Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme Suspensie Airmatic

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Suspensie Airmatic

    Salut,
    Astazi in mers a cazut suspensia pe spate la ambele roti
    Masina sta pe tampoane si simt orice soc
    pe fata e OK
    ce s-a putut intampla?
    am lasat-o oprita
    ce tre sa verific mai intai?
    Multumesc pentru orice sfat.

  • #2
    Completare
    Mercedes S 320 w221
    2007

    Comment


    • #3
      Probabil a explodat o perna pe spate sau chiar amandoua.
      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


      www.mbretrofit.ro

      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • #4
        Am facut un test si am urmatorul defect.
        Multifunction (Suspension - Suspension - MT/AT)
        DTC Description
        5286 - Recovery times during bleeding of air suspension strut is too long.
        - Intermittent
        ma poate ajuta cineva
        poate fi din senzorul de inaltime caroserie sau din limitator or din valve unit controller.
        multumesc pentru ajutor.

        Comment


        • #5
          Conform descrierii defectului, timpul de umplere cu aer a unui amortizor este prea mare si probabil masina opreste compresorul pt a nu il topii.

          Senz de nivel ( care poate fi blocat sau chiar rupt ) da de obicei alt defect, la fel si blocul de valve.

          Daca inca mai merge compresorul, poti incerca sa asculti daca nu cumva se aude pe unde pierde presiunea - incepand cu spatele.

          Deasemenea, daca ai posibilitatea sa ridici masina pe un elevator perna cu probleme se va rupe de tot ....
          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


          www.mbretrofit.ro

          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

          Comment


          • #6
            Compresorul nu mai merge
            Am testat si nu mai ajunge tresiune la bornele lui
            Am ridicat pe cric spatele dar nu stiu cum sa vad daca perna e sparta.
            am incercat s-a desprind surubul din brat si am vazut ca amortizorul se intinde si cu mana nu pot sa il comprim.
            Sfaturi?
            Multumesc

            Comment


            • #7
              Pai in primul rand poti verifica siguranta, cablajul sau chiar compresorul.
              Dupa ce repui in functiune compresorul poti verifica pierderea de aer care probabil a dus la nefunctionarea lui.
              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


              www.mbretrofit.ro

              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

              Comment


              • #8
                Am verificat siguranta e OK
                Releul B e OK
                compresorul alimentat separat e OK
                Si creaza presiune daca il alimentez separat
                Problema e ca nu porneste cand e in circuit nu primeste tensiune
                pe ecran primes mesaj masina e in ridicare te rog asteapta dar la el nu ajunge tensiune.
                am resetat si defectul citit anterior 5286
                nu mai are alte defecte.
                Ce mai poate fi cine da comanda releului?

                Comment


                • #9
                  Comanda releului este data de catre calculator daca valva de pe compresor ( cea cu 2 fire subtiri) este OK sau nu are vre-un firicel rupt ( se intampla sa gasesti unul dintre ele rupt mai sus pe instalatie).
                  http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                  www.mbretrofit.ro

                  Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                  Comment


                  • #10
                    Am pornit motorul si cand am primit pe ecran masina in curs de ridicare asteptai am cuplat compresorul peste releu prin suguranta.
                    creaza presiune in circuit dar nu trece de valve
                    Am sa verific si cablurile de la valva din compresor.
                    Safturi?
                    pot fi valvele sau comanda lor?
                    cine le comanda exista sensor
                    Pe ecranul de la vitezometru am primit si masina prea jos opriti. dar apoi nu a mai aparut.
                    pe tester nu apare testerul e multimarca.

                    Comment


                    • #11
                      Am pornit compresorul si am deschis fiecare vana separat am ridicat masina si a stat ridicata pe loc fara probleme
                      in momentul cand am plecat la drum dupa 500 metri a inceput sa se lase de spate la fal ca la inceput.
                      am oprit si a m citit acelas mesaj
                      5286 - Recovery times during bleeding of air suspension strut is too long.
                      - Intermittent
                      ce poate fi ?
                      daca nu misc masina sta aer in suspensie fara probleme.
                      cine ma poate ajuta?
                      senzori ceva limitatori ?

                      Comment


                      • #12
                        Schimba service-ul, poate inca nu ai explodat calculatorul Airmatic. Inafara de joaca, studiu.
                        .. sau reavointa, care poate fi motivatia pt care dai plici cu tensiuni pe valve, relee,etc? Iti inchipui ca vei descoperi vreo eroare de proiectare?
                        Macar un tester Star puteai gasi, sunt o gramada in Pitesti.
                        Last edited by cutaresku; 03-19-2016, 22:47 PM.
                        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                        www.mbretrofit.ro

                        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                        Comment


                        • #13
                          Suspensie defecta

                          Salut,
                          Problema rezolvata
                          test Star cod FC 5288
                          axa spate prea jos
                          Am gasit senzorul de nivel axa spate cu bratul rupt.
                          am sa fac o poza sa o postez .
                          dupa ce am repozitionat bratul si am pornit motorul masina s-a ridicat singura
                          ramane sa fixez bratul senzorului pe caroserie (Punct sudura)

                          Comment


                          • #14
                            Salut am un s class 2007 w221 320 cdi si am urmatoarea "problema" zic eu:
                            Compresorul porneste destul de des , adica de fiecare data cand depasesc viteza de 40km /h Il aud cum porneste pt ca am un suport rupt si se transmite vibratia in caroserie( o sa rezolva si asta cu suportul). Dar intrebarea mea este : e normal sa porneasca atat de des compresorul ? Masina nu se lasa jos nici daca sta 1 sapt pe loc .
                            De ce porneste asa des? Nu aud sa pierd aer pe undeva , compresorul si releul sunt montate noi recent pt ca cel vechi compresorul sa ars din aceiasi problema, pornea foarte des. Pe star nu imi indica nici o eroare . E normal sa porneasca des ? La voi cat de des porneste ? Ms

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF