Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W124

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W124

    Salutare,

    De multi ani tot ma uit dupa un W124, varianta facelift, 4 usi, dar nu prea ma pot hotari, avand la dispozitie doar site-urile de vanzare. Exista un an anume pe care sa-l 'vanez' sau de care sa ma feresc .. anumite tipuri de motoare etc?
    As vrea un sedan, exclus estate, de preferat cu o motorizare pe benzina suficient de ok pt oras (dpdv consum, elasticitate), insa si pt mers in afara (probabil nu am sa trec de 160, insa sa am si ceva rezerva de power in cazul in care voi fi nevoit sa fac o depasire). Sunt si motorizari turbo pe benzina sub 2000cmc ? Ca dotari, macar aer conditionat sa aiba.

    Ce imi recomandati ? Si nu in ultimul rand, cutia de viteze. Am vazut ca exista atat 4x4 cat si 4x2, automate sau manuale. Voi ce ati preferat?
    In alta ordine de idei, sunt anumite chestii de verificat la achizitonare ? Service/revizii/intretinerea cam pe unde se afla la acest model dpdv economic? Am vazut o groaza de S-uri din acelasi an trase pe dreapta sau vandute la preturi derizorii din cauza costurilor si e pacat de ele (cel putin din exterior asa pare situatia).

  • #2
    Mercedes Benz W124

    Aici trebuia să cauți/deschizi topicu'.
    Regulament general Club Mercedes.

    Comment


    • #3
      W124

      Salutare!

      Tot ce inseamna W124 a fost reusit. Si cred ca faci o alegere buna daca te opresti la W124. Pornind de la ideea ca vrei sa inmatriculezi masina in Romania o sa iti raspund la intrebari:

      1. Motoare turbo pe W124 au fost cele de 2.5 Turbodiesel si 3.0 Turbodiesel. Motoare excelente daca ma intrebi pe mine. Singura problema aici ar fi capacitatea cilindrica mare care o sa te coste foarte mult la impozit, asigurare. Consumurile sunt destul de bune si sunt motoare rezistente. Daca doresti benzina ai doua variante: Benzinarele pre-facelift (<'93) sau benzinarele facelift (>'93). Asta inseamna ca vei gasi o gama destul de variata de motoare pe benzina. Daca vrei cu capacitate cilindrica mai mica (pentru taxe) motorul 2.0 ar fi singurul care ar fi potrivit pentru tine (ti-l recomand pe cel >'93). Singura problema fiind aici consumul care va fi destul de mare. Mai exista si motoarele 2.2 sau 2.3 benzina care sunt mult mai ok din punctul de vedere al consumului dar vor depasi bariera celor 2000cc in care taxele nu sunt exagerate. De 2.6, 3.0, 3.2 nu cred ca e cazul sa vorbim aici, dar daca vrei detalii, poti sa cauti pe Wikipedia sau sa ceri sfaturi pe aici. Mai exista si varianta 2.0 diesel, non-turbo, care este ok la consum si taxe, dar nu vei prinde viteze "supersonice" cu acest motor.

      2. Cutia de viteze manuala este de preferat datorita costurilor de intretinere reduse (comparativ cu cea automata). 4x4 din ce stiu eu este pe motoare mai mari de 3000cc asa ca banuiesc ca iese din calcul. Exista manuale in 4 si 5 trepte. Ca sfat, cred ca ar trebui sa cauti in 5.

      3. Service/intretinere/revizii nu sunt scumpe, atata timp cat stii ce si unde sa cauti. De preferat sa cauti lucruri de calitate!

      Comment


      • #4
        Multumesc. Rog un moderator sa mute topic in aria corecta. Imi cer scuze pt incadrearea gresita.
        Am inteles. Deci un 2.5 sau 3.0 TD ar fi cel mai indicat, de preferat cutie manuala. Momentan am un 1.4 si imi consuma 12-13 in regim de mers in oras si ~7 in afara. Nu prea ma mai sperie multe. Dpdv la fiabilitatii, motoarele diesel sunt consacrate, cunoastem. Nu prea m-as baga pe motoare diesel aspirate totusi, am condus cel de 2.0 si e ok, nu spun nu, consuma extrem de putin, insa uneori chiar e slow. Plus ca era echipat cu o cutie in 4 rapoarte. Probabil masina nu era chiar in toate mintile ei.

        Comment


        • #5
          W124 stuff

          Buna seara !



          Cateva observatii:


          - 4x4 nu tine de cutia de viteze, ci de cutia de transfer, care contine si diferentialul central in acest caz. Iar 4x4 asta nu exista la W124 decat pe motorizarile de sase cilindri.


          - E200 D este slow. Nu numai uneori, ci tot timpu'. Eu am unu' d'asta din 1995, cu automata de patru trepte. Si se comporta conform asteptarilor pe care le poti avea de la o masina care are 75HP si o tona jum'ate. Dar asta nu inseamna ca nu merge cu 160km/h daca e cazul. E masina mea de naveta Romania - Franta de vreo cinci ani. Si tot merge, cu consumuri intre 6.2 si 8.5 litri la suta, plus ca se tureaza in draci, ca e aspirat... Am si un E300D din 1986, cu 603 aspirat si tot cu automata, si cu cei 109HP ai sai e diferenta ca de la cer la pamant intre ele. Probabil 606 aspirat (3.0 cu 136HP) ar fi OK pentru mine pe un W124.


          - versiunile cu cutie manuala vin aproape toate cu volanta cu masa dubla, care costa circa 300 Euro doar ea. Daca mai adaugi aici kit-ul complet de ambreiaj care e tot pe acolo, ajungi la o suma mandra, fara a mai adauga manopera. Mai exista pe acolo pompa de ambreiaj, cilindru receptor, etc., care pot si ele face stres. Plus ca tre' sa schimbi cu mana, ceea ce nu este un avantaj, ca oricum benzina/motorina se consuma si singure, nu trebuie ajutate.


          - motoarele 605 de 2.5 si 606 de 3.0 sunt destul de OK si in versiunile doar aspirate, iar 605-ul sigur nu te va ucide la impozit, ca opt-noua milioane nu e chiar un capat de tara. Iar versiunea cu turbo a lui 605 nu este disponibila pe W124, ca ar fi facut concurenta lui W202. Si nici 606 cu turbo nu este pe W124, din cate stiu eu.


          - numarul de viteze dintr-o cutie nu are nimic de-a face cu sportivitatea, randamentul, eficacitatea, economia, consumul sau mai stiu eu ce criteriu luati in considerare la alegerea masinii. Patru trepte sunt mai mult decat suficiente pentru ca o masina sa se miste bine. Ajung chiar si trei...




          In conditiile in care un 602 cu turbo are 113HP si este de gasit chiar si cu cutie manuala cu cinci trepte, probabil ar fi varianta castigatoare pentru tine.






          Dragos

          Comment


          • #6
            102.982 cum suna ? 2.3 bezina, aspirat presupun, 97kw, cuplat la o cutie manuala, 1990.

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF