Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Incarcare baterie prin bricheta

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Incarcare baterie prin bricheta

    Salut. Aveti idee daca se poate incarca bateria la A Klass (168) prin mufa de bricheta cu adaptorul CTEK CIG PLUG + incarcatorul CTEK 5.0?
    Stiu exista varianta sa desfaci capacul langa scaunul din dreapta si sa conectezi direct la borne, pe mine ma intereseaza si prin mufa de bricheta.
    Pana ma uit eu pe schema... siguranta pe circuitul de bricheta este de minim 5-6 A?
    Daca inchizi masina, se intrerupe acest circuit sau ramane inchis?

  • #2
    Salut,

    Eu știu că bricheta e alimentată doar când e contactul pus. Și nu e recomandat (aș putea spune contraindicat) să încarci bateria direct pe mașină. Nu știu exact ce implicații are asupra electronicii, dar pot să-ți spun sigur că se degajă gaze inflamabile. Și când se dă / primește curent nu se recomandă să se facă doar din borne. Plusul se pune pe bornă și minusul la caroserie. Ideea e să nu se producă scântei în compartimentul sau în vecinătatea bateriei.

    Sfatul meu: Dați bateria jos. Îs 5 șuruburi în total (cu tot cu cel de la capac). Când o reconectați aprindeți cel puțin pozițiile. După aveți de resetat ESP-ul / ABS-ul cu volan maxim dreapta stânga (sau invers nu mai știu exact) și rememorarea poziției geamurilor. Dacă trebuie făcută operațiunea des, recomand schimbarea bateriei.
    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
    Urmează: Dacia 1300 '74

    Comment


    • #3
      Search "ctek" a mai intrebat cineva recent cum si ce... Cel mai bine direct pe borne, merge insa si la borna de vizitare daca o ai.
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #4
        Daca ai bricheta direct pe baterie nu e nici o problema, gazele bateriei se degaja, dar e la fel cu un regim normal de incarcare de la alternator deci nu trebuie sa desfaci bateria.

        Daca bricheta e pusa pe pozitiile cheii in contact e mai dificil de spus pt ca mai multa electronica de pe masina poate fi activa. Ex la benzinare cand pui contactul porneste pompa de benzina, la diesel se activeaza bujiile incandescente si pot consuma mai mult decat poate da redresorul. Poti incerca asa daca nu ai acces la baterie, in cel mai rau caz o sa se arda ori siguranta brichetei, ori cea a redresorului. Nu e de recomandat

        Oricum incarcarea cu redresor se face la 14V deci nu e diferita fata de regimul normal de functionare al alternatorului.

        Siguranta brichetei de obicei e peste 10A si oricum alternatoarele se limiteaza la 10A, nu e sanatos sa incarci cu mai mult deci verifica valoarea sigurantei.
        Nu incurca plusul cu minusul

        Comment


        • #5
          Multumesc de raspunsuri... cautasem ceva initial, dar recunosc ca nu ctek ci cu alti termeni. Ok, renunt la varianta prin bricheta.
          As mai avea cateva intrebari:
          - As putea deconecta doar borna minus a masinii de pe baterie si sa o las pe cea de plus in timpul incarcarii?
          - La baterie trebuie neaparat desfacute capacelele in timpul incarcarii?
          - daca am magazie CD-uri (Avangard) in loc de casetofon, exista vreun cod care trebuie introdus la CD player dupa reconectarea bateriei (in cazul in care o deconectez)?

          Multam fain.

          Later edit: Din cate imi amintesc am apasat bricheta fara contactul pus si nu s-a incalzit (nu sunt fumator, nu o folosesc in general), deci trag concluzia ca merge doar cu contactul pus.
          Last edited by mihaicris; 01-06-2016, 12:45 PM.

          Comment


          • #6
            Nu trebuie sa te stresezi deloc cu bateria, las-o unde e, pune crocodilii de la redresor pe ea ca nu pateste absolut nimic,nici ea nici altceva in masina, nu deconecta nici o borna. Sa nu dai cranck cu redresosul pornit ca ii arzi siguranta. Poti sa lasi redresorul pe ea cat vrei - cand bateria e plina pur si simplu nu va mai suge curent din redresor, nu se arde nimic, nu explodeaza.
            Cu capacele nu trebuie sa le dai jos, incarcarea cu redresor e la fel ca si incarcarea in mod normal pe masina de la alternator.
            Cu codul de casetofon..nu stiu
            La mai toate masinile ai bricheta pusa pe Klema 30 adica e alimentata cand toti martori de pe bord lumineaza

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF