Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

oscileaza relantiul w208 230k

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • oscileaza relantiul w208 230k

    hi all!

    in primul rand ma prezint, sunt nou venit si intre posesori MB si pe forum.
    Ma numesc Victor sunt din oradea si am cumparat recent un CLK prefacelift 230 kompressor.
    e ceva abolut nou pt mine dar intotdeauna am fost indragostit de forma masinni. dar cand visam eu de asaceva, costa undeva la 10-12 mii de euro
    deci abia acum am ajuns la faza sa-mi premit una asa batranica

    bineinteles sunt multe chestii de rezolvat sa fie si bine si frumos, dar deocamdata va intreb din ce cauza poate fi "dansarea" turometrului la relantiu. nu e grav, apoximativ 50-100 de ture plus si minus, dar ma gandesc ca totusi nu e bine.
    ceea ce am mai observat ca are un miros foarte puternic de benzina nearsa sa toba si consuma destul de mult, cam 15 poate si mai mult.

    ma ajuta cineva cu niste sfaturi?

    multumesc frumos!

  • #2
    Hai ca deja suntem doi cu problema asta. (w208 200komp)

    Comment


    • #3
      Salut. Poti verifica sonda lambda, bujii,bobine.

      Comment


      • #4
        Sa nu uit si debitmetrul.

        Comment


        • #5
          Sa traiesti! Chiar la astea ma gandeam si eu astazi si maine o sa o bag pe canal sa vedem si revin eu maine seara cu o parere.

          Comment


          • #6
            In mod normal, cand sonda lambda este pe duca, se intampla exact simptomele descrise de tine. Uita te foarte atent la culoarea ei. Aici ai un link care te poate ajuta: http://www.e-automobile.ro/categorie...da-lambda.html. In cazul in care sonda lambda este in regula, verifica bujiile. Articolul asta te poate ajuta , de asemenea: http://www.mergebrici.ro/cand-se-sch...-probleme-apar. In cazul in care si bujiile sunt in regula, verifica debitmetrul ( sa nu fie murdar). Il poti chiar scoate ca sa verifici mersul masinii fara el si ai sa constati daca este din cauza lui sau nu. Bineinteles, daca nu este niciuna din cele mentionate, poti incerca si un tester. Succes, tine ne la curent.

            Comment


            • #7
              Multumesc frumos pentru raspunsuri!
              Bujiile sut noi BOSCH
              Siam facut untest la fum, iar tipul mi-a spus ca sonda e ok.
              Urmeaza sa scot debitmetrul sa-l spal cu spray.
              Revin maine cu rezultate.

              A, inca ceva: am sesizat ca din pacate batranica nu mai are catalizator
              Deci e posibil ca si ala e de vina.

              Comment


              • #8
                Pai da bh99 dar oare s ar putea ca din cauza debitmetrului sa miroasa a benzina peste tot(la turatii mai mari ma refer) tu ce zici? Ca dupa cum am zis avem amandoi exact aceeasi problema
                . Eu unul tind sa cred ca adevarata problema vine de pe evacuare (senzor) problema de citire cum a zis si colegul.
                Last edited by Bartag; 12-06-2015, 19:09 PM.

                Comment


                • #9
                  O incercare merita si curatarea debitmertului apoi vedem aideparte

                  Comment


                  • #10
                    Ok, sper sa vi ai tu cu "update" dupa. Eu o bag in garaj maine seara cand ajung acasa si detaliez mai daca am rezolvat ceva bun sau nu. Tu ai consumul ala in oras sau mixt?

                    Comment


                    • #11
                      De fapt nu stiu exact cat consuma ca am probleme la displayul ala mic din mijloc care at trebui sa arate kilemtrajul si tripul. Daca lovesc cu degetul de cateva ori, apar doar "8"-uri pt cateva secunde, apoi iara dispar. Deci pixeli merg dar nu arat nimic, probabil ceva scurt sau ceva problema de contact...rezolv si ala candva
                      Dar ceea ce am vazut ca gravitatea actioneaza prea tare asupra acului indicator de bezina )
                      Asa din cate stiu cam cat ma deplasez din 100 de roni benzina, consumul e cam mare. Numai oras, afara nu prea ma duc

                      Comment


                      • #12
                        Colegii, nu vreau sa descurajez si poate nu toti cei care sunt posesori de CLK au avut aceleasi probleme pe care le am avut si eu ( pana de curand). Din pacate pentru voi ( si spun asta numai din punctul meu de vedere) sunteti posesorii unuia dintre cele mai pretentioase modele de la Mercedes. ( CLK, SLK...) Sincer, la problemele pe care le am avut eu cu masina mea ( Mercedes CLK 200 Kompressor) mi s-a luat de Mercedes si n as mai vrea sa aud in veci...Insa( din pacate sau din fericire), sunt un om care nu ma dau batut cu una cu doua si dau din coate... Modelele astea de masina sunt mai pretentioase si mai ,,guralive" decat o iubita fitzoasa, crede-ti- ma pe cuvant )) In orice caz, luati totul asa cum vine, fara sa puneti la suflet...Si , intrun final, o sa vedeti ca va prinde bine ( eu de 3 luni de zile incerc sa mi scot masina la suprafata...CU REZULTAT..puteti citi si topicul meu deschis). Mult succes si tineti-ne la curent!

                        Comment


                        • #13
                          Am curatat asa...debitmetru, clapeta de acceleratie, bujii si cam tot ce inseamna contacte de la calculatoare, acceleratie, debitmetru, cutie ..tot ce-am prins in fata ochilor in schimb ...sonda lambda m-a cam batut (la propriu) nu am reusit sa o desfac asa ca m am razbunat pe ea si am deconectat o de sus ) sa vad daca se vede vreo schimbare la puterea masinii sau consum. Si ca sa vezi, e mai agresiva, consuma la fel si oscileaza mult mai rar ca inainte. Acum ...alta problem...ulei la filtrul de aer si cam tot ce inseamna furtune si tevi inclusiv debitmetru toate astea aveau urme de ulei. Si am sa pun asa ca idee o poze cu o piesa ee sa imi zica vreun baiat ce e. Si compresorul...merge cam cand are el chef...in seara asta mergeam prin oras si am luat un viraj si in mijlocul virajului s a trezit si el sa porneasca si m a dus cam pe la vreo 5 cm de bordura ca daca mi rupeam jantele pe spate ...nu stiu ce i faceam. Vreo..idee ceva?!

                          Comment


                          • #14
                            Pai pozele unde sunt?

                            Comment


                            • #15
                              Nu stiu sa le pun )))

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF