Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

ulei in vasul de expansiune

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ulei in vasul de expansiune

    Buna ziua am o problema cu a 160 1.7 cdi 2003 am ulei inv asul de expansiune ma poate ajuta cineva multumesc

  • #2
    Buna, cred ca de vina e garnitura de chiuloasa, ar trebui verificat nivelul de ulei, daca a scazut,(si cred ca este), ori e arsa garnitura,(de obicei cand "fierbe" motorul) ori e strapunsa,(datorita uzurii)...La mine, la o alta masina , s-a intamplat sa-mi bage antigelul in baia cu ulei, (hmm, taman pe dos)...Bafta.

    Comment


    • #3
      Prin garnitura trece uleiul, verifica sa nu ai prea mult ulei in motor ca face presiune si risti sa strici si altele pe la motor! verificasa nu fi intrat si antigel in baia de ulei. vezi dc pe joja sunt picaturi mici de antigel!

      Comment


      • #4
        pai la mine uleiul este ok ..parerea mea este ca ar garnitua de chiluoasa ciupita sau termofloto fisurat .Tin sa precizez ca nu scade apa din vasu de expansiune
        va multumesc.

        Dom Cardan, citim regulile de postare?!
        Last edited by cutaresku; 02-15-2016, 17:21 PM.

        Comment


        • #5
          La ce spui tu, ca n-ai pierderi de lichide,(antigel, ulei), imi dau si eu cu parerea: poate e un inceput de problema la garnitura de chiuloasa, pierderile sunt prea mici, faci drumuri scurte cu masina si nu poti sesiza pierderile...Ca sa-ti dai seama,(referitor la garnitura),trebuie desfacuta chiuloasa. Ar mai fi o posibilitate, destul de mica, sa ai mizerie pe circuitul de racire; in cazul asta , ar trebui schimbat antigelul iar inainte spalat bine cu apa tot traseul. Daca si dupa schimb, ai aceeasi problema, ar trebui sa desfaci chiuloasa; doar aici exista posibilitatea ca lichidele sa se amestece, ( prin garnitura de chiuloasa sau probleme la chiuloasa). Bafta.
          Last edited by sisco; 02-13-2016, 21:38 PM.

          Comment


          • #6
            Verificarea profesionala daca nu sant probleme cu garnitura de chiulasa se face cu TESTER GARNITURA CHIULASA ce detecteaza CO2 in gazele emanate din vasul de expansiune , si se face cu marker separat pt diesel separat pt benzina)
            Part Number: 5524Laser Tools' CO2 Leak Detector will confirm the presence of combustion gases in a vehicle's cooling system and aid the diagnosis of a blown ...


            CODURILE ANTIGEL si normele pt constructori auto autoturisme.
            kuhlershutz G40 G30 G34 G05 G48 FCG20 G22 coolants coolants for car electric cars BEV

            Glynsantin se amesteca cu apa distilata, in proportie de 1:1. Ptr Mercedes se foloseste G48,G40 sau G05. Se gaseste la autolux

            Antigelul se schimba obligatoriu la maxim 5 ANI si trebuie sa aiba densitatea de inghet de minim -35grd celsius 365 zile pe an deoarece el antigelul la densitatea asta are rol antinghet pana la -35grade C , ,antifierbere la peste 120grd C si anticoroziune .Antigelul la nivel de service profesionist se masoara numai cu refractometrul, la nivel de hobby merge si cu un densimetru de calitate. Cel mai bun antigel din lume este EVANS.....PT CA NU CONTINE APA. Se gaseste la racingnick.
            Last edited by cutaresku; 02-15-2016, 17:22 PM.

            Comment


            • #7
              Fiecare poate alege metoda care-i convine. Cand deja ai gaze=pierzi compresie=ceva vizibil. La faza cu antigelul, totul e in functie de buget si de ce gasesti pe piata, atata timp cat respecta specificatiile producatorului; personal fac schimbul la doi ani.
              Last edited by cutaresku; 02-15-2016, 17:24 PM.

              Comment


              • #8
                S-a mai editat, s-a mai sters, rog la subiect si fara patima. Cei cu interventii monosilabice, rog abtinere.
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • #9
                  Originally posted by sisco View Post
                  La ce spui tu, ca n-ai pierderi de lichide,(antigel, ulei), imi dau si eu cu parerea: poate e un inceput de problema la garnitura de chiuloasa, pierderile sunt prea mici, faci drumuri scurte cu masina si nu poti sesiza pierderile...Ca sa-ti dai seama,(referitor la garnitura),trebuie desfacuta chiuloasa. Ar mai fi o posibilitate, destul de mica, sa ai mizerie pe circuitul de racire; in cazul asta , ar trebui schimbat antigelul iar inainte spalat bine cu apa tot traseul. Daca si dupa schimb, ai aceeasi problema, ar trebui sa desfaci chiuloasa; doar aici exista posibilitatea ca lichidele sa se amestece, ( prin garnitura de chiuloasa sau probleme la chiuloasa). Bafta.
                  Dar trebuie sa dau motorul jos deoarece nu merge sa dai chiluaoasa asa ..Si nici nu stiu cum as pute face va multunesc.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF