Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

probleme cutie automata W169 A150

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme cutie automata W169 A150

    Va salut!!

    De curand am achizitionat pentru sotie un A150 2006, W169, cutie viteze automata. Vreo 1000 km masina a functionat exemplar, foarte multumit de modul in care schimba vitezele ...

    Ajunsa acasa, a inceput uneori sa se "balbaie" parca, eu asociind asta ca si cum nu ar sti sau nu ar putea sa treaca uneori de o viteza la alta. PENTRU CA, daca schimb vitezele manual merge perfect, fara sa simt cand trece dintr-o treapta in alta.

    Masina avand 100.000 km am dus masina sa fac revizia la cutia de viteze, la un mecanic ok dupa parerea mea.

    Dupa ce am luat masina din service, am intalnit urmatoarea problema si urmatoarele erori: (mentionez ca daca e rece parca merge bine, problemele apar dupa cativa km de condus)

    1 - daca pun pe D ori pe R, nu pleaca in clipa aia cum pleca inainte de revizie, mai exact trebuie sa o accelerez mult aproximativ peste 2000 rpm si atunci pleaca dintr-o data cu soc, lucru care inainte de revizie nu il facea.

    2 - mi-a aparut in bord o eroare "Transmision visit workshop"

    3 - Pe tester apar urmatoarele erori :

    P2000 - Bracking torque from the tractions system over CAN bus; implausible
    P2723 - Hydraulic brake 'reverse gear' ; impermissible opening
    P0722 - Gearbox output speed sensor; no signal
    P0894 - Steel trust belt; slipping
    P0841 - While driving, the actual hydraulic pressure is implausible in comparison with specified hydraulic pressure in transmision

    Rog din suflet daca ma poate ajuta careva cu o parere sau un sfat as fi recunoscator.

    Ma intereseaza daca pot sti sigur, CE ULEI trebuia sa bage, CE CANTITATE si ce altceva mai trebuia schimbat la aceasta revizie. Recunosc ca asta trebuia eu sa stiu inainte de a cere revizia, dar cel putin sa stiu acum ca sa pot compara cu ce imi spune el ca a folosit.

    Care ar fi pasii de urmat pentru a face sa fie functionala

    Va multumesc !

  • #2
    Salut.
    Vezi postul meu de aici:

    Totodata iti recomand o testare cu Star (dispozitiv dedicat Mercedes) si ca service Tiriac, Autoklass sau unul particular dedicat Mercedes (sunt colegi pe forum mai ales daca esti din capitala).
    CVT-urile pot fi pacatoase dar solutii se pot gasi cam pentru orice (mai putin buget).

    Comment


    • #3
      Tot ce s-a folosit trebuia sa fie oem, asta in primul rand apoi e de verificat nivelul de ulei care este acum in cutie!
      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

      Comment


      • #4
        Salutare tuturor.
        Nu detin acest model, insa am citit ceva foarte interesant legat de cutiile automate de la aceasta masina pe pagina de facebook a unui domn din UK care se ocupa doar de A Class.
        Citez: "If you are driving a Mercedes A class W169 2005 to 2012 shape or B class CVT automatic read this, then read it again.
        If you start driving your car without warming up your engine, especially in the cold, then expect a hefty gearbox repair bill soon, no joke.
        It will brake, sometimes prematurely at a very low mileage.
        Don't risk it, warm it up.
        I thoroughly searched the internet for any help or advise for weeks about this gearbox and I couldn't find any.
        I know many gearbox specialists will hate me for this, but life is too short and I still have a lot to give."
        Sper sa ajute. Numai bine!
        W168 or nothing!

        Comment


        • #5
          Cu siguranta, software-ul calculatorului motor tine cont de temperatura exterioara, chiar monitorizeaza temperatura uleiului din cutie, antigelului, etc.

          Orice MB si nu numai, schimba altfel pana se incalzeste si ia deciziile corecte.

          Acesta este un forum exclusiv in limba Romana, link-ul fiind suficient.

          Filtrele, altele decat cele originale, au prostul obicei sa cada in baia de ulei sau sa nu intre corect in locasul lor, uleiul no-name, deasemenea se incinge peste masura, nivelul incorect si mai ales deciziile de a umbla la cutie fara o diagnoza corecta la motor, duc in mare masura la aparitia simptomelor de mai sus.
          Last edited by cl600; 09-05-2016, 08:14 AM.
          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


          www.mbretrofit.ro

          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

          Comment


          • #6
            Originally posted by broscutza2001 View Post
            Tot ce s-a folosit trebuia sa fie oem, asta in primul rand apoi e de verificat nivelul de ulei care este acum in cutie!
            Daca esti amabil, ma poti lamuri cum verific nivelul ? Intreb ca as vrea sa fac eu singur asta, inainte sa ma duc inapoi in service-ul unde am facut revizia.

            Cum verific si ce trebuie mai exact sa gasesc

            Multumesc mult !

            Comment


            • #7
              Originally posted by cl600 View Post
              Cu siguranta, software-ul calculatorului motor tine cont de temperatura exterioara, chiar monitorizeaza temperatura uleiului din cutie, antigelului, etc.

              Orice MB si nu numai, schimba altfel pana se incalzeste si ia deciziile corecte.

              Acesta este un forum exclusiv in limba Romana, link-ul fiind suficient.

              Filtrele, altele decat cele originale, au prostul obicei sa cada in baia de ulei sau sa nu intre corect in locasul lor, uleiul no-name, deasemenea se incinge peste masura, nivelul incorect si mai ales deciziile de a umbla la cutie fara o diagnoza corecta la motor, duc in mare masura la aparitia simptomelor de mai sus.
              Salut!

              Problema e ca la mine, parca e pe dos Am pornit din nou azi dimineata si a mers ok cateva minute. OK in sensul ca mergea ca inainte, daca puneam D, pleca singura incet si raspundea frumos la acceleratie. Dupa 2-3 km, daca o scoateam din D si puneam iarasi pe D, deja nu mai pleca singura, doar dupa 2000 rpm cand pleca dintr-o data cu soc.

              MENTIONEZ din nou, ca asta doar dupa ce am facut revizia

              Comment


              • #8
                Nivelul uleiului se verifica cu o joja, la fel ca la cutiile 722.6. Gasesti aici pe forum multe posturi despre 'joja cutie automata'.

                Intoarce-te cat mai urgent la service, posteaza codul uleiului si mai ales al filtrului, eventual o poza cu ce ai regasit in baia de ulei, ...
                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by cl600 View Post
                  Nivelul uleiului se verifica cu o joja, la fel ca la cutiile 722.6. Gasesti aici pe forum multe posturi despre 'joja cutie automata'.

                  Intoarce-te cat mai urgent la service, posteaza codul uleiului si mai ales al filtrului, eventual o poza cu ce ai regasit in baia de ulei, ...
                  Eu inteleg ca as avea 722.8, asa e ?

                  Omul are un client la care face des revizii dar el are W168 si tare mi-e frica sa nu fi incurcat capra cu varza .......

                  Am gasit topicul unde erau postari chiar si de la tine, insa acum inteleg ca momentan masina nu are joja, ci ar fi trebuit sa aiba service-ul, nu ?
                  Last edited by Liviu A150; 09-05-2016, 09:04 AM.

                  Comment


                  • #10
                    probleme cutie automata W169 A150

                    Da. 722.800 - CVT (continously variable transmision). Mercedes ii zice autotronic.

                    Comment


                    • #11
                      Da, orice atelier care se ocupa de cutii pt MB are joja.
                      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                      www.mbretrofit.ro

                      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                      Comment


                      • #12
                        Am verificat acum in service ce ulei s-a folosit.
                        MB ATF CVT
                        Zice ca a folosit cam 5.5 litri, verificati pe joja si la rece si la cald.

                        Eu am incredere in el pana aici.

                        Dar nu inteleg de ce masina face problemele astea doar acuma dupa revizie si el justifia cum ca este filtru si uleiul nou si ca ar fi grupul de valve stricat si cu uleiul vechi nu simtea aceeasi presiune.

                        Poate avea dreptate ?

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Liviu A150 View Post
                          Am verificat acum in service ce ulei s-a folosit.
                          MB ATF CVT
                          Zice ca a folosit cam 5.5 litri, verificati pe joja si la rece si la cald.

                          Eu am incredere in el pana aici.

                          Dar nu inteleg de ce masina face problemele astea doar acuma dupa revizie si el justifia cum ca este filtru si uleiul nou si ca ar fi grupul de valve stricat si cu uleiul vechi nu simtea aceeasi presiune.

                          Poate avea dreptate ?
                          Poate da, poate nu...de f multe ori atunci cand schimbi uleiul intr-o cutie cu multi km si fara service, se intampla treaba asta.

                          Dar si o revizie incorecta, vezi postul cu filtrul, poate duce la aceiasi intamplare.
                          Attached Files
                          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                          www.mbretrofit.ro

                          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by cl600 View Post
                            Poate da, poate nu...de f multe ori atunci cand schimbi uleiul intr-o cutie cu multi km si fara service, se intampla treaba asta.

                            Dar si o revizie incorecta, vezi postul cu filtrul, poate duce la aceiasi intamplare.
                            Masina are 100k km originali. Ce e drept, nu cred ca a avut revizia facuta pana acum.

                            Si te rog daca esti amabil, lamureste-ma mai exact cu tabelul atasat de tine.

                            Ca daca e pentru cutia mea merg cu el la mecanic sa tina cont de el...

                            INCA O PROBLEMA APARUTA DOAR DUPA REVIZIE:
                            Mergand pe modul automat D, dupa opririle scurte in pras la un stop de exemplu, nici nu se mai accelereaza masina. Apas pedala si nu accelereaza doar dupa cateva secunde dintr-o data, cand imediat apare si socul dat de cutie, semn a a cuplat

                            Comment


                            • #15
                              Fiecare soc, rupe cate ceva din cutie, convertizor, etc, vezi #8.
                              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                              www.mbretrofit.ro

                              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF