Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pompa vacuum inchidere centralizata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pompa vacuum inchidere centralizata

    Buna ziua si la multi ani

    Revin cu o problema ) continui 2016 cu probleme despre broasca si pompa de vacuum inchidere centralizata.

    Dupa ce am inlocuit broasca pe usa spate stanga ,am observat ca la inchiderea centralizata sub aripa rotii stangi se aude un "bazait" timp de 2-4 minute desi masina s-a inchis. Stiti cumva daca acolo este pompa de vacuum pentru inchiderea centralizata?
    Baietii din reprezentanta cand mi-au schimbat broasca mi-au zis ca ar fi pompa de vacuum pe duca. As vrea totusi sa fiu sigura )
    Multumesc anticipat.
    __________________

  • #2
    Originally posted by Gabriela S View Post
    Buna ziua si la multi ani

    Revin cu o problema ) continui 2016 cu probleme despre broasca si pompa de vacuum inchidere centralizata.

    Dupa ce am inlocuit broasca pe usa spate stanga ,am observat ca la inchiderea centralizata sub aripa rotii stangi se aude un "bazait" timp de 2-4 minute desi masina s-a inchis. Stiti cumva daca acolo este pompa de vacuum pentru inchiderea centralizata?
    Baietii din reprezentanta cand mi-au schimbat broasca mi-au zis ca ar fi pompa de vacuum pe duca. As vrea totusi sa fiu sigura )
    Multumesc anticipat.
    __________________
    Buna!

    Pompa de vacuum e situata in portbagaj, in compartimentul rotii de rezerva, undeva in contul stang, aproape de bancheta din ce stiu eu. Dupa ce iti incuie toate portierele verifica daca a incuiat si capacelul de la rezervor si portbagajul (asta in timp ce inca bazaie). Posibil sa ai o conducta sparta. Verifica in special capacelul de la busonul rezervorului.
    Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Crb View Post
      Buna!

      Pompa de vacuum e situata in portbagaj, in compartimentul rotii de rezerva, undeva in contul stang, aproape de bancheta din ce stiu eu. Dupa ce iti incuie toate portierele verifica daca a incuiat si capacelul de la rezervor si portbagajul (asta in timp ce inca bazaie). Posibil sa ai o conducta sparta. Verifica in special capacelul de la busonul rezervorului.
      Acel bazait se aude pe partea stanga a masinii spre portbagaj aproximativ ,aproape de roata masinii pe stanga , ca am urmarit sa vad de unde vine sunetul. ultima data cand am verificat ,se inchidea portbagajul desi bazaia. Voi verifica acum iar portbagajul si capacul de la rezervor sa vad ce si cum...

      Comment


      • #4
        Originally posted by Crb View Post
        Buna!

        Pompa de vacuum e situata in portbagaj, in compartimentul rotii de rezerva, undeva in contul stang, aproape de bancheta din ce stiu eu. Dupa ce iti incuie toate portierele verifica daca a incuiat si capacelul de la rezervor si portbagajul (asta in timp ce inca bazaie). Posibil sa ai o conducta sparta. Verifica in special capacelul de la busonul rezervorului.

        Buna dimineata,


        Am verificat toate usile cat timp se auzea acel bazait, erau inchise+portbagaj , dar capacul de la rezervor era blocat(din cauza ghetii) ce am vazut ca s-a inchis fix cand bazaitul s-a oprit. (s-a blocat ultimult dupa sunet mi-am dat seama, fix cand bazaitul s-a terminat).
        Voi incerca sa dezghet capacul eventual sa il verific sigur

        Comment


        • #5
          Originally posted by Gabriela S View Post
          Buna dimineata,


          Am verificat toate usile cat timp se auzea acel bazait, erau inchise+portbagaj , dar capacul de la rezervor era blocat(din cauza ghetii) ce am vazut ca s-a inchis fix cand bazaitul s-a oprit. (s-a blocat ultimult dupa sunet mi-am dat seama, fix cand bazaitul s-a terminat).
          Voi incerca sa dezghet capacul eventual sa il verific sigur
          Inseamna ca acolo este buba. Ai o fisura pe furtunul care duce la capacul de la buson si pompa se chinuie pana reuseste sa-l inchida. Dupa cum vezi in poza urmatoare, busonul are o cale separata de restul usilor, d-aia toate se inchid fara probleme. Scapa de gheata si uita-te exact daca se inchide capacul fix cand se opreste pompa.

          Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

          Comment


          • #6
            Multumesc pentru raspuns . Azi cum ies de la munca ma apuc sa scap de gheata si astept momentul potrivit sa bazaie(ca nu bazaie mereu .....are momente) De 3-4 ori se inchide din prima perfect, iar dupa de 2-3 ori pompa se chinuie cam 2-4 minute(bazait continuu) sa se inchida si doar de 2 ori dureaza foarte putin bazaitul. M-am gandit ca poate pompa e pe duca de face asa....

            Comment


            • #7
              Aș zice că prima dată să verificați îmbinările. Problemă asemănătoare am pățit-o la faruri (au același principiu dar circuit separat). Rezolvat cu o mănușă de latex pusă în îmbinare (între conectorul 70 și far). Văd că sunt la fel și-n uși.

              Scos furtunul, încuiat/ descuiat, văzut dacă fâsâie ceva pe furtun. Să nu vă așteptați la mare lucru e o simplă "adiere", dar trebuie să se simtă. Și vedeți că-s niște plastice / furtune tare aiurea. Să nu se rupă la frig. Eu am stat cu uscătorul de păr pe ele cât am bibilit la far.
              Fosta: W168 A160 '99 Benzină
              Actuala: W169 A200 '04 Benzină
              Urmează: Dacia 1300 '74

              Comment


              • #8
                S-a mai discutat despre crapaturile pe instalatia de vacuum. Cele mai comune cazuri sunt in cazul membranelor de langa actuatoare din ce am inteles. E un thread pornit de mine pe tema asta. Cred ca astea sunt primele care trebuie verificate.
                Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Crb View Post
                  Inseamna ca acolo este buba. Ai o fisura pe furtunul care duce la capacul de la buson si pompa se chinuie pana reuseste sa-l inchida. Dupa cum vezi in poza urmatoare, busonul are o cale separata de restul usilor, d-aia toate se inchid fara probleme. Scapa de gheata si uita-te exact daca se inchide capacul fix cand se opreste pompa.

                  Originally posted by gruiarew View Post
                  Aș zice cã prima datã sã verificați îmbinãrile. Problemã asemãnãtoare am pãțit-o la faruri (au același principiu dar circuit separat). Rezolvat cu o mãnușã de latex pusã în îmbinare (între conectorul 70 și far). Vãd cã sunt la fel și-n uși.

                  Scos furtunul, încuiat/ descuiat, vãzut dacã fâsâie ceva pe furtun. Sã nu vã așteptați la mare lucru e o simplã "adiere", dar trebuie sã se simtã. Și vedeți cã-s niște plastice / furtune tare aiurea. Sã nu se rupã la frig. Eu am stat cu uscãtorul de pãr pe ele cât am bibilit la far.
                  Broasca de la usa stanga am schimbat-o cu totul din cauza acelui conector 70 fiind rupt(bine si broasca stricata oricum)....Multumesc pentru raspuns.
                  Pe -7 grade nu prea pot sa verific aceste imbinari ca mi-e ca raman cu ele in mana )).

                  Imi poti lasa un link te rog mult? Multumesc anticipat.

                  Comment


                  • #10
                    Am gasit acest video https://www.youtube.com/watch?v=YteIVct2JSI de unde a scos tipul pompa de acolo aud si eu acel "bazait" . Sa inteleg ca pot fi unul dintre acele furtune dinspre pompa sau la capacul de la rezervor?(de mi se inchide rezervorul mai tarziu?

                    Comment


                    • #11
                      Uite aici un link in care iti zice cum ajungi la conectorul respectiv: http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.12.htm
                      Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                      Comment


                      • #12
                        Așa face și la mine, cred că e normal. Link am găsit doar aici așa repede http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.41.htm

                        Asta cred că e versiunea după 2002 că la mine arată altfel. Pur și simplu e un zavor (aruncă un cui). Oricum nu e access la nimic din capacul respectiv. Mai mult ca sigur trebuie desfăcute plasticele și mocheta din portbagaj. Deschideți ușița la rezervor și vedeți dacă aruncă respectivul cui cum trebuie. Mie-mi încuie ușa rezervorului după ce pompa s-a oprit. Bine la câte hibe are n-o pot da etalon...
                        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                        Urmează: Dacia 1300 '74

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by gruiarew View Post
                          Mie-mi încuie ușa rezervorului dupã ce pompa s-a oprit. Bine la câte hibe are n-o pot da etalon...
                          Ideea e ca tot procesul de inchidere/deschidere trebuie sa dureze maxim doua secunde din ce am inteles de la altii. In 2 secunde abia porneste pompa ca se si opreste, s-ar putea sa se inchida cu o fractiune de secunda inainte de oprirea pompei si nu iti dai seama. Faptul ca la ea e vorba de minute ... clar e ceva cu probleme.
                          Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by gruiarew View Post
                            Așa face și la mine, cred cã e normal. Link am gãsit doar aici așa repede http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.41.htm

                            Asta cred cã e versiunea dupã 2002 cã la mine aratã altfel. Pur și simplu e un zavor (aruncã un cui). Oricum nu e access la nimic din capacul respectiv. Mai mult ca sigur trebuie desfãcute plasticele și mocheta din portbagaj. Deschideți ușița la rezervor și vedeți dacã aruncã respectivul cui cum trebuie. Mie-mi încuie ușa rezervorului dupã ce pompa s-a oprit. Bine la câte hibe are n-o pot da etalon...
                            Asta e treaba cand e frumos afara ). Voi da gheata la o parte de la usita rezervorului sa vedem daca il inchide sau nu cand bazaie . In functie de asta vad ce este de facut....

                            Comment


                            • #15
                              Cat bazaia pompa am vazut ca usita de la rezervor era deschisa,desi restul usilor erau închise. Sa inteleg ca problema este acolo la acel furtunas?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF