Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cum elimin condensul din far ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum elimin condensul din far ?

    Salutare tututor,
    de la o vreme am constatat ca farul din dreapta face condens, binenteles numai in zilele ploioase.

    Xenon-ul functioneaza normal, am pus si masina pe tester pentru siguranta si e ok, deocamdata.

    Stie cineva cum se poate elimina condensul fara a scote farul, ca pentru a scoate farul...trebuie data jos si bara.

    Inainte de postare am verificat daca a mai fost ridicat un subiect cu acceasi problema. Se pare ca si clasa C sunt probleme - http://www.clubmercedes.ro/faruri-ab...hlight=condens
    Attached Files

  • #2
    Salut!
    Am procedat in felul următor:M-am dus la magazinele care vând pantofi si am rugat vânzătoarele sa-mi dea săculeți cu silicagel(sunt in interiorul cutiilor de pantofi,2-3 bucăți). Cand am facut 10 sau 12 saculeti i-am cusut cu o ața mai groasa intr-un colț si le-am dat drumul in far,lăsând un capăt al atei afara,sa-i pot recupera si schimba. Daca vad ca da sa se aburească fac schimbul.
    Menționez ca nu am xenon pe masina,am halogen. Nu stiu care-i temperatura degajată de becul cu xenon. Eu nu am avut probleme...

    Comment


    • #3
      Normal condensul apare daca "incinta" nu este inchis ermetic, mai pe romaneste, prinde aer fals! Posibil daca ai umblat la usita unde ai acces sa schimbi becul...posibil ca nu este inchis ermetic.



      Tot in acest timp este posibil sa ai o fisura pe far...verifica-l cu atentie.



      Daca farul este inchis ermetic nu are voie sa faca condens!



      Stima
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • #4
        Din pacate capitolul "xenon" la Mercedes nu are legatura cu normalul !!Am xenon pe Sprinter si intampin aceeasi problema.Farurile nu au crapaturi, garniturile sunt verificate,aerisirile anticondens la fel.Cel mai simplu mod de scapat de condens, este scoaterea capacului din spate si in 1-2 zile maxim, in functie si de cantitatea de condens din el, se usuca.Asta pana la urmatoarea ploaie.Nu apare dupa ce spal masina ci doar dupa ce merg cu zilele prin ploaie.Am inteles de la cineva de la reprezentanta, ca modelele noi de S-uri sufera frecvent de aceasta problema, desi costa o avere...Asa ca, nici xenonul nu mai e ce era odata .Stima.
        A si apropo, nici un far nu este inchis ermetic !!!Stiti acele 2-4 s-uri din cauciuc (in functie de model) care se gasesc pe marginea farului???Acelea sunt aerisiri anticondens, tocmai ca farul sa "respire" si sa nu faca condens !!De acea au forma de c sau s ca farul sa "respire" dar sa fie greu accesibil sa intre mizerie si apa in ele !!
        Last edited by Cristi Nazarov; 11-17-2016, 23:22 PM.
        Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
        Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
        Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
        SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
        https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

        Comment


        • #5
          Adevărat că, nici xenonul nu mai e ce era odată!

          La E Coupe am început să am aceeași problemă după 2 ani.
          Acum, la CLS, dacă merg mult într-o zi ploioasă, se aburesc deja puțin. Mașina are abia 1 an... .

          În schimb, la W211 facelift (2007), nici acum nu am problema asta.
          Regulament general Club Mercedes.

          Comment


          • #6
            Grija mare , condensul lasa urme pe interiorul farurului si se pateaza . Un feon tinut la o distanta rezonabila de far (tii degetul pe far sa nu il topesti ) , timp de 5 minute si o sa dispara condensul. Asta nu rezolva aburirea pe viitor ,din pacate .

            Comment


            • #7
              Treaba cu feonul trebuie facuta tot cu capacul de la far desfacut !!Altfel , dupa ce se raceste farul condensul o sa apara imediat, deoarece vaporii de apa raman in far !!E mult mai simplu sa scoti capacul de la far, de seara pana dimineata si o sa vezi ca dispare singur....Stima.
              Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
              Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
              Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
              SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
              https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

              Comment


              • #8
                Da dispare condensul , dar ramane urma pe geam pe interior . Se poate da si capacul jos cand se face operatiunea .

                Ca si remediere exista oameni care fac asa ceva , decapseaza farurile , le curata dupa care le reetanseaza la loc .

                Comment


                • #9
                  Multumesc tuturor pentru sfaturi. Problema s-a rezolvat de la sine sa zic asa. Masina o tin in garaj si ajutat de caldura de acolo in cateva zile a disparut de tot. Am avut noroc ca farul nu a ramas patat de apa pe interior, arata ca nou.
                  Am observat si unde este problema si cum imi doresc sa fac o treaba buna am folosit programul de piese EPC al celor de la Mercedes - este cea cu nr. reper 160.Farul are un fel de garnitura dintr-un material ciudat, un fel de burete. El in timp s-a ros si de aceea apare probabil condensul.

                  Codul de piesa este A2218260258. Este evident ca pentru inlocuirea ei trebuie dat farul jos, deci de ceea ce este mai greu nu am scapat.
                  Attached Files

                  Comment


                  • #10
                    Sa inteleg ca se da jos capacul exterior de la far? Si exista piesa de schimb ?
                    Piesa vine cu adeziv separat?

                    Comment


                    • #11
                      Nu exista, aia are rol mai mult ornamental.
                      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                      www.mbretrofit.ro

                      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF