foarte mica ca sa ghicim asa,cu ochii inchisi.
            Last edited by optik; 12-27-2016, 14:05 PM.

            Comment


            • #7
              Ok,multumesc. Am sa incerc sa fac o diagnoza cat pot de repede.

              Comment


              • #8
                @ costi tascau
                Asa cu au spus si colegii mai sus, trebuie o diagnoza neaparat, preferabil cu testerul Star de MB, nu este scumpa. Intrebarea mea este de ce accelerezi masina in 3000-4000 de rotatii pe minut cand motorul nu a ajuns la temperatura optima de lucru?
                Daca ai gaz, si sunt temperaturi negative afara pentru vaporizatorul instalatiei gpl nu cred ca este ok sa il fortezi sa dea debit mare de gaz daca lichidul de racire nu are 80-89 de grade.


                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Comment


                • #9
                  Ideea este ca nu accelerez brusc imediat dupa pornire. Temperatura apei cand am observat prima data siptomul asta,avea in jur de 45-50 de grade si eram in treapta a 5.a pe la 2500 de ture moment in care am accelerat si pe la 3000 a intrerupt. Nu trag de motor cand e rece nici pe benzina,dar acum ca am gaz am sa tin cont de sfatul tau. Ciudat e ca imediat ce intrerupe se aprinde martorul motor,opresc motorul,il pornesc imediat ,dipa care merge impecabil indiferent de combustibil,dar becul nu se stinge.

                  Comment


                  • #10
                    O alta solutie cred ca ar fi cresterea temperaturii la care se comuta pe GPL. La ce temperatura este setata?

                    Comment


                    • #11
                      Nu stiu la cat este setata,dar am observat ca trece relativ repede pe gaz,adica ,cand sunt -5 grade afara,o pornesc si la relanty in maxim 3-4 min trece pe gaz. Acum eu stiu daca are vre.o influenta treaba asta atata timp cat face la fel si cand o trec pe benzina??

                      Comment


                      • #12
                        Pentru a trece din stare lichida in stare gazoasa GPL absoarbe caldura, iar daca vaporizatorul nu este suficient încãlzit gazul nu va ajunge in cea mai buna forma in cilindru, de aici si intreruperile de care mentionezi - se poate întâmpla mai evident in momentul o turezi si este nevoie de o cantitate mare de gaz.

                        Din ce stiu eu ECU motor taie injectia de combustibil pe cilindrii in care apar disfunctii, fapt valabil si pe benzina si pe GPL. Cred ca dupa repornirea motorului, acesta ajunge la temperatura optima, iar injectia revine in toti cilindrii.

                        Cel mai simplu ar fi sa astepti sa se încãlzeascã motorul pe loc inca 2-3 minute dupa ce comuta pe GPL si apoi sa urmaresti daca mai apar întreruperile. Daca este bine trebuie sa ceri mãrirea temperaturii de comutare.

                        O alta idee care îmi vine este cea a subdimensionarii vaporizatorului (plamanul). Acesta trebuie sa ofere suficient debit pentru puterea motorului. Cel standard, care merge pe logan si altele, nu este optim. Cat ai plãtit pentru instalatie? In multe cazuri se poate recomanda o instalatie subdimensionata, cea pentru logan, pentru a impresiona cu un pret mic. Nu va face fata la turatii mari.

                        Comment


                        • #13
                          Daca becul nu se stinge, inseamna ca este o eroare permanenta, chiar daca dupa aceea merge bine.
                          Verifica colierul de la furtunul care duce la clapeta de acceleratie. Pe clapeta corpului de acceleratie trebuie sa fie strans surubul colierului si sa nu se vada garnitura rosie dintre corpul clapetei si furtun. Eu am patit odata asa intre Alba-Iulia si Sebes cu bec in bord si mergea in 3 de zici ca erau duse bujiile. Se slabise colierul acela de care am spus mai sus. Dar facea tot timpul. Dupa aceea a mers normal ca inainte.


                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                          Comment


                          • #14
                            Instalatia m-a costat 3000 de lei acum 2 luni.Acum nu stiu ce sa zic...pana acum o saptamana-doua nu am avut probleme,doar o singura ''data a dat in nas" pt o secunda doua in treapta a 3-a, la fel,dimineata cand plecam la munca si motorul nu era incalzit suficient.Atunci nu am dat importanta,dar la o zi distanta a inceput sa mearga-n 3 si nu si-a revenit nici pe benzina nici pe gaz pana nu am oprit si repornit motorul.

                            Comment


                            • #15
                              Incearca o diagnoza si posteaza codurile de eroare.E cea mai simpla si ieftina varianta!
                              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF