Incep cu scuze forumului ca deschid multe subiecte dar citind-ul pana acum pe tot nu am gasit nici o informatie legata de problema mea care e urmatoarea. Am cumparat masina si avea un scartait ingrozitor. Dispunand de piese de calitate timp 'la vremea aia' si manopera gratis intrucat eu o faceam am decis o revizie completa la alternator. Toate rolele la curea, curea, rulmenti alternator, platou, fulie unic-sens alternator, totul nou. Scartaiala sa oprit insa problema e alta. Ceva nu e in regula. Am dat in astia cativa ani multe alternatoare de A class jos si le-am facut revizie insa ca la mine nici una. Stim ca sunt 2 modele anume simple cu mai putini kw si cu racire pe antigel si mai multi kw de care am si eu. Ele se prind in 3 suruburi 2 in josul motorului si unul sus. Ceea ce la mine e total gresit pt ca e prins doar in 2 (cele de jos). Mai precis la mine cel de sus teoretic ar trebui sa treaca prin gaura suportului alternator - prin corpul alternataurului - si se infileteaza iarasi in corpul suportului. Rezulta ca alternatorul meu este prea inalt.
Daca cineva are cunostinta despre asa ceva cote etc etc il rog sa imi spuna si mie ce am eu gresit: suportul sau alternatorul?
Precizez pt cei care vor mai multe detalii ca e vorba despre un A Class din 2002 1,7 cdi, varianta long, 95 cp, am toate conductele dar ele sunt anulate si as vrea sa refac sistemul de racire al alternatorului si sa il prind in toate cele 3 suruburi.
Multumesc, stima
Daca cineva are cunostinta despre asa ceva cote etc etc il rog sa imi spuna si mie ce am eu gresit: suportul sau alternatorul?
Precizez pt cei care vor mai multe detalii ca e vorba despre un A Class din 2002 1,7 cdi, varianta long, 95 cp, am toate conductele dar ele sunt anulate si as vrea sa refac sistemul de racire al alternatorului si sa il prind in toate cele 3 suruburi.
Multumesc, stima