Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Defectare cutie transfer GLK

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Defectare cutie transfer GLK

    Salutare tuturor,

    Din nefericire sunt "un patit" al defectarilor cutiilor de transfer.
    A mai patit cineva asa ceva?
    Ca si simptoma,avea un "zarnait" in mers,care se amplifica odata cu cresterea vitezei de rulare,nu cu turatia motorului.Initial se auzea incepand cu 80 km/h apoi usor usor incepea sa se auda de la 70,60,50....apoi 30 km/h(toata aceasta agravare s-a produs in 1500 km parcursi).
    Am facut cate o vizita mai multor mecanici(in speranta ca este un rulment de la o roata),vizite fara raspuns,insa raspunsul a fost primit de la "Casa Auto Mercedes Iasi",ca este cutia de transfer(au ei un aparat de depistat microsunete,pozitionat sub masina,masina pe elevator si ruland in gol.
    Raspunsul lor a fost 6000 euro(inlocuire cutie viteze+cutie trasnfer) ei nu reconditioneaza sau repara.
    Am fugit cat am putut de repede sa nu imi stea inima.

    Intrebarea mea mea este daca sunt singurul cu asemenea situatie.

    Multumesc,o zi buna tuturor!

  • #2
    Mai era cineva pe aici, de la Constanta parca, a schimbat doar o piesa in cutia de transfer si a rezolvat problema. Deasemenea a avut parte de o diagnoza f buna. Incearca sa il cauti pe aici cu functia Search.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      La Chisinau cunosc un servis,eu n-am fost dar baetii il lauda .

      Comment


      • #4
        Buna ziua ,

        Aceeasi situatie s-a intamplat si la mine pe 29 Decembrie...si am urcat-o pe platforma de am parcat-o. S-a speram ca v-om gasi solutii mai ieftine ...Urmeaza sa contactez reprezentanta din Galati ca am inspectat-o cu un meserias si nu s-a putut pronunta la fata locului. Eu am 230 de mii de km ...si chiar ma gandeam ca modelul offroad e mai pentru offroad...dar vad ca are hibe...Poate n-e ajuta careva ...

        Va doresc un 2016 mai bun !

        Comment


        • #5
          Salutare din nou.

          Am rezolvat problema.
          Am mers la un service specializat cutii de viteze si cutii de transfer.

          Problema a fost cuplajul (similar cu cel la ambreaj) care a cedat si a aruncat bucatele din el in rulmenti pe care i-au deteriorat si faceau galagie.
          S-a schimbat cuplajul si toti rulmentii,inlocuit ulei si masina merge ca si inainte.

          Ca si cauza de defectare,mecanicul suspecteaza ca masina a avut anvelope mai mari pe spate decat pe fata s-a fortat cuplajul si a cedat sau s-a facut off road cu ea inainte sa ajunga la mine(este import belgia).

          Voi ce anvelope aveti pe masina?

          Comment


          • #6
            La orice MB 4Matic rotile trebuie sa fie identice, obligatoriu.
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #7
              Originally posted by cl600 View Post
              La orice MB 4Matic rotile trebuie sa fie identice, obligatoriu.
              Salutare,

              La mine masina are pe fata 235 60 r 17 iar pe spate 255 55 r 17 ,anvelopele sunt all seasons Pirelli.
              Asta arata si in manualul de instructiuni,am incarcat si o poza.
              imi recomanzi ca la pun 4 la fel?
              Attached Files

              Comment


              • #8
                Pune seria masinii si vedem exact ce spune cartea.

                GLK cu off-road packet mai rar, astfel ar fi trebuit sa ti se puna in vedere ca schimbarea rulmentilor in partea de transfer este strict interzisa!
                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by cl600 View Post
                  Pune seria masinii si vedem exact ce spune cartea.

                  GLK cu off-road packet mai rar, astfel ar fi trebuit sa ti se puna in vedere ca schimbarea rulmentilor in partea de transfer este strict interzisa!
                  WDC2049841F362888 asta este seria

                  masina are pachet off road(cu buton special)

                  Comment


                  • #10
                    Buna Andrei , ma bucur pentru tine ca ai rezolvat problema repede si fara cei 6000 de euro sa-ti zboare din buzunar...Cat te-a ajuns aproximativ reparatia ? Eu am tot offroad dar am toate anvelopele identice 235/60/17....asa e in manualul masinii sunt si variante diferite fata /spate .
                    Sa ai bafta de acum si... masina fara belele nu exista...Ce e rau ca service-ul Mercedes nu vine in intampinarea utilizatorului ...

                    Comment


                    • #11
                      Intr-adevar, masina ta suporta roti diferite fata/spate, a iesit din fabrica cu 7,5J X 17 ET 47,5 pe fata si 8J X 17 ET 57, asa ca aici am gresit eu, nu stiam dar omul cat traieste invata!

                      Off Road package la GLK, inseamna o garda la sol marita, un software special pt transmisie, coborare asistata si un alt program mai larg pt lumini. Masina nu are cutie de transfer separata ca ML-ul si nu are reductor.

                      Astfel, conform procedurii ( adica tocmai pt ca nu exista o procedura publica) schimbarea rulmentilor in partea de transfer nu se poate face in regim de atelier, camasile lor sunt calibrate in fabrica pt fiecare carcasa in parte. Astfel, cum doua dintre camasi stau pe partea dinspre cutie, este f putin probabil sa nimeresti un reglaj corect.
                      Asta nu inseamna ca daca adaugi putin noroc, povestea mea se aplica neaparat..

                      Asta este explicatia pt care MB a venit "in intapinarea utilizatorul" cu propunerea fireasca spre a schimba cutia.


                      In foto ai singurele repere care se pot schimba "safe" in partea de transfer.
                      Attached Files
                      Last edited by cl600; 01-12-2016, 21:14 PM.
                      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                      www.mbretrofit.ro

                      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                      Comment


                      • #12
                        Multumesc tare mult de implicare si informatii CL600

                        Exact despre aceste piese este vorba,ele s-au schimbat.

                        Stau acum si ma gandesc,oare sa pun totusi anvelope pe spate la fel ca si cele pe fata,sa fiu mai sigur?Sau putem sa mergem orbeste pe ceea ce zic inginerii de la MB?
                        Last edited by Andrei buzatu; 01-12-2016, 22:18 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Livake777 View Post
                          Buna Andrei , ma bucur pentru tine ca ai rezolvat problema repede si fara cei 6000 de euro sa-ti zboare din buzunar...Cat te-a ajuns aproximativ reparatia ? Eu am tot offroad dar am toate anvelopele identice 235/60/17....asa e in manualul masinii sunt si variante diferite fata /spate .
                          Sa ai bafta de acum si... masina fara belele nu exista...Ce e rau ca service-ul Mercedes nu vine in intampinarea utilizatorului ...
                          Salutare,3150 ron a fost toata manopera cu tot cu piese,timp de asteptare aproximativ 3 saptamani(aici intra si perioada Craciunului si a Revelionului).

                          Sunt multumit de manopera,nu am vazut-o ci doar cuplajul defectat l-a pastrat mecanicul sa mi-l arate si sa imi explice cauza.

                          La o discutie cu el,o cutie de transfer SH(desi se gasesc foarte greu) costa 500 Euro,cei de la dezmembrari dau de obicei garantie 3 luni,daca dau sau cine stie ce fel de garantie este.El mi-a recomandat sa o reparam,inlocuim toate piesele pe original si stim ca e ca noua,doar ca totul a costat 700 euro.
                          Dar 500 pe cea SH + transport + montat,tot pe acolo cred ca este.

                          Comment


                          • #14
                            Doar ca masina ta nu are 'cutie de transfer'..ci doar o prelungire a cutiei propriuzise, care se ocupa de transfer. De unde cutie transfer la mana a doua pt tine?

                            Mai sus spuneai ca de fapt rulmentii huruiau si ca au fost schimbati,...rulmenti care nu exista ca piesa de schimb.

                            Daca nu ai schimbat rulmentii atunci totul este in regula.
                            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                            www.mbretrofit.ro

                            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                            Comment


                            • #15
                              Am sunat un o firma de dezmembrari si am solicitat,probabiul ei se refereau la acea prelungire.
                              Cat despre rulmenti,mecanicul a spus ca a schimbat si rulmentii ce vin in continuarea cuplajului din poza atasamta de catre tine.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF