Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Golire totala instalatie racire motor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Golire totala instalatie racire motor

    Salut,prieteni!Am achizitionat de curand un C180 w203 1.8 kompressor fabricatie 2003.Zilele trecute i-am inlocuit termostatul deoarece era defect si in prealabil am scos vreo 5 litri de antigel din instalatie.Problema este ca antigelul este de culoare roz-rosie si din cate stiu ar trebui sa fie albastru.As dori in perioada urmatoare sa golesc instalatia si sa pun antigel cu norma care trebuie,insa nu stiu care este procedura de eliminare a celui vechi,pentru a evita amestecul celui vechi cu cel nou.Am inteles ca in mod normal mai ramane lichid vechi in blocul motor.Oare prin clatiri repetate cu apa distilata voi reusi sa il elimin total?Multumesc anticipat!

  • #2
    Da,exista un buson pentru golire totala a antigelului vechi care se afla pe blocul motor;cand l-am schimbat pe al meu nu l-am golit total pentru ca antigelul vechi era intr-o stare impecabila si de aceeasi culoare!!!
    Poza asta e luata din cartea de intretinere si reparatie a masinii!!!

    Comment


    • #3
      Deconectezi furtunul din partea inferioara a radiatorului si se goleste cam 90% din lichid. Nu este nevoie sa faci spalarea instalatiei, Nu intra in nici-un fel de reactie.
      Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
      Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
      Onorez comenzi si in Bucuresti
      Tel. 0736375626 Marian

      Comment


      • #4
        Nora-marian,90% din lichid nu inseamna golire totala a sistemului,iar ceea ce-ai spus mai sus nu este recomandat de nimeni!!!
        Nu este recomandat sa amesteci antigeluri cu norme/culori diferite!!!
        Sfatul meu este sa speli instalatia cat de bine poti si dupa sa pui noua solutie de antigel!!!

        Comment


        • #5
          Multumesc frumos pentru raspuns,insa din imagine nu prea imi dau seama in ce parte a motorului se afla acest buson. Daca ai manualul de reparatii,crezi ca ma poti ajuta si pe mine cu o copie? Multumesc inca o data!

          Comment


          • #6
            Cu placere si spor la treaba!
            In ceea ce priveste manualul eu l-am descarcat de pe acest forum!
            Arunca o privire aici http://www.clubmercedes.ro/manual-c-...ht=manual+w203

            Comment


            • #7
              Nu se mai poate descarca de pe forum,nu mai este niciun link activ.Daca nu deranjez si il ai in PC,te rog trimite-l intr-un mail la aceasta adresa: sofo_bogdy@yahoo.com
              Multumesc!

              Comment


              • #8
                Originally posted by crystytheone View Post
                Nora-marian,90% din lichid nu inseamna golire totala a sistemului,iar ceea ce-ai spus mai sus nu este recomandat de nimeni!!!
                Nu este recomandat sa amesteci antigeluri cu norme/culori diferite!!!
                Sfatul meu este sa speli instalatia cat de bine poti si dupa sa pui noua solutie de antigel!!!
                Nici-o data nu poti goli instalatia 100%. In privinta culorilor, sunt putin mai nestiutor. Poate ne explici care este diferenta, dar nu de culori.
                Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                Onorez comenzi si in Bucuresti
                Tel. 0736375626 Marian

                Comment


                • #9
                  Nu poti goli 100% dar poti spala foarte bine cu apa distilata iar ulterior sa adaugi antigelul dorit!
                  Sa-ti dau un mic exempluentru masina lui sofo_bogdy se recomanda antigel G11 albastru norma MB 325.0; Daca el adauga acest antigel peste cel vechi care este de culoare roz-rosu si care de obicei este norma G12 poate aparea o reactie din care sa rezulte depuneri care pot infunda furtunuri/radiatoare,poate bloca termostatul si chiar poate deteriora pompa de apa...
                  Sper ca am reusit sa ma fac inteles de ce e recomandat sa se goleasca si sa se spele foarte bine instalatia inainte de a se adauga antigel cu norma diferita fata de cel vechi!!!
                  Drumuri bune sa avem!!!

                  Comment


                  • #10
                    Tu ce m-ai sfatui sa fac;sa incerc clatirea instalatiei cat de mult posibil si sa pun G11 sau sa merg in continuare pe G12 evitand astfel amestecarea lor?Ma gandesc totusi ca nici cel cu norma G12 nu ar trebui sa afecteze intr-un mod negativ instalatia de racire.Multumesc!

                    Comment


                    • #11
                      Sfatul meu este sa speli instalatia pana iese doar apa distilata si sa bagi antigel G11 norma MB 325.0(norma trebuie sa apara pe eticheta antigelului),chiar antigel original Mercedes-Benz daca se poate(eu merg foarte mult pe original in ceea ce priveste antigel,ulei motor,acum urmeaza sa schimb uleiul din cutie si din grup).
                      Nu cred ca cei de la Mercedes-Benz recomanda antigel G11 325.0 doar ca sa se afle in treaba.

                      Comment


                      • #12
                        Ok!Multumesc frumos pentru informatii!O seara placuta!

                        Comment


                        • #13
                          Din cele spuse de tine inteleg ca G11 este inaintea lui G12. Ar trebui sa fie ceva mai bun G12. Asa gândesc. Si ca sa vezi daca are vreo reactie. Procura G11 si G12, apoi amestecale si baga in el diferite metale si nemetale (aluminiu, cupru, fonta, chiar si o bucata de cauciuc) Vezi ce reactie are si nu uita sa masori cu densimetru acel amestec.
                          Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                          Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                          Onorez comenzi si in Bucuresti
                          Tel. 0736375626 Marian

                          Comment


                          • #14
                            Golire totala instalatie racire motor

                            Originally posted by nora-marian View Post
                            Din cele spuse de tine inteleg ca G11 este inaintea lui G12. Ar trebui sa fie ceva mai bun G12. Asa gândesc. Si ca sa vezi daca are vreo reactie. Procura G11 si G12, apoi amestecale si baga in el diferite metale si nemetale (aluminiu, cupru, fonta, chiar si o bucata de cauciuc) Vezi ce reactie are si nu uita sa masori cu densimetru acel amestec.

                            Antigelurile G11si G12 au proprietati chimice diferite si nu se amesteca. Am vazut la un Ford Mondeo Mk4 ca au completat la un service cu antigel G12 (roz-rosu), iar cel original Ford este portocaliu. Dupa un timp cand au dat jos antigelul ca sa inlocuiasca radiatorul, am vazut in tava ca cele 2 antigeluri nu se amestecau, erau ca apa si uleiul.
                            Opinia mea pentru colegul nostru este, sa dea jos antigelul G12, umplii instalatia cu apa distilata, o golesti din nou si pune concetratia corecta de antigel G11 albastru.
                            Referitor la ceaea ce ai spus tu este putin utopica afirmatia ta cu testul diferitelor metale cu antigel. Trebuie sa fii cel putin chimist de profesie si sa ai si instrumente pentru teste si masuratori.
                            Sent from my iPad using Tapatalk

                            Comment


                            • #15
                              Multumesc frumos pentru sfat.Asa am de gand sa procedez;golesc instalatia,fac vreo 2 clatiri cu apa distilata,lasat motorul sa se incalzeasca ca sa deschida termostatul,iar in speranta ca dupa cele 2 clatiri va iesi doar apa curata o sa pun antigel G11,norma 325.0.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF