Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

"Ma curenteaza" usile de la masina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • "Ma curenteaza" usile de la masina

    Salutare, am un mercedes clasa a 160, de vreo cateva saptamani am schimbat bateria ( se afla la pasager sub picioare ) si acum ma curenteaza usile cand opresc masina si ma dau jos.

    M-am uitat si totul este ok, nu am gasit nici un cablu neizolat sau ceva de genul asta, doar am schimbat bateria, nu cred ca curenta si inainte sau nu mi s-a intamplat, aveti idee ce solutii am sa rezolv problema?

    Tot de atunci cand ridic geamurile se ridica in "suturi" ca sa azi asa.

    Multumesc!
    Blog personal | Servicii Web

  • #2
    ))) bateria are 12V nu te poate curenta, doar daca pui limba pe ea. Nu e ca in filme

    Eu zic sa iti schimbi geaca si poate husele daca ai

    Comment


    • #3
      Salut, a fost asa o descriere ca sa ma fac inteles mai rapid.

      Deci nu poate fi altceva decat energie statica? Ma gandeam sa nu fie altceva.

      Mersi pentru raspuns
      Last edited by Kreator; 02-03-2016, 15:27 PM.
      Blog personal | Servicii Web

      Comment


      • #4
        Singura sursa posibila de curentare poate veni de la bobina de inductie unde sunt cateva mi de volti dar putin probabil sa te curenteze in zona usilor. Doar daca
        Pt geamuri...cand ai scos bateria, si-au pierdut referintele si modul de functionare e "limp" adica schioapata in trepte
        Trebuie sa pornesti motorul si sa dai sus/jos de geamuri si sa tii butonul apasat continuu, sa faci 2 cicluri sus/jos complete.
        Ar trebui sa isi revina imediat

        Comment


        • #5
          Mii de volti?! Habar n-aveam ca stau pe o bomba!
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #6
            Probabil... pantalonii

            https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

            Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
            Va rugam sa le schimbati din User Settings.

            Comment


            • #7
              Numai 27.000 de volți. Dar nu bobina( bobinele) poarta vina... Doar electricitatea statica.

              Comment


              • #8
                @cutaresku, nu mii, chiar zeci de mii

                Spark plugs usually require voltage of 12,000–25,000 volts or more to "fire" properly, although it can go up to 45,000 volts. They supply higher current during the discharge process, resulting in a hotter and longer-duration spark.



                Cum ziceau colegii, schimbă hainele și vezi dacă pățești la fel. Dacă da, probabil e ceva izolație defectă la bobine / bujii. Dar asta ar trebui să se simtă și la cum merge motorul. Imposibil să "fure curent" dar să meargă normal.
                Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                Urmează: Dacia 1300 '74

                Comment


                • #9
                  @racataian mersi pentru pont, incerc astazi,

                  mersi pentru raspunsuri, au sens, deci pana la urma cred ca era de la geaca mea care are mult material sintetic, de azi am luat alta, daca nu mai raspund pana diseara inseamna ca nu a functionat si s-a intamplat ceva cu mine

                  Sa aveti o zi buna!
                  Blog personal | Servicii Web

                  Comment


                  • #10
                    Va mai amintiti in special la Dacii, ca multi aveau atarnata de caroserie, in special sub rezervor, o banda cauciucata ce facea aproape permanent contact cu solul ? Banda aceea avea insertie metalica, iar rolul ei era sa descarce curentul electrostatic al masinii. Se gaseau cu mult timp in urma la toate magazinele de piese auto! Masina fiind complet izolata de sol prin cauciucuri, aceasta se incarca electrostatic datorita frecarii cu aerul.

                    Comment


                    • #11
                      Asta e si motivul pt care inca se construiesc WC-uri in curte, routere-le se monteaza la copil in camera si se da gardul cu ulei ars.
                      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                      www.mbretrofit.ro

                      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                      Comment


                      • #12
                        N-am înţeles nici o dată de ce credeau unii că târâind după ei o sârmă se va întâmpla ceva... O legătură la pământ conform standardelor trebuie îngropată pe câţiva metri. Târâind o chestie după tine pe asfalt e degeaba.

                        @cl600 care-i faza cu routerul la copii şi cu uleiul ars pe gard? Aia cu buda pare a ironie, dar restul nu le-am prins
                        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                        Urmează: Dacia 1300 '74

                        Comment


                        • #13
                          Nu era rea metoda de care vorbește sisco...încă o mai folosesc tir-urile. Nu e împământare sa trebuiască îngropată,colegul a descris foarte bine fenomenul.
                          Despre router (wireless) -tot ce primește si emite unde radio e nociv pentru organism. Inclusiv telefonul portabil din casa, cuptorul cu microunde, stația cb, etc.

                          Comment


                          • #14
                            P.S. Celelalte doua situații țin de posibilități financiare; unii au, alții nu. Dar poți avea surprize...
                            Last edited by Dethave; 02-08-2016, 06:59 AM. Reason: Dublu post, nu stiu de ce.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by gruiarew View Post
                              N-am înþeles nici o datã de ce credeau unii cã târâind dupã ei o sârmã se va întâmpla ceva... O legãturã la pãmânt conform standardelor trebuie îngropatã pe câþiva metri. Târâind o chestie dupã tine pe asfalt e degeaba.
                              Aici nu vorbim de impamantare,(nici macar de wc-uri in curte sau routere si alte chestii,cel putin in ceea ce ma priveste).E vorba de o simpla cale prin care tensiunea electrostatica acumulata pe caroserie se "scurge" in carosabil. Corpul uman este un foarte bun conductor natural si, din pacate, de multe ori preluam noi sarcina electrostatica atunci cand punem piciorul pe sol si atingem caroseria masinii...Am folosit personal metoda si a dat rezultate. Si culmea, a fost o perioada cand masinile noi aveau montate sub ele acele bentite de cauciuc.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF