Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme aburire

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme aburire

    Nu stiu daca s-a discutat pânã in acest moment dar eu am o problema cu aburirea parbriz si geamuri laterale tin sa precizez ca nu am AC si nu e pe recirculare cand ploua trebuie sa tin geamurrile crãpate sa pot sa ajut dezaburirea am dat drumu pe aer rece si butonul d3 dezaburire activat.. , ceva sfaturi?mi.am cumparat un dezuimidificator dar nu cred ca face fata Mulțumesc in avans de ajutor

  • #2
    Cred ca e ceva destul de frecvent atunci cand e umezeala si racoare afara...Totusi arunca o privire si aici...http://www.libertatea.ro/detalii/art...sa-467784.html

    Comment


    • #3
      Ok asta ma gandeam ca e problema întrebarea mea este a gasit cineva o alta solutie mai ieftina ? Eu am un 1.4 benzina fara ac...am filtru polen?sau nu

      Comment


      • #4
        Varianta cea mai ieftină e sa ții un geam puțin crăpat,cum spui si tu,dar adevarata rezolvare e înlocuirea filtrului de habitaclu care costa 30-40 lei.ca sa schimbi filtrul de habitaclu trebuie sa d-ai jos plasticele de sub parbriz si stergatoarele


        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment


        • #5
          Ai cumva toate aerisirile orientate spre tine? Incearca ca cele din margini, de langa geamuri sa le orientezi spre geamuri, sa bata exact pe geam iar pe cele din centru sa bata in spate, intre scaunul soferului si al pasagerului. Iar in loc de aer rece foloseste aer cald.

          Spre exemplu eu daca nu le am orientate asa mi se aburesc si mie geamurile iar pana nu se incalzeste motorul nu pornesc deloc aerisirea pentru ca mi se aburesc imediat geamurile.
          Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

          Comment


          • #6
            Am aceeasi masina ca a ta,fara aer conditionat...Are filtru de particule,procedura e destul de simpla,explicata de coleg mai sus(la w168).Sfatul meu e sa-l schimbi,de pe la 40 lei in sus,poti gasi filtre cu carbon activ(recomand fata de cele normale)...Oricum,daca il ai si e imbacsit trebuie schimbat,iar daca nu-l ai tot ar trebui pus unul...Ca si idee.eu am asa ceva pe masina,http://www.autoeco.ro/filtru-aer-hab...386/a12098228/ ,tu poti alege de unde vrei,sunt o gramada de magazine online...

            Comment


            • #7
              Mulțumesc tuturor pentru ajutor , un tutorial pentru schimbarea filtrului m-ar ajuta enorm mulțumesc mult

              Comment


              • #8
                Vídeo que ensina a realizar a troca do filtro de cabine do Mercedes Benz Classe AAssista a mais vídeos em: http://www.veissid.com.brMais informações em: http...



                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Comment


                • #9
                  Mulțumesc tuturor pentru ajutor

                  Comment


                  • #10
                    Salut!
                    Si un por in caloriferul de încãlzire poate fi cauza unei aburiri excesive a geamurilor. De regula cauza asta e urmatã si de un miros specific in habitaclu . Spun asta pentru ca nu E O.K., indiferent daca masina are sau nu a.c. , filtru de polen schimbat sau nu, sa abureascã încontinuu. E adevãrat ca la un filtru antipolen îmbâcsit dureazã mai mult dezaburitul dar...la un moment dat se oprește.

                    Comment


                    • #11
                      Eu aş zice să nu pe apuci acuma pe frig de desfăcut plastice. Posibil să le rupi. Cât despre filtrul de polen cea fără AC nu cred că are nevoie de carbon activ. Un geam deschis şi bineînţeles nelipsita cârpă la îndemână.
                      Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                      Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                      Urmează: Dacia 1300 '74

                      Comment


                      • #12
                        Are perfecta dreptate ante-scriitorul. N-are rost sa te apuci acum... Las-o pentru la vara.

                        Comment


                        • #13
                          O solutie practica pana la gasirea cauzei tehnice de care se discuta aici: aburirea este prevenita de pastrarea in masina a unei mici cantitati (un pumn) de nisip silicat din cel care se foloseste pentru "buda pisicii"; se poate pune intr-un saculet de panza, soseta,sub scaun de exemplu Este puternic absorbant si atrage vaporii de apa permanent. Solutia e ideala mai ales in anotimpul rece, interiorul se va pastra uscat ferind atat geamul cat si partile metalice ori textile din interior de "binefacerile" numeroase ale condensului.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by mirceap99 View Post
                            O solutie practica pana la gasirea cauzei tehnice de care se discuta aici: aburirea este prevenita de pastrarea in masina a unei mici cantitati (un pumn) de nisip silicat din cel care se foloseste pentru "buda pisicii"; se poate pune intr-un saculet de panza, soseta,sub scaun de exemplu Este puternic absorbant si atrage vaporii de apa permanent. Solutia e ideala mai ales in anotimpul rece, interiorul se va pastra uscat ferind atat geamul cat si partile metalice ori textile din interior de "binefacerile" numeroase ale condensului.
                            Un inlocuitor mai la indemana dar cu efecte mai slabe cred ca poate fi si orezul.
                            Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Crb View Post
                              Un inlocuitor mai la indemana dar cu efecte mai slabe cred ca poate fi si orezul.
                              Cam căt? Un kilogram, două, un sac? Ştiu că în solniţă face minuni (nu se mai aglomerează sarea), dar să te plimbi cu orezul după tine e o treabă
                              Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                              Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                              Urmează: Dacia 1300 '74

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF