Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

w201 , 190D lipsa turometru si motorul nu se opreste singur

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • w201 , 190D lipsa turometru si motorul nu se opreste singur

    Buna ziua buni colegi de forum

    Sunt foarte nou pe aici , am citit aproape tot forumul despre 190D . Povestea mea este destul de simpla , am cumparat un 190D care are mai multe probleme :

    1. ceasurile de bord nu au turometru , stie cineva cum pot pune un turometru ? ce piese sunt necesare si de pe ce modele se potrivesc ? ( am un bord de la 190E benzina, dar as prefera sa fie unul de diesel cu 6000 rot/min max )

    2. motorul nu se opreste decat dupa 20-30 secunde si atuncia scutura groaznic de tare si face un zgomot urat , adevarat ca are un contact in care s-a umblat si ceva" cutiuta neagra" localizata pe contact este rupta de acolo , e importanta ?

    3. bordul este total neiluminat , precum si butoanele de la aer/incalzire , reostatul l-am verificat optic si pare in stare ok, am unit contactele reostatului si tot nu merg luminile . am montat bordul de 190E si luminile functioneaza ca prin minune .

    4. sub bord este un furtun negru de vecuum nelegat niciunde ...e posibil sa fii iesit de undeva ? stie cineva de unde ?



    Multumesc anticipat pt raspunsurile ce le primesc.

    Cu respect !

  • #2
    Salut, sa stii ca oprirea motorului la diesel este pe Vacum , pleaca doua furtunase din spatele contactului . sa nu fie acolo o problema( incearca sa opresti direct de la pompa este o tija ,parca cu ceva actipild rosu pe ea , ar trebui sa se opreasca instantaneu , asa vezi daca este de la contact ) . Trepidatiile mari la oprire ,sunt sigur de la tampoanele motorului .Pt iluminat , incearca becurile , la mine nu functiona nici unul ,cand am cumparat masina . Ceasurile recomand de Diesel dar trebuie vizitat un electrician . O seara buna

    Comment


    • #3
      sorin_vasile80 : Multumesc pt raspunsul rapid . referitor la becurile din ceasurile de bord si iluminat butoane aer/caldura ....... era de la sine inteles ca prima data verific becurile daca sunt bune, verific sigurantele , si doar apoi pun o intrebare . Daca erai un pic mai atent la ce am scris observai ca atunci cand am montat bordul de la 190E benzina, toate becurile au functionat, dar cu bordul original de la 190D , niciun bec nu functioneaza ( din cele amintite ) .
      suportul contact este semi distrus , e posibil sa fie de aoclo problema insa as fii vrut un raspuns cert . motorul se opreste de la clapeta de urgenta ( cea pe care scris STOP si este pe la admisie ) , iar cand opresc motorul de la clapeta , acesta se opreste relativ frumos. banuiesc ca din cheie scutura extrem de tare pt ca nu se inchide bine clapeta si ajunge sa mearga in 3 apoi in 2 si poate chiar si o ultima zvacnire in 1 ....dar este o simpla presupunere ........cum ziceam, astept sugestii .

      Ideal ar fii sa primesc raspunsi numerotate ca si intrebarile mele , ca sa fie usor de urmarit si sa nu se faca confuzie .


      Multumesc

      Comment


      • #4
        schimba cele 2 furtunase de la contact. unul din ele este ciupit. asta este si motivul vibratiilor puternice. in mers simti vibratii??? presupun ca nu..

        Comment


        • #5
          nicolao1 : am verificat cele 2 furtunase de la contact , chiar si conexiunile de cauciuc , par ok .... nush cum e bucata de caiciuc in forma de L care intra intr-un fel de valva ....... , poate am sa reusesc sa umblu la ea ....poate chiar sa o schimb ?
          multumesc

          PS. in mers nu trepideaza deloc ... relanti l-am reglat ca sa fie totul ok , trepidatii si scuturaturi mari sunt doar la oprire

          Comment


          • #6
            Doar acolo poate fi problema. Sau la contact. Daca era vre-o problema la suportii motorului trepida mereu. Verifica si contactul. Totusi pana la remediere, recomand sa opresti motorul de la clapeta. Asa eviti mai multe probleme...

            Comment


            • #7
              de restul problemelor nimeni nu are nici o sgestie ?

              Comment


              • #8
                Originally posted by owexonline View Post
                Buna ziua buni colegi de forum

                Sunt foarte nou pe aici , am citit aproape tot forumul despre 190D . Povestea mea este destul de simpla , am cumparat un 190D care are mai multe probleme :

                1. ceasurile de bord nu au turometru , stie cineva cum pot pune un turometru ? ce piese sunt necesare si de pe ce modele se potrivesc ? ( am un bord de la 190E benzina, dar as prefera sa fie unul de diesel cu 6000 rot/min max )

                2. motorul nu se opreste decat dupa 20-30 secunde si atuncia scutura groaznic de tare si face un zgomot urat , adevarat ca are un contact in care s-a umblat si ceva" cutiuta neagra" localizata pe contact este rupta de acolo , e importanta ?

                3. bordul este total neiluminat , precum si butoanele de la aer/incalzire , reostatul l-am verificat optic si pare in stare ok, am unit contactele reostatului si tot nu merg luminile . am montat bordul de 190E si luminile functioneaza ca prin minune .

                4. sub bord este un furtun negru de vecuum nelegat niciunde ...e posibil sa fii iesit de undeva ? stie cineva de unde ?



                Multumesc anticipat pt raspunsurile ce le primesc.

                Cu respect !


                Salutare.


                1. Incearca sa cauti in dezmembrari un bord care sa aiba turometru fara ca sa faci N' zeci de imporvizatii.


                2. Eu as verifica capsula vacuumatica care se afla langa pompa de motorina (un prieten a avut exact problemele mentionate de tine, remedierea a fost capsula vacuumatica) ...sper sa nu gresesc!


                3. Problemele cu iluminatul de obicei vine de la potentiometrul cu care reglezi intensitatea luminii in bord..eu acolo as verifica in prima faza!


                4. Furtun vacuum negru... aici va trebui sa investighezi problema. Furtunasele de vacuum pot fi in mai multe locuri sub bord...depinde si de motorizare! De exemplu...cele benzinare au bord cu economizer care functioneaza pe vacuum. Pote fi chiar si de la 'clima'...



                Bafta
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • #9
                  mer_se280 : multumesc pentru raspunsul exact asa cum ma aseptam sa primesc
                  1. e oare nevoie si de ceva senzor pe unde sau fire intre senzor si turometru , sau doar ceasurile sa aibe turometru si gata .

                  2. mai exact , ce si cum se verifica capsula respectiva , ai idee ? la ce sa ma uit si cum sa verific ?

                  3. l-am dat peste cap de n ori ..... nush ce sa ii mai fac ,.....

                  4. poate imi raspunde cineva cu 2.0 diesel .... ar trebuii sa aibe la fel si el

                  Comment


                  • #10
                    Salutare>

                    1. Normal daca masina donatoare de pe care provine ceasul cu turometru cu siguranta are instalatie electrica in plus (din cate stiu, ar fi vorba despre ceva fire in plus + senzor...sper sa nu gresesc) pe care masina ta nu le are. Exista un topic pe forul unde au fost discutii despre aceasta tema!

                    2. Daca retin bine aminte, capsula vacuumatica este in apropierea clapetei STOP (cel cu rosu, de unde poti opri si manual motorul). Capsula este din metal la unele modele chiar din plastic, care are un singur stut de care vine legat instalatia de vacuum, care va comunica pana in interior...adica in cazul tau pana la contact. Verificarea se face simplu, desfa furtunul vacuum la cea mai apropiata ramificatie si trage cu gura aer prin teava ca sa vezi daca capsula tine vacuum...daca nu tine atunci de acolo e buba! Parerea mea e ca acolo va fi problema...deteriorarea membranei din cauciuc care se afla in interiorul capsulei este o problema comuna! Piesa costa in jur de 150 lei...depinde pe ce producator vrei sa-l cumperi.


                    3. Scoate bordul si desfa potentiometrul de pe placa de circuit (se poate, am desfacut-o si eu la W126-le meu). Dupa ce il desfaci vei opserva o mica tija si un arculet in forma de semicerc...care mai mult ca sigur sunt oxidate (iarasi o boala comuna) pe care va trebui sa-l cureti bine cu un contact spray si ai rezolvat problema. Daca problema va persista atunci va trebui sa cauti problema pe intalatia electrica (la care nu as crede sa fie problema, findca ai menionat ca initial a functionat)...verifica acel potentiometru si ai sa vezi ca va ''reinvia'' bordul din nou!


                    4. Aici asteptam raspusul unui coleg care are aceasta motorizare...

                    P.S. Poate cateva poze cu furtunasul de vacuum de sub bord nu ar strica, asta ca sa fie mai usor de identificat zona/pozitia/locul acestuiea!


                    Bafta
                    Last edited by mer_se280; 11-10-2015, 11:10 AM.
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • #11
                      mer_se280 : multumesc pt raspunsuri.
                      1. masina donatoare este un 190E ...a mea fiind 190D , intradevar are cateva mufe in plus am citit si pe acest forum si pe altele , dar nimeni nu a facut un "ghid pas cu pas" simplu de urmat si eficient

                      2. am sa verific maine capsula vecumatica , am identificat capsula azi si intradevar merge la ea un furtun direct din contact . maine sunt pe ea

                      3. am desfacut potentiometrul , si nu este nimic oxidat, este chiar suspect de curat si "lucitor" , sper sa fac niste poze in curand

                      4. astept si eu cu drag

                      data viitoare cand desfac bordul am sa fac si ceva poze detaliate ......... m-am uitat la un alt 190D si acel furtun nu exista , oricum l-am infundat pt moment ))

                      Comment


                      • #12
                        In legatura cu potentiometrul si iluminatul: posibil ca ceasul bord de pe E sa fie diferit fata de D...aici ma refer la circuit!

                        De curios ai incercat sa pui inapoi ceasul vechi si sa ii faci o proba, ca sa vezi daca functioneaza iluminatia?
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • #13
                          mer_se280 : da, am incercat . de acolo am stiut sigur ca problema este undeva in bord , dar ...... am unit si contactele de la potentiometru si in teorie trebuia sa fe lumina maxima ...dar nu a fost deloc ( in conditiile in care potentiometrul arata bine , neoxidat sau ruginit ) , o fii o chestie din contacte sau ceva . am sa mai desfac odata sa fac niste probe, poate chiar sa iau potentiometru de la 190E si sa il pun pe bordul de la 190D .

                          mai o chestie ciudata , cand semnalizez dreapta sau calc frana , indicatorul nivel combustibil cade jos ( la zero , minim ) atata timp cat se aprinde becul de semnalizare dreapta sau cel de frana .... banuiesc ca o masa e problema ....dar unde ? masa de la sonda , sau vreuna din bord ......... a mai patit cineva asa ?

                          Comment


                          • #14
                            Salut! In ceasurile de 190 e , ai o siguranta pe modulul cu ace ulei apa si combustibil. Are culoare rosie sau albastra si seamana cu soclurile de becuri din bord.... Acul de la combustibil face asa daca nu e masa cum trebuie la ceasuri. Ori mufa rotunda cu 15 pini nu o impingi cum trebuie in soclu, sau cum stai la volan cu ceasurile scoase, in partea stanga sub coaja bordului ai un manunchi de fire de masa (maro) prinse in 3 suruburi de caroserie. Cauta si acolo. Cu furtunul de vacum, poate sa fie din doua locuri: ori de la butonul de reglat inaltimea farurilor ori de la valva de pe contact. Apropo ce culoare e furtunul? Salve!
                            Edit: verifica si mufa patrata (care vine in spate langa mufa rotunda cu 15 pini) sa fie bagata cum trebuie!
                            Last edited by adicucu; 11-11-2015, 10:14 AM.

                            Comment


                            • #15
                              adicucu : am descoperit siguranta respectiva de la bordul 190E , siguranta care nu o am la bordul de 190D !!! cu bordul de 190E functioneaza luminile din interior si bord !

                              mufa cu 15 pini am impinso bine si cea cu 4 pini de langa ea , am verificat si firele de masa cele din partea stanga de sub coaja .....tot asa face indicatorul nivelului de combustibil .
                              stii cumva la mufa cu 15 pini care este firul de masa ( -12V ) ?

                              multumesc

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF