Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

problema a170-merge intrerupt

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • problema a170-merge intrerupt

    Salut! Cineva din Romania mai exact din bucuresti, un mecanic? Am o problema la un a-class , a170 cdi, daca o accelerez puternic, mi se intrerupe , merge in suturi! Precizez ca am schimbat regulatoarele stanga dreapta de pe rampa! Pe tester/diagnoza nu da nici o problema! Problema este ca nu mereu face! Sunt foarte disperat si nu stiu ce sa fac...!

  • #2
    Am mers cu un Focus care cand o acceleram puternic tragea in suturi. S-a rezolvat cu schimbarea filtrului de aer.Saraca, nu era servisata regulat.

    Comment


    • #3
      salut.la mine cred ca e alta problema,am schimbat toate filtrele.faza e ca nu gasesc un mecanic capabil sai dea de cap

      Comment


      • #4
        Problema de amestec?
        Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

        Comment


        • #5
          Crb la diesel nu cred că se amestecă nimic
          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
          Urmează: Dacia 1300 '74

          Comment


          • #6
            Originally posted by gruiarew View Post
            Crb la diesel nu cred cã se amestecã nimic
            Poate ai dreptate. Totusi, de ce filtrul de aer ar putea fi de vina din moment ce nu exista aer in "amestec"? Nu prea ma pricep la mecanica, cu atat mai putin la motoare diesel, dar chiar m-a facut Nedved curios.

            Ontopic: poate-i mananca ulei la turatii mai mari?
            Last edited by Crb; 03-10-2016, 16:48 PM.
            Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

            Comment


            • #7
              ulei nu papa dar in schimb scoate un pic de fum negru.ceva la injectie nui bine zic.in fine totusi sa revenim ,ca nu am gasit un baiat sa-mi spuna ce are

              Comment


              • #8
                Offtopic: Azi am auzit o chestie foarte faină de la un coleg. Cum am luat-o în barbă dau și eu mai departe. Cică există versiune de abonament la internet cu google Uite aici cum funcționează:


                Trage doar aer în cilindru și se comprimă doar aer, nu-i ca la benzină să le amestece.

                /offtopic

                Fum negru parcă e combustibil nears. Aș face un test de compresie / injectoare. Turbina e ok? Mai erau colegi cu probleme pe aici (plafonări pe la 3000 ture).
                Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                Urmează: Dacia 1300 '74

                Comment


                • #9
                  Stiam ca functioneaza prin compresie dar nu stiam ce comprima mai exact. Si da, fum negru parca si eu stiu ca inseamna combustibil nears. Combustibilul nears nu cumva poate sa fie din cauza compresiei slabe sau din cauza cantitatii mici de aer din piston?

                  Acum intrebarea mea e urmatoarea: inainte de schimbarea filtrelor facea la fel?
                  Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                  Comment


                  • #10
                    turbina e ok,testul la injectoare nu lam facut e in plan.careva stie pe cineva care a

                    Originally posted by katalin1990 View Post
                    ulei nu papa dar in schimb scoate un pic de fum negru.ceva la injectie nui bine zic.in fine totusi sa revenim ,ca nu am gasit un baiat sa-mi spuna ce are
                    turbina e ok,testul la injectoare nu lam facut e in plan.careva stie pe cineva care ar putea sa ma ajute in bucuresti?

                    Comment


                    • #11
                      Verifica furtunasul de la actuatorul turbo, inclusiv racordurile de cauciuc.
                      Este usor, gasesti furtunasul cu mana, pe partea stanga (cum te uiti la motor), sub tubulatura .
                      Pierzi presiune(depresiune) pe circuitul de vaccum.

                      Comment


                      • #12
                        Actuatorul de la turbo are 2 furtunase! Am verificat ieri ca uitasem sal pun la loc'! Am schimbat si debitmetrul si tot la fel face! Furtunasele par ok! Sincer sunt foarte disperat ca nu gasesc un om sa-mi spuna ce are

                        Comment


                        • #13
                          Colegule mergi prima data la o diagnoza ca ai sa tot schimbi piese si masina tot nu o sa mearga .
                          Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

                          Comment


                          • #14
                            Pai a spus ca a mers la diagnoza si nu are erori.

                            La accelerarea progresiva cum se comporta?
                            Se limiteaza?
                            Da mai multe detalii.

                            Comment


                            • #15
                              La accelerare normala merge bine se comporta normal, dar totusi e ca si cum m-as cumporta ca un incepator! Stiti careva prin bucuresti un service sau mecanic ?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF