Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Faruri w168 1.4

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Faruri w168 1.4

    Va salut am si eu o întrebare in legatura cu becurile la un mercedes w168 1.4 am pe faza scurta h7 55 w si pe faza lunga h1 nu stiu cati w problema e ca pe faza scurta parca nu lumineazã destul de puternic ce imi propuneți? Mulțumesc de ajutor

  • #2
    Eu pana acum n-am auzit proprietar de W168 sa zica "ba' ce faruri bune am!".
    Eu i-am dat farurile mai in sus (reglajul oglinzilor din far) si le-am polishat. Nu e cine stie ce dar se simte o diferenta fata de cum erau inainte.
    Am testat si nu stiu ce becuri laudate, cu putere de 70% mai mare. Pot sa zic ca erau mai chioare decat alea de 3 lei.
    Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

    Comment


    • #3
      H1 e pe proiectoare. Dacă e modelul înainte de 2001 ai H7 pe lungă și H7 pe scurtă. Dacă e după 2001 ai H4 pe lungă / scurtă. H1 e tot pe proiectoare.

      Toate's de 55W, cele de faruri.

      Dacă ți se pare că vede slab eu îți recomand Osram Night Breaker. Problema e că nu țin mai mult de un an. Am avut pe Corsa dar pe Merț mi se par prea tari. Am trecut pe silverlight. Se găsesc în Dedeman sau pe E-mag.

      Puteți afla ce becuri aveți de aici: http://am-application.osram.info/en
      Fosta: W168 A160 '99 Benzină
      Actuala: W169 A200 '04 Benzină
      Urmează: Dacia 1300 '74

      Comment


      • #4
        Am dat acolo pe osram si intradevar pe lunga e h1 si pe scurta h7 o sa încerc si night braker sa vad ce rezultate am ms de sfaturi

        Comment


        • #5
          Eu zic să dai prima dată becul jos, dacă nu se vede prin far. Pe ceață și pe scurtă are farul ceva căpăcel, intră becul în el. Faza lungă ar trebui să aibe becul liber. Dacă se vede ceva negru / argintiu în vârf, e orice altceva, dar nu H1. H1 e sticlă curată în vârf. Se scoate prin compartimentul motor destul de simplu, cel de pe dreapta, la cel de la șofer trebuie scos bidonul de spălat parbrizul. Grijă să nu împrăștii apă peste pompa de ABS, cum am făcut eu.

          Zic asta pentru că un bec ce am recomandat e undeva la 50 lei să nu dai banii aiurea. Pe ceață nu-ți trebuie așa de tari, mai ales că-s și mai albe / bat în albăstrui.

          De curând mi-am mutat eu nightbreaker-ul de pe scurtă pe lungă și am pus silverlight pe scurtă. Philips-ul am auzit povești că-i doar numele de el, n-am încercat cele extreme vision, plus că e mai scump ca Osram-ul

          Susțin în continuare că-s H7. Nu cred să fie diferențe de la A160 la A140 taman la faruri / becuri. Dă capacul de plastic jos și vezi cu o oglindă cum arată conectorul. Vezi că are niște sârme destul de aiurite când scoți becul, eu am coborât ceva sfinți până le-am pus la loc. Mare grijă când îl pui înapoi, contează foarte mult să fie perfect așezat la loc altfel bate total aiurea.
          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
          Urmează: Dacia 1300 '74

          Comment


          • #6
            Am avut "norocul "sa schimb si daza lunga si faza scurta si intradevar sunt h1 si h7 adevãrat la h7 are 2 sigurante dar la mine nu au fost asa greu de scos intrebarea mea era ce becuri am auzit acum de la cineva de Philips sibo sa le incerc ms de sfat

            Comment


            • #7
              Si mie mi se par chioare, mai ales pe faza scurta.

              A incercat cineva leduri?

              Am gasit Osram Rallye H7 de 65W si are 2100 lumeni fata de 1500 cele obisnuite.
              Memotronics is your online source for lighting and industrial supplies. We stock over 2000 miniature, line-voltage and halogen bulbs for industrial, automotive, residential and commercial applications. Our automotive lighting selection includes vintage and hard-to-find bulbs for domestic and import cars, as well as a range of thermal, electronic and solid state flashers, including a range of turn sugnal flashers for aftermarket LED conversions

              Last edited by Nedved; 02-25-2016, 15:04 PM.

              Comment


              • #8
                Ah, scuză-mă, am înțeles eu prost... Am testat doar Osram și ceva mizerii albastre ce s-au topit!!!. Mi s-a ars cel de pe dreapta și am oprit în prima benzinărie am luat ce-am găsit... după cca o lună nu se mai vedea ok. Când l-am dat jos avea burtă unde e filamentul și era ca banana (faza scurtă).

                Am trecut direct la Osram Nightbreaker dar cum ziceam mi se par foarte tari. Nu pentru că am primit flash-uri (am farurile reglate la service nu aiurea) ci pentru că efectiv îmi rupeau ochii semnele de circulație. Cum am zis în cam un an se duc. Eu am și obiceiul să merg cu farurile aprinse non stop.

                @Nedved aș zice să nu puneți peste 55W. Pe lângă că nu-s "road legal" posibil să dăuneze și instalației.
                Leduri depinde de unde iei. Stați departe de porcăriile chinezești. Tot ce-am luat prin casă s-au ars. Și lumenii ăia erau chinezești, deci mai micuți și mai gălbiori.
                Last edited by gruiarew; 02-25-2016, 15:10 PM.
                Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                Urmează: Dacia 1300 '74

                Comment


                • #9
                  Legal sau ilegal sunt orbit cu fiecare ocazie de altii.
                  Instalatia cred ca rezista la 65W.

                  Legat de leduri, ma refeream la ceva de calitate, Cree sau Osram.

                  Comment


                  • #10
                    Păi pe principiul ăsta o să-ți faci mașina pom de Crăciun. Eu zic că nu-i ok să mergi peste și să-i orbești pe alții doar pentru că și alții te orbesc pe tine. Nu uitați orice modificare a instalației de iluminat e ilegală atâta timp cât nu e omologată de RAR.
                    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                    Urmează: Dacia 1300 '74

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by gruiarew View Post
                      De curând mi-am mutat eu nightbreaker-ul de pe scurtã pe lungã și am pus silverlight pe scurtã. Philips-ul am auzit povești cã-i doar numele de el, n-am încercat cele extreme vision, plus cã e mai scump ca Osram-ul.
                      Am si eu Silverlight. Pretul a fost mic pe langa injuraturile pe care si le-au luat. Becurile le schimbi mai usor prin usita prezenta in aripa rotilor.
                      Cand se arde unul din astea incerc si eu vestitele Nightbreaker.


                      Originally posted by Nedved View Post
                      Legat de leduri, ma refeream la ceva de calitate, Cree sau Osram.
                      Am eu pe bicicleta o lanterna cu led Cree si lumineaza mai bine decat Silverlight-ul de pe masina
                      Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                      Comment


                      • #12
                        Daca imi pun lumini bune imi fac masina pom de craciun?

                        De ce vreau sa vad noaptea????
                        Pentru a nu lovi ceva sau pe cineva.
                        Pentru ca atunci cand sunt orbit nu vad nimic secunde bune, pana nu trece cel din sens opus de mine.Avand 90km/h si nevazant 5 secunde ia calculeaza cati metri merg eu orbeste. Asta la o singura masina care ma orbeste.
                        Crezi ca imi dau pe banii afara din buzunar si vreau sa arunc 300ron pe un set de leduri?
                        Am motive destul de intemeiate, nu vreau "ultima fita".

                        Comment


                        • #13
                          Crb, corect, pentru faza scurtă. Pentru cele de la lungă mie mi-a fost mai ușor "pe la motor".

                          Nedved, cu tot respectul, îți zic ce mi-au zis și mie colegii. Ia-ți Osram Nightbreaker. Dacă nici cu ăla nu e ok, mergi la oftalmolog.

                          Dacă e maxim 55W și tu pui 65W sau reglate anapoda sau leduri sau artificii suplimentare o să treci în liga celor care te orbesc. Fără supărare. Tot ce am găsit pe net de H7 Orsam Led creee mă duce la alibaba, ebay, șamd. La ei pe pagină n-am găsit leduri H7....
                          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                          Urmează: Dacia 1300 '74

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Nedved View Post
                            Si mie mi se par chioare, mai ales pe faza scurta.

                            A incercat cineva leduri?

                            Am gasit Osram Rallye H7 de 65W si are 2100 lumeni fata de 1500 cele obisnuite.
                            Memotronics is your online source for lighting and industrial supplies. We stock over 2000 miniature, line-voltage and halogen bulbs for industrial, automotive, residential and commercial applications. Our automotive lighting selection includes vintage and hard-to-find bulbs for domestic and import cars, as well as a range of thermal, electronic and solid state flashers, including a range of turn sugnal flashers for aftermarket LED conversions

                            http://www.pret-electronice.info/pre...2-v-65w-px26d/
                            Ms o sa încerc cele de scurta par ce as vrea

                            Comment


                            • #15
                              Sau uita=te la astea
                              Anunturi gratuite , peste 4 milioane: anunturi imobiliare, anunturi auto, telefoane mobile, locuri de munca, apartamente de inchiriat, masini second hand, haine.


                              http://www.tutorialelogan.ro/2014/12/bec-cu-led-h7-3200-lumeni.html

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF