Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfat achizitie Sprinter

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfat achizitie Sprinter

    Buna seara,vreau sa imi iau si eu un sprinter si am nevoie de niste sfaturi de la cei care detin asa ceva...care este cel mai indicat pentru transport de marfa 3tone in general,foarte rar 4 tone...eu vroiam un 412,dar nu prea e se compara cu 312,unul e mai lent,iar celalalt rupe asfaltul...cu CDi urile nu stiu care e treaba...or fi pacatoase? eu ma gandeam la 412,312,416(camionete)
    Am fost si la Arad sa il iau pe asta...dar am ramas dezamagit c nu se compara cu 312...nici eu nu am stiut asta
    Anunturi gratuite , peste 4 milioane: anunturi imobiliare, anunturi auto, telefoane mobile, locuri de munca, apartamente de inchiriat, masini second hand, haine.

    Astept niste pareri de la voi.

  • #2
    Salut, fiind modele vechi o sa ai mult de umblat pana gasesti una buna, mai ales pe la noi prin tara.Puntea simpla "rupe" asfaltul deoarece are grup de "fuga" pe cand cea dubla are de obicei grup de tractiune, motiv pentru care merge mai domol.
    Cat priveste discutiile despre cdi-uri, gasesti o gramada cu un minim de efort , doar sa cauti putin prin aceasta sectiune...Numai eu cate am scris legat de aceasta problema .Stima.
    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

    Comment


    • #3
      412-312 acelasi motor!
      412 un pic mai lent pentru ca e mai greu!
      412-312...nu au CDI!
      E diferenta mare intre cdi si clasic, interior, motor etc!
      Ca sfat, i-ati ceva cu -16..!

      Comment


      • #4
        Bine ca am gasit topicul asta... Eu am parere buna despre cdi, dupa 5 ani de frecat 311.

        Hai sa-mi spun durerea, vreau inca o duba, doar ca de data asta punte dubla. In bugetul meu de 7500e, am gasit un 416 mediu an 2005, si o varianta interesanta un Crafter tot mediu an 2008.
        De 416 am auzit foarte multe de bine, putine probleme. De Crafter am auzit ca ar avea probleme, dar ca la fel, conteaza cum a fost exploatat si ingrijit.

        Nu pot urca mai sus cu bugetul pt alte variante. Crafterul mi se pare interesant si ca are un aer mai modern, dar ca fiabilitate as merge tot cu "batranu' " Sprinter 416, generatia pe care o cunosc.
        Cam grea alegere, sau daca are cineva o recomandare mai buna, stie vreun Sprinter bun, punte dubla, lung..as ramane recunoscator

        Comment


        • #5
          Originally posted by ediskan89 View Post
          Buna seara,vreau sa imi iau si eu un sprinter si am nevoie de niste sfaturi de la cei care detin asa ceva...care este cel mai indicat pentru transport de marfa 3tone in general,foarte rar 4 tone...eu vroiam un 412,dar nu prea e se compara cu 312,unul e mai lent,iar celalalt rupe asfaltul...cu CDi urile nu stiu care e treaba...or fi pacatoase? eu ma gandeam la 412,312,416(camionete)
          Am fost si la Arad sa il iau pe asta...dar am ramas dezamagit c nu se compara cu 312...nici eu nu am stiut asta
          Anunturi gratuite , peste 4 milioane: anunturi imobiliare, anunturi auto, telefoane mobile, locuri de munca, apartamente de inchiriat, masini second hand, haine.

          Astept niste pareri de la voi.
          Am condus peste 15000 de km 412.Pana la aproape 600000 nu a avut probleme.Doar ambreiaj schimbat pe la 350000 si la ~580000 injectorul cu fir.E mai lent dar nu te faci de rusine la carat greutate mare cu el!
          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

          Comment


          • #6
            Cel care l-am vazut la Arad mergea ok...doar ca era albastru in acte si ea era verde...vopseaua data la repezeala etc

            Comment


            • #7
              Important e sa fie intretinut in rest sunt bijuterii parerea mea.Eu personal am condus si 416 cdi tot cu platforma de incarcare de 4 metri si ceva dar la greutate si la lasat il batea usor 412-le.Ca sa iti faci o idee noi incarcam pe el platforma mobila pe senile cu greutatea de 2800kg plus alte scule pe langa.
              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

              Comment


              • #8
                Originally posted by juice_2407 View Post
                Bine ca am gasit topicul asta... Eu am parere buna despre cdi, dupa 5 ani de frecat 311.

                Hai sa-mi spun durerea, vreau inca o duba, doar ca de data asta punte dubla. In bugetul meu de 7500e, am gasit un 416 mediu an 2005, si o varianta interesanta un Crafter tot mediu an 2008.
                De 416 am auzit foarte multe de bine, putine probleme. De Crafter am auzit ca ar avea probleme, dar ca la fel, conteaza cum a fost exploatat si ingrijit.

                Nu pot urca mai sus cu bugetul pt alte variante. Crafterul mi se pare interesant si ca are un aer mai modern, dar ca fiabilitate as merge tot cu "batranu' " Sprinter 416, generatia pe care o cunosc.
                Cam grea alegere, sau daca are cineva o recomandare mai buna, stie vreun Sprinter bun, punte dubla, lung..as ramane recunoscator
                Un singur sfat, uita de Crafter !!Numai ca la 50-55000 trebuie sa schimbi distributia spune multe..Daca cumva ajungi cu ea la 60000 de km se rupe cureaua...Asa ca, ramai cu ce stii, Sprinter...Stima.
                Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                Comment


                • #9
                  Ce parere aveti de cel care l-am pus in primul post? la 5500 eur negociabil parca l-as lua...masina mergea bine,cateva chestii minore erau de facut la ea,usa nu se unchidea bine,in bord nu arata nimic,scaun sofer uzat rau,volan de mercedes C sau E classe
                  Pana la urma il iau sa trag pe el,nu sa ma plimb cu el.

                  Comment


                  • #10
                    Volanul e de Sprinter.Cat ce priveste scaunele un set de huse de calitate buna pentru dube e undeva in jur de 50 de euro.Restul detaliilor le mai pui la punct incet incet.Important e sa auzi motorul ca merge rotund, nu da fum.Daca vreodata ai nevoi de injectoare am un set complet OEM refacute in MB Italia, turbina si alte maruntisuri!
                    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                    Comment


                    • #11
                      Motorul mergea super,masina se prezenta bine...volanul nu statea la locul lui si nu parea de sprinter,nu avea scobitura aceea tip scoica...

                      Comment


                      • #12
                        Salut, postez aici ca sa nu mai deschid alt topic, intentionez sa cumpar o autoutilitara 3.5 T, de preferinta Mercedes, an de fabricatie 2010 - 2012, cu prelata, pentru transport intern.
                        Intrebare : ce motorizare credeti ca ar fi mai potrivita/fiabila, 2.2 cdi sau 3.0 cdi ?
                        Despre motorizarile de mai sus din perioada amintita nu am gasit prea multe pareri (sau nu am cautat cu atentie)
                        Sau pentru inceput ar fi mai indicat un 316/416 din 2005-2006 cu motorizarea de 2.7 cdi ?
                        Daca cumva am batut campii...nu dati cu pietre...dati cu sfaturi
                        Niciodata sa nu mergeti cu viteza mai mare decat poate ingerul vostrul pazitor sa zboare...

                        Comment


                        • #13
                          Dupa ceva timp raspund tot eu pentru ceace vreau sa fac, adica transport intern, nu se merita investitia intr-un model de generatie mai noua, am citit tot felul de patanii pe forum(inainte sa intreb), cutii cu rulmenti de teflon, motoare la care s-au invartit cuzinetii plus calitatea mai slaba a materialelor deh, nevoia de consum...toate cele de mai sus fiind la modele din 2008 - 2009.
                          Eram curios daca la cele mai noi (2011 - 2012) s-au remediat problemele de fiabilitate.
                          La pretul cu care se vinde un exemplar nou, in unele cazuri aproape dublu fata de concurenta, te-ai astepta sa ai fiabilitate muuult mai multa in concordanta cu diferenta mare de pret vizavi de alte utilitare...dar se pare ca nu este asa...
                          Am renuntat sa ma mai uit dupa cele de 3.0 v6 si caut un 2.7 CDI DIN 2005 - 2006 ca cel de mai jos...
                          Attached Files
                          Niciodata sa nu mergeti cu viteza mai mare decat poate ingerul vostrul pazitor sa zboare...

                          Comment


                          • #15
                            Multumesc pentru link, am gasit-o si pe olx, am adaugat-o la favorite, problema cu ia este pretul, cu cateva mii de euro mai mult decat altele asemenea.
                            Trebuie sa ma convinga cu argumente solide ca merita banii ceruti, carte service(in anuntul de pe mobile spune ca are, in cel din tara,nu), km reali, istoric service (facturi la piese si manopera)...apropo, reprezentanta Mercedes poate verifica cu succes daca km sunt reali ?
                            De sarbatori sunt in apropiere de locatie si am sa ma duc sa arunc un ochi la ia plus la inca doua, vedem, comparam, ne gandim...
                            Niciodata sa nu mergeti cu viteza mai mare decat poate ingerul vostrul pazitor sa zboare...

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF