Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Achizitie noua,probleme multe...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Achizitie noua,probleme multe...

    Va salut.Cu greu si cu inima franta am vandut al meu MB W124,din 1990. Am trecut de 2 zile la varianta A180 CDI,2005.Pret de achizitie 2650 E.Masina este full fara piele.Dar si probleme multe descoperite treptat.
    1.Coloana de directie are joc mare in crucea cardanica care intra in caseta de directie.
    2.Usa pasager si usa stanga spate cand le incui din telecomanda caraie de 4-5 ori si nu se incuie.
    3. Masina este mult prea joasa,la toate hartoapele da cu burta de pamant.
    4.Toba de mijloc este coapta si rasufla.
    5.Kilometrajul nu indica,arata doar kilometrii parcursi instanti,nu arata si totalul kilometrilor de cand e fabricata,a avut carte de service pana in 2011 cand a fost inmatriculata in Romania,si avea atunci 130.000 km,unde ar trebui sa arate km totali arata 4 liniute.
    Si ar mai fi ceva maruntisuri dar aceste probleme ma streseaza cel mai tare,daca cineva ma poate ajuta cu sfaturi,pareri,sau piese raman recunoscator.
    Marius,0765823836,astept orice de la voi,numai bine!

  • #2
    Salut ! Imi pare rau pentru tine si pentru teapa luata, dar iti propun sa incerci sa vinzi masina si sa achizitionezi alta. Pentru problemele semnalate de tine o sa te coste o avere sa aduci masina in stare buna . Referitor la punctul 5. Numarul Kilometrilor a fost modificat de cineva care nu s-a priceput si acesta este motivul pentru care nu mai indica .
    Pe viitor recomand o testare in Service autorizat mercedes benz si verificarea istoricului Kilometrilor .

    Comment


    • #3
      Da' de ce sa o vanda? Marius, nu pasa problema la altul, fii barbat adevarat!
      No malfunction

      Comment


      • #4
        Nu am de gand sa o vand.Deja am inceput sa rezolv problemele.
        1.Am schimbat crucea cardanica cu una noua cost 220lei
        2.Inchiderea usilor am rezolvat-o,am confectionat dintr-un arc arcurile ce erau rupte si merge perfect acum.
        3.Toba am lipit-o cu ceva gasit la Dedeman special pentru tobe de lipit fisuri cost 10 lei.
        4. Masina e joasa ca toate cele din seria ei,eu eram invatat cu al meu w 124 care la-m vandut.
        5.Kilometrajul indica pentru 2 secunde cand deschid usa si vat totalul km si asta nu ma deranjeaza.
        Incet o pun eu pe picioare,e o masina grozava!

        Comment


        • #5
          Masina e joasa ca toate cele din seria ei,eu eram invatat cu al meu w 124 care la-m vandut.
          Poate se mai ridica un pic, cu arcuri si amortizoare noi.
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #6
            Bravo. Cum te-ai descurcat cu pop-niturile de la usi? Si eu am avut aceeasi problema la o usa din spate. M-am chinuit mult sa le scot. Apoi nu gaseam pop-nituri (de 6, daca imi aduc bine aminte). Dupa ce am cumparat de la reprezentanta 8 pop-nituri (30lei), nu mergea sa le pun cu clestele cumparat de mine. M-am dus tot la reprezentanta sa mi le puna. Eu am pus acelasi arc. Din trei spire cate avea initial, l-am facut cu doua...dar cred ca solutia ta e mai buna, ca nu stiu cat o sa ma tina.
            Intr-adevar garda la sol e mai mica decat adancimea multor gropi din drumurile noastre, fapt pentru care service-urile sunt fericite. Daca umbli vreodata pe la suspensii, bielete, etc sa rogi mecanicii sa puna un cric pentru sustinerea bratului inferior(basculei), pentru ca planetarele sunt sensibile...si scumpe.
            No malfunction

            Comment


            • #7
              Pop-niturile le-am scos cu bormasina cu un spiral (aproximativ de 8 cred) iar in locul lor am folosit holzsuruburi autoforante cele folosite la profilele de rigips,denumite de meseriasi puricei,si le-am prins langa gaurile de la pop-nituri,a mers perfect.
              Urmatoarea problema este electromotorul care scapa bendix-ul cand e motorul rece.

              Comment


              • #8
                Prin service-uri specializate se numesc "negrese" si reprezinta solutia numita popular "tiganie", fara legatura cu rasa sau culoare...

                Rolul popnit-urilor era f important, mai ales ca asigurau functionarea optima a sistemului SRS.

                Acum, trebuie sa te interesezi cum si ce, pt ca s-a dat si la noi o lege care pedepseste aspru astfel de inventii.

                Rezistente in loc de perne sau centuri, gauri prin usi, plastelina pe la bord, toate astea ( nu e cazul la tine, doar ca sigur citesc multi postul tau imteresant...), fac deliciul firmelor de asigurari atunci cand urmasii celor rapusi de accident apeleaza la firme specializate in recuperarea despagubirilor...

                Ceasurile arata liniute, pt ca au fost schimbate si ne-reprogramate, probabil pt nr redus al km-lor, avand in vedere defectul clasica al display-ului arhidiscutat pe aici.
                Last edited by cl600; 08-26-2016, 22:40 PM.
                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment


                • #9
                  Stie cineva cum se seteaza telefonul cu comenzile dupa volan?

                  Comment


                  • #10
                    Odata cu reprogramarea corecta a ceasurilor se vor activa si butoanele pt telefon.
                    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                    www.mbretrofit.ro

                    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                    Comment


                    • #11
                      Ma poate ajuta cineva cu reprogramarea?

                      Comment


                      • #12
                        Salut.Cum se ajunge la termostat,acum ca sa racit putin vremea am pornit caldura dar apa nu urca decat foarte greu,daca ajunge la 80 de grade dupa ce am forjat masina temperatura apei incepe sa scada odata cu viteza de lucru a aerotermei.Ce trebuie desfacut sa pot verifica termostatul?masina este W169,A180 CDI.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Marius32b View Post
                          Salut.Cum se ajunge la termostat,acum ca sa racit putin vremea am pornit caldura dar apa nu urca decat foarte greu,daca ajunge la 80 de grade dupa ce am forjat masina temperatura apei incepe sa scada odata cu viteza de lucru a aerotermei.Ce trebuie desfacut sa pot verifica termostatul?masina este W169,A180 CDI.
                          Nu stie nimeni despre termostat?

                          Comment


                          • #14
                            Eu mi-am schimbat singur termostatul fiindca acul imi statea pe la vreo 75 de grade in timpul mersului. Am identificat piesa mergand pe traseul furtunului care pleaca din radiator (partea superioara a radiatorului, mai exact pe partea soferului). La mine a fost necesar sa scot rezervorul cu lichid spalare parbriz si sa scot carcasa filtrului de aer, numai ca a mea e benzina 1.7. Termostatul e prins in trei suruburi cu cap torx exterior, deci trebuie cheie tubulara tip E, nu mai stiu ce dimensiune, oricum mica. La modelul meu, suruburile care prind termostatul sunt identice cu cele care prind carcasa filtrului de aer. Termostatul l-am cumparat de la reprezentanta si a costat 160lei, are incorporat in el si senzorul de temperatura a lichidului de racire. Codul piesei este A2662030675. Cel vechi avea A2662030275, cica s-a schimbat codul intre timp. Am completat cu antigel G11. Acum, temperatura imi sta in jurul valorii de 80 grade. Sa zicem ca fluctueaza la un interval de 30 secunde. Sta 30 secunde pe 82 apoi se face 78 grade, apoi iar sta un timp si se face 82. Daca stau mult timp cu masina pe loc, temperatura creste, cred la 87 grade si atunci intra in functiune ventilatorul si iar scade la 80. Nu stiu in ce masura iti sunt folositoare aceste informatii deoarece masina mea este pe benzina. Nu cunosc la modelul diesel temperaturile de lucru si te rog sa nu folosesti codurile scrise de mine pentru a comanda piese, nici antigelul nu stiu daca e la fel. Totusi, fenomenul acesta cu scaderea temperaturii cand pornesti aeroterma, cred ca este normal. Din cate imi aduc aminte si la mine se intampla acelasi lucru. Parerea mea este ca, daca in timpul mersului, temperatura iti ajunge la 80 de grade e de bine. Nu cred ca trebuie schimbat termostatul. Daca ar ramane blocat in pozitia deschis cred ca temperatura nu ar mai ajunge la 80 in timpul mersului ci doar daca stai mult timp pe loc, cu motorul pornit. In plus, daca e blocat pe deschis, imediat dupa pornirea motorului, ambele furtune care duc in radiator ar fi calde. In mod normal, unul trebuie sa fie cald iar celalalt rece, asta pana cand termostatul da drumul la lichidul de racire sa circule in toata instalatia. Daca ai caldura in masina, cred ca e bine. Ai putea verifica densitatea lichidului de racire. Nu stiu daca am scris ceva folositor pentru tine fiindca a ta e pe motorina dar, poate mai au si alti cititori probleme si poate lor le este de folos.
                            No malfunction

                            Comment


                            • #15
                              Telefon w169

                              Originally posted by Marius32b View Post
                              Stie cineva cum se seteaza telefonul cu comenzile dupa volan?
                              Buna,

                              Va rog sa ma ajutati cu conectarea telefonului si cu comenzile de pe volan la A180, 2005. Am cautat in toata masina si nu gasesc locul pentru telefon sau unde se conecteaza....

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF