Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Alimentare cu benzină

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Alimentare cu benzină

    Salut,

    Îmi cer scuze dacă s-a mai discutat, dar v-aş ruga dacă se poate cineva să mă lămurească şi pe mine cum se face alimentarea cu benzină la gărgăriţa asta. Am ataşat şi nişte poze de la Товарищи





    Pagina originală https://translate.googleusercontent....LS581K23lZeqjQ

    Eu înţeleg aşa:

    Din pompă pleacă pe firul 250 până în filtru care ar trebui să aibe ceva supapă / regulator de presiune returul fiind pe 280. Apoi din filtru pleacă pe 40 până în rampa de alimentare.

    Ce nu înţeleg...

    Din filtru (80) mai trebuie o ieşire / intrare. Ar trebui să meargă în canistra de carbon (70 pe imagine).
    Racordul 200 este legat în rampă sau de unde se colectează gazele? Valva de purjare (170) în ce direcţie merge? De la canistra de carbon spre motor sau invers?
    Valva dintre canistră şi rezervor (320) ce rol are? Are şi aceea contacte electrice sau e o valvă simplă?


    ================================================== ========================================

    De ce vă scriu.... "dimineaţa pe răcoare" nu porneşte din prima nici să-i descânţi. Pus contact se aude pompa cum lucrează se sting / aprind cele în bord dau un contact scurt şi trebuie s-o las. Oricât aş ţine nu porneşte. A doua oară dă să plece, dar după ce las de cheie moare în 2-3 secunde. A treia oară o ia la sfert. Asta doar dimineaţa dacă stă mult. După ce o las 2-4 ceasuri (şi acuma chiar e frig) nu mai are bubele descrise mai sus.

    N-am verificat presiunea în rampă că n-am cum să ajung la mecanic anul ăsta.

    Vă mulţumesc anticipat.
    Attached Files
    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
    Urmează: Dacia 1300 '74

  • #2
    Salut,cred ca am citit undeva pe forum,chiar daca nu punctual despre tot traseul de benzina...Hai sa-ti spun parerea mea,mie asa mi se pare logic...canistra de carbon(70) are rolul de a echilibra presiunea din rezervorul de benzina,in timp ce acesta se goleste,cu aer din atmosfera...Supapa 170,este controlata de ecu,este pe traseul de retur,lasa sa iasa cantitatea de benzina in surplus din rampa de injectoare,pe traseul canistra carbon-filtru de benzina-rezervor......Acum,de ce trece circuitul de retur prin canistra de carbon si nu intra direct in returul filtrului de benzina?Cred ca e un sistem in plus de siguranta,care nu permite acumularea de presiuni excesive pe cicuitul de alimentare... E parerea mea,sper una corecta,nu ma supar daca sunt contrazis.Apropos,supapa 320 intre canistra de carbon si rezervorul de benzina la mine lipseste cu desavarsire...Referitor la prima pornire de dimineata,e ceva clasic la ale noastre,s-a discutat si se tot discuta.Si a mea are aceeasi boala,m-am obisnuit cu ea asa,mi se pare ciudat cand o mai ia la prima cheie...

    Comment


    • #3
      @Sisco, mulțumesc frumos. Am auzit "povești" cum că ar "trage aer fals". Mi se pare ciudat că este deja o linie de retur din filtru. Supapa 170 din ce am citit e valvă ce ar trebui să se deschidă doar cu motorul cald și pe acolo circulă doar vapori de benzină să scadă consumul etc.

      M-ar ajuta foarte mult dacă m-ați putea îndruma spre discuția respectivă. Nu știu ce să caut.

      Vă mulțumesc și-mi cer scuze pentru postul dublu.
      Fosta: W168 A160 '99 Benzină
      Actuala: W169 A200 '04 Benzină
      Urmează: Dacia 1300 '74

      Comment


      • #4
        Am găsit ceva ce zic că e folositor: http://www.clubmercedes.ro/showpost....&postcount=149

        Moisedan scria:

        Am citit tot topicul si vreau sa mai adaug si eu cate ceva.
        1. Bateria buna trebuie sa aiba min 12,5V dupa o noapte de stat, de preferat 12.8V. In nici un caz sub 12V. cu motorul pornit fara consumatori nu trebuie sa aibe sub 14V si nici peste 14,4V. Cu consumatori in jur de 13,8Vl este OK.
        2. Presiunea in rampa si pornirea (pentru benzina). Sincer dupa o droaie de teste facute pe masina mea ca sa descopar de ce nu porneste si de ce pierd presiunea in rampa....am ajuns la concluzuia ca......nu are importanta. La 2 sec dupa ce pui contactul presiunea in rampa urca de la 0 la 3,2 bari. Daca astepti 1-2 sec dupa ce pui contactul presiunea este restabilita in rampa. Eu pierdeam presiunea pe la ventil si pe la niste garnituri de la injectoare.
        In filtru de benzina este doar valva regulatoare de 3,8 bari. Valva care tine presiunea in rampa este in pompa de benzina. Am verificat folosind manometre inainte si dupa filtru. De asemenea am verificat filtru si am vazut ca este teava...trece prin el fara probleme.
        3. Pornirea greoaie poate sa mai fie si de la aer fals tras pe admisie. Eu am avut probleme la garniturile dintre galeria de admisie si chiuloasa. De asemnea valva care purjaza canistra de carbon lucra intermitent. Cand se bloca pe deschis pornea si la a 5-6 cheie (la rece sau dupa 2-3 ore de stat).
        4. Senzorii care citesc temperatura antigelului...Daca nu raporteaza corect temperatura, ECU-ul motorului calculeaza alti timpi de injectie. Rezulta un amestec mai bogat sau mai sarac.

        Acuma vin cu întrebarea: cum se poate testa 3 și 4 ?

        Mulțumesc.
        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
        Urmează: Dacia 1300 '74

        Comment


        • #5
          In postare anterioara am strecurat niste bazaconii(asta e,scuze).M-am uitat un pic mai atent si am gasit ceva ce explica rolul electrovalvei si a canistrei de carbon pe traseul de benzina:"rezervorul se conecteaza la filtrul de carbon, motorul (galeria de admisie) se conecteaza si el la filtrul de carbon printr-o electro-supapa comandata de UCE injectie, iar canistra de carbon are o aerisire in atmosfera. Cand exista vapori de benzina in rezervor care creeaza o presiune mai mare decat cea atmosferica, vaporii de benzina trec prin filtrul de carbon unde, datorita fortelor Van der Waals (brrr, nu ma intrebati ce-s alea), sunt absorbite de carbunele activ (asa cum un burete absoarbe apa), lasand sa treaca din vaporii din rezervor doar aerul pe la aerisirea in atmosfera a canistrei (la care este instalata o supapa mecanica care se deschide in functie de diferentele de presiune) nu si vaporii de benzina, care raman in carbonul canistrei.
          Benzina astfel recuperata (care se afla in filtru de carbune activ) este eliberata prin procesul invers – cand exista depresiune in circuit fata de presiunea atmosferica. Acest lucru se intalneste in principal cand se deschide electro-supapa ce intrerupe in mod normal circuitul catre galeria de admisie (in galeria de admisie este depresiune fata de presiune atmosferica). Astfel aerul este tras prin aerisirea filtrului de carbon, trece prin filtru unde se satureaza cu vaporii de benzina eliberati de acesta si se duce in galeria de admisie, unde imbogateste amestecul.
          Aceasta trecere a unui volum mai mare de aer prin stratul de carbune activ care elibereaza la randul sau vaporii de benzina acumulati se numeste purjare.
          De asemena, acest circuit invers (de cedare a vaporilor acumulati in elementul de carbon) mai poate avea loc cand in rezervor este depresiune fata de presiunea atmosferica,astfel incat aerul este atras in rezervor prin filtrul activ care cedeaza din benzina acumulata. Acest caz se regaseste mai rar decat primul (mai ales cand rezervorul este mai rece decat aerul atmosferic –dimineata)..." Materialul e ceva mai mare,se poate citi aici:http://www.daciaclub.ro/Recuperarea-...ml...Referitor la pornirea greoaie(prima pornire din ziua respectiva),incearca sa pornesti motorul dand la o parte cotul de cauciuc ce face legatura intre clapeta de acceleratie si ecu(desfaci capatul de pe clapeta,il dai la o parte).Daca porneste la prima cheie atunci e senzorul de temperatura admisie aer.Daca porneste la fel de greu,atunci baiul e in alta parte...

          Comment


          • #6
            @Sisco multumesc mult. O sa testez. Dar tot nu pricep ceva...

            "Referitor la pornirea greoaie(prima pornire din ziua respectiva),incearca sa pornesti motorul dand la o parte cotul de cauciuc ce face legatura intre clapeta de acceleratie si ecu(desfaci capatul de pe clapeta,il dai la o parte).Daca porneste la prima cheie atunci e senzorul de temperatura admisie aer.Daca porneste la fel de greu,atunci baiul e in alta parte... "

            Dacă scot cotul ăla eu înţeleg că ecu n-o să mai aibe influenţă la amestecul de aer. Practic anulez debimetrul, nu? Să văd dacă reuşesc mâine dimineaţă azi n-are nici un sens tocmai ce am oprit-o.
            Fosta: W168 A160 '99 Benzină
            Actuala: W169 A200 '04 Benzină
            Urmează: Dacia 1300 '74

            Comment


            • #7
              S-a discutat "traseul" benzinei pe 5 pagini aici
              @sisco
              la pornirea greoaie(prima pornire din ziua respectiva),incearca sa pornesti motorul dand la o parte cotul de cauciuc ce face legatura intre clapeta de acceleratie si ecu(desfaci capatul de pe clapeta,il dai la o parte).Daca porneste la prima cheie atunci e senzorul de temperatura admisie aer.Daca porneste la fel de greu,atunci baiul e in alta parte...
              Nu verifici nici un senzor de temperatura asa... Motorul va porni la prima cheie si va muri instant. Cine dracu ii mai calculeaza amestecul???
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #8
                Ai incercat si nu merge Laur?Culmea e ca am folosit datul racordului la o parte...A pornit mai usor,si nu a murit motorul...Intr-o reprezentanta,cand am facut si o diagnoza,cineva de acolo mi-a sugerat sa desfac capacelul de plastic de la racord(aceeasi bazaconie)...Repet,merge,iar ca sa probezi nu dureaza decat cateva zeci de secunde sa dai racordul la o parte.

                Comment


                • #9
                  De ce vă scriu.... "dimineaţa pe răcoare" nu porneşte din prima nici să-i descânţi. Pus contact se aude pompa cum lucrează se sting / aprind cele în bord dau un contact scurt şi trebuie s-o las. Oricât aş ţine nu porneşte. A doua oară dă să plece, dar după ce las de cheie moare în 2-3 secunde. A treia oară o ia la sfert. Asta doar dimineaţa dacă stă mult. După ce o las 2-4 ceasuri (şi acuma chiar e frig) nu mai are bubele descrise mai sus.
                  Si asta s-a discutat intens, aici, aici
                  Pune contactul de cateva ori inainte sa pornesti. Posibil pompa obosita, sau ...debitmetrul.
                  Ai incercat si nu merge Laur?
                  Crede-ma, cand ai debitmetrul lesinat le incerci pe toate!
                  Oricum, asa verifici debitmetrul , nu senzorul de temperatura al aerului admis! Ca trece sau nu prin debitmetru, aerul are aceeasi temperatura.
                  Last edited by LauLaur; 12-17-2015, 19:21 PM.
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #10
                    @LauLaur mulţumesc mult. Apreciez efortul de-ami răspunde chiar dacă teoretic trebuia să fiu în stare să le găsesc.

                    Păi aia fac, am o anumită procedură de pornire. Acuma sincer nu mai pricep nimic, are sens să mai dau racordul ăla la o parte? Sau de ce căpăcel e vorba? Cel de la bidonul de vacuum de pe ecu?

                    Mulţumesc anticipat.
                    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                    Urmează: Dacia 1300 '74

                    Comment


                    • #11
                      Da,ai dreptate,se verifica debitmetrul.Citisem pe undeva ca,ce avem noi pe ale noastre,e de fapt un senzor de presiune+temperatura aer,o varianta de debitmetru.Cred,totusi,ca la mine cel putin,socul automat e cel care nu lucreaza cum trebuie.Aplicand metoda descrisa intr-un post anterior,motorul porneste la prima cheie...Altfel,la a doua sau a treia cheie.

                      Comment


                      • #12
                        N-am putut să-l desfac azi dimineață că mă grăbeam (ceva ședințe și n-am vrut să mă duc cu vaselină sub unghii). Dar pornește mult mai ușor cu pedala la pâmânt înainte de a pune contactul. O să măsor presiunea în rampă cu prima ocazie.

                        Vă mulțumesc de ajutor.
                        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                        Urmează: Dacia 1300 '74

                        Comment


                        • #13
                          @sisco
                          Citisem pe undeva ca,ce avem noi pe ale noastre,e de fapt un senzor de presiune+temperatura aer,o varianta de debitmetru.
                          E chiar un debitmetru, si inca unul foarte precis in masuratori(in zilele lui de tinerete). Corp comun cu debitmetrul face si senzorul de temperatura al aerului admis.
                          Cred,totusi,ca la mine cel putin,socul automat e cel care nu lucreaza cum trebuie
                          In soc, amestecul e deja bogat si cea mai mica eroare din partea debitmetrului face ca amestecul sa devina foarte bogat. Asta inseamna ralanti neregulat, misfire, miros puternic de benzina la esapament, posibil sa "moara" si motorul.
                          @gruiarew
                          Cel de la bidonul de vacuum de pe ecu?
                          Bidonul ala nu-i de vacuum, se numeste rezonator si are rolul de a reduce zgomote.
                          Ia dai ceva zeama de 99+ si vezi cum porneste!
                          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                          Comment


                          • #14
                            Mulţumesc LauLaur. La multe ce-s pe net la vânzare am observat că e dat jos bidonul respectiv. Nu ştiu unde citisem că din cauza condensului se înfundă ştuţul ce merge în el şi creşte presiunea în chiulasă + alte probleme. Nu înţeleg de ce l-ai da jos în primul rând, să iasă gazele din chiulasă?

                            Cât despre recomandare o să mai dureze până o să pot testa. Doar ieri ce am alimentat cu '95 din Mol şi la cât merg eu cu ea o să dureze până fac iar plinul.

                            În altă ordine de idei, cu pedala la podea înainte de a pune contactul pleacă mai uşor. Dar şi pute a benzină de mori. Asta până coboară ralantiul sub 1000. După merge frumos, rotund, n-am ce să-i bag de vină.
                            Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                            Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                            Urmează: Dacia 1300 '74

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF