Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Bujie afumata.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bujie afumata.

    Salut. Revin cu problemele pe care le am cu un A class 140. Dupa ce am scapat de problemele pe care le aveam cu BASP-ul ( efectuat geometria si schimbat clapete de acceleratie, cu toate ca nu stiu ce treaba are clapeta de acceleratie cu Basp-ul dar a functionat). Acum am o problema bujia de pe cilindrul 2 care se afuma in draci. Am schimbat bujiile de 3 ori, am schimbat bobina de inductie, injectorul 2, sonda lamda. Am efectuat test cu tester STAR si nu am erori, am avut misfire pe cilindrul 2 dar dupa o calibrare a clapetei acestea nu mai apareau dar tot se simtea intreruperea motorului. Specific ca motorul pornrste la prima cheie si trage in draci. Dupa miros se pare ca am amestecul bogat, ce pot face ca sa scap de bujia afumata si de mersul intrerupt?
    Specific ca am cautat pe forum dar nu am gasit nimic despre bujie afumata.

  • #2
    Salut!
    Ai putea ma verifici cablajele: la injectoare(mai ales la 2) si la bobina de inductie. Chiar si Ecu poate sa aiba o problema.
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      Salut inca odata. Am verificat cablajul, si la continuitate este ok, dar marti am sa fac rost de un osciloscop si am sa verific daca injectorul si bobina primesc comanda de la ecu. Cel mai mult ma ingrijoreaza faptul ca aceiasi simptoma o am si pe gpl, iar aici injectoarele de gpl primesc comanda de pe firele de la injectoarele de benzina iar bobina de inductie are legate pe firele de comanda comanda dela calculatorul de gpl. Am demontat si cablajul care vine sa ia semnal de la injectoarele de benzina montand cablajul original, scotand astfel instalatia de gpl din calcul. Motorul are acelasi mers neregulat. Pe gpl se simte mult mai bine acel mers neregulat. Un alt chit de pornire momentan nu mai am de unde sa iau pentru a face proba si cu un alt ecu. Sunt dispus sa ascult ori ce opine , sfat sau sugestie doar sa nu mai aud acel mers neregulat al buburuzei.

      Comment


      • #4
        Fa un test de compresie. Poate ai o problema mecanica pe cilindrul 2.

        Comment


        • #5
          Verificat cu osciloscopul, comanda pentru injectorul 2 pare ok, impulsurile pa bobina de inductie ok. Se pare ca trebuie sa caut in motor problema. La prima pornire se cam aud tacheti, sa fie oare tachetul de pe cilindru 2 dus?
          Se poate schimba tachetul fara a se umbla la distributie?

          Comment


          • #6
            Te-ai putea uita la capatul tevii esapamentului;daca e innegrita ca la diesel,e bai mecanic 100%,cu papat de ulei si compresie mai mica pe cilindrul respectiv...Asa ceva am patit cand aveam o Corsa de 1,2 ,bagam 1 l de ulei la 100 de km si curatam permanent bujia la nr 3...

            Comment


            • #7
              Nu consuma nici o picatura de ulei de la schimb la schimb adica 10000 de km. Tot mai caut un chit de poprnire sa fac proba si la ecm.

              Comment


              • #8
                De acord cu colegul moisedan,incearca o verificare de compresie.Am patit ceva asemanator cu un ford benzinar .Avea supapa de evacuare la cilidrul 1 arsa.(Ciupita foarte putin).Tot a 2-a zi schimam bujia.
                Last edited by jackspero39; 12-20-2015, 16:02 PM.

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF