Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pareri cutii automate 7g tronic

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pareri cutii automate 7g tronic

    Salut. Care este diferenta intre cutiile automate 7g tronic si 7g tronic plus? Vad ca 7g tronic dateaza inca din 2007 cand se monta pe cls si s.
    Am condus un glk in decembrie care era masina in stoc, avea 2000 km. Sincer cutia nu prea mi-a placut. Avea si padele la volan insa avea latenta pana schimba treapta din padela. Pe modul automat, la fel, cam simteai cand schimba si avea o usoara latenta.
    Ce nu mi-a placut iar e ca la kickdown, se gandea aproape o secunda pana retrograda si accelera puternic.
    Cei care au asa ceva, pot sa ofere un feedback? O sa cumpar o masina curand si m-ar ajuta in decizie.
    Ca si fiabilitate cum sunt aceste cutii?
    Am mers si cu x3 automat cu cutia ZF in 8 trepte si e senzationala. Insa as vrea tot motorul asta de 2.2 biturbo. Aceea de pe Bmw este facuta de ZF. Astea de la Merc cine le face?
    Multumesc.

  • #2
    Cutiile de la MB , sunt facute de MB .Daca se intretin corect , ulei si filtru la timp ,plus o exploatare normala sunt fiabile .
    Pe noile generatii , MB a introdus 9g , o cutie ce va inlocui treptat 7g +.

    Detin si eu o masina cu 7g tronic + si sunt foarte multumit de ea . Se pliaza perfect pe stilul meu de condus , o tin atat in D. cat si in S , padelele nu le - am folosit niciodata .

    Nu am condus BMW , dar din cat am citit cutiile zf sunt foarte apreciate in presa auto .

    Comment


    • #3
      Cutiile de Mercedes sunt in house.
      Ceilalti (Audi, BMW, Jaguar, Range Rover etc.) iau cutiile de la ZF.
      Am gasit cateva articole care spun ca au probleme destul de serioase de fiabilitate
      plus ca stiu de la cativa prieteni care au avut probleme cu cutiile ZF puse pe Audi,
      chiar pe un A7, la 105.000 km s-a spart filtrul de ulei si a ramas cutia fara ulei.





      Last edited by cri.2002; 05-16-2016, 08:49 AM.

      Comment


      • #4
        Eu pot sa zic ca sunt dezamagit...dupa schimbul de ulei efectuat corect, verificat iarasi ulterior cutia da suturi intre schimburi. Din cate vad pe internet problemele sunt generale chiar si la masini cu km putini. Nu stiu ce sa mai zic..am fost de cateva ori la reprezentanta insa problemele nu s-au rezolvat (ba mai mult nici nu stiu unde e problema...pentru ca nu am nicio eroare niciunde)

        Comment


        • #5
          Din ce am vazut eu , majoritatea au mers prin service-uri din astea universale , nu au facut schimbul la timp ,dupa care au aparut problemele.
          Unde ai facut schimbul ?
          Ai cutie 7g sau 5g ?
          Last edited by b97dmt; 05-17-2016, 13:10 PM.

          Comment


          • #6
            Pareri cutii automate 7g tronic

            Eu am doua cutii 5G si sunt multumit de ambele, nu mi-a facut nicio problema niciuna din ele. Una e pe W212 si una pe W203.
            Cum spune si colegul b97dmt, sunt foarte importante service-urile la timp(bineinteles numai cu ulei original MB) si utilizarea corespunzatoare a cutiei automate.


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment


            • #7
              c250 cgi coupe din 2012 are 7gtronic plus ?

              Comment


              • #8
                Foarte posibil sa aiba, pune seria masinii in topicul care trebuie si vei afla sigur daca are 7G+


                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Comment


                • #9
                  @b97dmt am cutie 7g tronic plus. Inainte sa ii fac schimbul totul era super la cutie (chiar ma miram ca nu experimentasem ce se scria pe net referitor la ea) insa dupa schimbul de ulei efectuat acum 16.000km e din ce in ce mai rau parca...pe langa asta am mai fost cu ea la reprezentanta iar cei de acolo mi-au spus ca nu are nimic cutia insa mie imi da suturi din 1 in 2, 2 in 3 si uneori la retrogradari. Mi-au updatat softul, mi-au refacut adaptarea dar problema persista....am uitat sa le zic sa verifice nivelul de ulei (presupunand ca nu au pus corect de la inceput pentru ca nu am nicio scurgere) insa am uitat dar nu cred ca astea ar fi simptomele...nu?

                  Comment


                  • #10
                    Schimbul unde a fost facut ?La reprezentanta ?
                    Si eu urmeaza sa fac schimbul , peste vreo 2 ani , dar inca nu stiu daca programez o iesire in tarile cu apa calda sau o fac in Ro.

                    Comment


                    • #11
                      Da, schimbul l-am facut la reprezentanta nu pentru ca ar fi dat vreun "semn" masina ca ar trebui schimbat uleiul ci la luarea in considerare a sfaturilor lor...si ce crezi, acum imi pare rau si ma gandesc sa nu dauneze grav cutiei aceste socuri

                      Comment


                      • #12
                        Normal nu ar fi trebuit sa se schimbe in rau comportamentul cutiei dupa schimbarea uleiul, ci dimpotriva.
                        Ma gandesc ca buba este din felul cum a fost schimbat, daca a fost facut nivelul la 80 de grade etc.


                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                        Comment


                        • #13
                          Incearca sa mergi la alt dealer , sa- i controlezi uleiul , nivelul , nu e ok sa mergi asa cu ea .
                          PS: nu are nici o vina cutia din ce spui tu , de vina sunt incompetentii din service .

                          Comment


                          • #14
                            De multe ori atunci cand schimbi uleiul de la cutie cu 100-200K km peste intervalul firesc apar tot felul de ciudatenii. Tuningul prost, erorile de pe la motor, rotile incorecte, etc adauga de multe ori motive de panica.
                            La MB, fata de alte marci, manipularea kilometrajului se face cu un alt ordin de marime, de obicei. Astfel nu numai management-ul motorului si cutiei se brambureste, dar si intervalele reviziilor primesc o alta aritmetica.

                            Topicul are o alta tema, povestile de succes ale lui 7g sunt mult mai multe decat restul.

                            Initiatorul poate gasii raspunsuri si prin alte topicuri de pe forum, pana una alta, 7g ( care a aparut in 2003), 7g+( din 2010) si mai nou 9g au fost si raman de departe referinta in domeniu.

                            Ca si 9g care are deja 10 ani de tehnologie peste orice concurenta actuala, la fel era si 7g la vremea ei.
                            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                            www.mbretrofit.ro

                            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                            Comment


                            • #15
                              Total de acord cu spusele colegului cl600 !


                              Sent from my iPhone using Tapatalk

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF