Două probleme electrice mai serioase a avut mașina asta: prima, nu se aprindeau luminile de mers înapoi, la început, intermitent, apoi nu se mai aprindeau deloc și, a doua, a cedat releul de la pompa de benzină.
1. Am schimbat comutatorul de pe cutia de viteze, conform procedurii!
După mai puțin de doi ani, însă, a cedat iar. De data asta am cumpărat unul original. Să vedem cât ține. Primul nu a fost cel mai ieftin! Cel original, evident, este cel ma scump.
2. Am schimbat releul pompei: cred că am pus un Bosch, care deocamdată nu dă rateuri.
Bine, deci care este problema?
Ambele întrerupătoare au cedat ancrasate: le-am desfăcut. Nici o îndoială aici.
Asta înseamnă că ori sunt subdimensionate, ori curenți prea mari trec prin ele în ultimul timp.
Am schimbat cândva becurile de mers înapoi, dar nu cred că am pus unele mai puternice... Deci, aici sunt în ceață.
Mai interesant este cu pompa de benzină. La vechea mașină se auzea bine pompa și am prins obiceiul să o ascult când pun contactul. La asta, făcând la fel, așa am descoperit că dădea rateuri: la început, o auzeam pornind după ce puneam și luam contactul de două-trei ori. Mai târziu, ajunsesem la 15 ori.
Într-o iarnă, frig tare, nu a mai pornit. Am crezut că a înghețat „benzina”. Încă nu bănuiam releul (de fapt, Laur mi-a zis să verific releul, la ceva timp după asta). A doua zi tot nu a pornit, așa că am cumpărat o sticluță de Fuel system celaner: cele cu kerosen 100% - made in USA.
A mers foarte mișto mașina cu cel kerosen, așa că, la un plin, în primăvară, am mai pus una. De atunci, după a doua utilizare, am observat că pompa a devenit mult mai silențioasă. Trebuia să opresc toate zgomotele ca să o aud: muzica, ventilația, să închid ferestrele.
Nu știu ce s-a desfundat. Din păcate, nu am apucat să-i măsor curentul înainte, ca să am dovada. Dar sunt convins că ceva s-a desfundat. Acum am pus iar cleaner, ceva de la nemți...
1. Am schimbat comutatorul de pe cutia de viteze, conform procedurii!
După mai puțin de doi ani, însă, a cedat iar. De data asta am cumpărat unul original. Să vedem cât ține. Primul nu a fost cel mai ieftin! Cel original, evident, este cel ma scump.
2. Am schimbat releul pompei: cred că am pus un Bosch, care deocamdată nu dă rateuri.
Bine, deci care este problema?
Ambele întrerupătoare au cedat ancrasate: le-am desfăcut. Nici o îndoială aici.
Asta înseamnă că ori sunt subdimensionate, ori curenți prea mari trec prin ele în ultimul timp.
Am schimbat cândva becurile de mers înapoi, dar nu cred că am pus unele mai puternice... Deci, aici sunt în ceață.
Mai interesant este cu pompa de benzină. La vechea mașină se auzea bine pompa și am prins obiceiul să o ascult când pun contactul. La asta, făcând la fel, așa am descoperit că dădea rateuri: la început, o auzeam pornind după ce puneam și luam contactul de două-trei ori. Mai târziu, ajunsesem la 15 ori.
Într-o iarnă, frig tare, nu a mai pornit. Am crezut că a înghețat „benzina”. Încă nu bănuiam releul (de fapt, Laur mi-a zis să verific releul, la ceva timp după asta). A doua zi tot nu a pornit, așa că am cumpărat o sticluță de Fuel system celaner: cele cu kerosen 100% - made in USA.
A mers foarte mișto mașina cu cel kerosen, așa că, la un plin, în primăvară, am mai pus una. De atunci, după a doua utilizare, am observat că pompa a devenit mult mai silențioasă. Trebuia să opresc toate zgomotele ca să o aud: muzica, ventilația, să închid ferestrele.
Nu știu ce s-a desfundat. Din păcate, nu am apucat să-i măsor curentul înainte, ca să am dovada. Dar sunt convins că ceva s-a desfundat. Acum am pus iar cleaner, ceva de la nemți...