Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Malfunction message pe bord

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Malfunction message pe bord

    Salut,

    Am primit mesaj de Malfunction pe bord.
    Am pus tester si a zis compresor prea mult timp ca sa incarce sau siguranta 40Amp.
    am verificat sig rezultat arsa
    am pus alta si pentru 30 min a fost ok
    al pornire a pornit compresorul a facut presiune si s-a oprit.
    la cea de a doua pornire a crapat iar siguranta
    Stie cineva cat tre, sa fie rezistenta interna a motorului de compresor
    sau ce curent tre sa consume in parametri normali
    ma gandesc sa il masor si sa stou cu ce sa compar.
    Multumesc

  • #2
    Am pus Star pe masina am verificat foecare element Strut compressor si valve pentru leak si functionare
    totul OK totusi dupa doua sau trei porniri ale compresorului crapa siguranta si tre sa pun alta
    are cineva oarecare idee ce se intampla
    testerul spune compresror OK presiune OK
    singura chestie care a dat-o a fost sa check for fine leak on reservoir.

    Comment


    • #3
      Poate detaliezi la ce masina faci referire ? Motorizare , an fabricatie , ce model

      Comment


      • #4
        Sal
        E vorba de S classe 3.0 cdi 2007

        Comment


        • #5
          Are cineva vreo idee
          a sarit iar siguranta
          Am pus testerul STAR si totul arata OK nu pierde
          compresorul face presiune
          pot sa ridic masina pe fiecare amortizor in parte
          spune doar sa verific pentru pierdere fina posibila la butelie
          a mers ok doua zile
          Motorizare 3.0 cdi 2007 model S 320 CDI
          nus ce mai pot incerca
          sa fie motorul de la compresor
          Cat ar trebui sa fie rezistenta interna

          Comment


          • #6
            Intreaba la colegul CL600 , daca te poate ajuta.

            Comment


            • #7
              Ori a ramas releul lipit si merge compresorul intr-una, ori compresorul a imbatranit si consuma mai mult decat poate suporta siguranta si implicit instalatia electrica, care se va topii in curand.
              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


              www.mbretrofit.ro

              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

              Comment


              • #8
                Am schimbat releul cu altul si face la fel.
                deci ramane doar compresorul sa consume mult .
                exista aceasta posibilitate ?
                el incarca la presiune am masurat ieri rezistenta interna si este 0.9 ohmi
                Ai idee cat ar trebui sa fie la unul OK
                multumesc anticipat.

                Comment


                • #9
                  Valoarea rezistentei interne este irelevanta, in cazul tau. Imediat ce porneste compresorul ( adica rezistenta interna e cat de cat OK ), aceasta se transforma in inductanta...si aici treburile se complica..

                  Schimba, macar motorul electric.
                  http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                  www.mbretrofit.ro

                  Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                  Comment


                  • #10
                    Daca ai posibilitatea sa gasesti pe cineva cu un clamp-meter ce masoara curent continuu si mai are si functia peak-hold ai putea sa vezi la ce curent maxim ajunge compresorul inainte sa crape siguranta. Aparatul arata cam asa https://en.wikipedia.org/wiki/Current_clamp

                    Comment


                    • #11
                      Multumesc voi cauta
                      si am sa revin cu rezultatul.

                      Comment


                      • #12
                        Salut,
                        Revin cu informatii.
                        Schombat compresor AMK nou
                        ridicata si coborata de cateva ori si vad ca functioneaza OK
                        Maine o sa plec la drum sa fac test de mers.

                        Info suplimentare
                        Am demontat compresorul vechi.
                        Rotor inchins cu miros specific si unul din carbuni uzat excesiv asta a dus la incindere rotor.garniturile de la piston arata OK
                        dupa ce am dat si si spatele rotorului jos am gasit praf de carbune pe platoul carbunilor.
                        deci clar motorul consuma excesiv.
                        chiar daca rezistenta interna era la fel ca la cel nou.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF