Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pornire grea la rece Ke-jetronic M102.963

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pornire grea la rece Ke-jetronic M102.963

    Salut, de cand am luat masina , niciodata nu a pornit la prima cheie dimineata. De fiecare data porneste 2-3 secunde apoi se opreste de parca nu s-ar alimenta. Dupa 2-3 incercari, ajutata putin din acceleratie pana se incalzeste , isi revine si functioneaza ok. Mi-e teama cand ma gandesc cum o voi porni la -15 grade. Am inlocuit urmatoarele componente si am facut unele verificari:
    -pompa benzina noua, toate filtrele schimbate.
    -schimbat delcou, fise ,bujii...
    - verificat traseu vacuum si garnitura de sub injectie, am lipit-o unde era fisurata.
    - curatat clapeta acceleratie.
    - inlocuit motoras relati.
    - inlocuit sonda cu 4 pini, care comanda sistemul de injectie.
    Nu inteleg dc, dar motorasul de relanti primeste curent decat 2-3 secunde apoi reduce imediat turatia, chiar si atunci cand motorul este rece. Aveti idee cum arata sonda de temperatura care comanda motorasul de relanti? Am incercat sa leg motorasul de relanti direct de la baterie ca sa imi stea turata la 1500-2000 rpm, in speranta ca va porni mai usor cand este rece, dar se manifesta la fel, se opreste dp cateva secunde. Injectorul pt pornirea la rece primeste curent decat in momentul cand invarte electromotorul, apoi se opreste. L-am alimentat si pe acela cu tensiune de la baterie, insa in loc sa mi se tureze motorul, se ineaca si se opreste, datorita benzinei in exces. Precizez ca dupa ce se incalzeste masina porneste la prima cheie, iar consumul de combustibil este in jur de 6.5-7%, nu da fum, nu merge inecat, totul este ok. Mai sunt cateva componente care imi sunt suspecte: sonda de temperatura, de culoare alba care este legata la circuitul de vacuum. Am desfacut vacuumurile de la ea si nu se schimba nimic in functionarea motorului. Stie cineva care este rolul ei si cum o pot verifica? Regulatorul de presiune pt combustibil, cel care se afla pe admisie, cum se poate verifica? Am senzatia ca la temperaturi scazute acest regulator nu mentine presiunea constanta, pt ca se opresta ca si cum ar ramane fara benzina.

  • #2
    In primul rand verifica releul OVP (cel care are o siguranta de 10 A in "cap" sub un capacel)...daca acel releu nu functioneaza in parametri, iti da totul peste cap!
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #3
      Am desfacut releul OVP, toate contactele erau perfecte, inclusiv sigurantele de 10 A.
      Releul pompei de benzina avea unele probleme, a trebuit sa refac contactele cu pistolul de lipit. Am masurat cu un manometru presiunea pe turul pompei de benzina si imi urca la 6.5 bar. Am incercat sa obturez returul de benzina care iese din regulatorul de presiune, insa dupa 2-3 secunde motorul se opreste ca si cum nu s-ar alimenta. Ma poate ajuta cineva cu valorile pt EHA, senzorul de aer de pe admisie, sonda de temperatura cu 4 pini si sonda lamba? As incerca sa le verific si pe acestea, insa nu stiu valorile exacte.

      Comment


      • #4
        Salut cu search pe forum o sa gasesti toate valorile imi amintesc ca pe vremea cand aveam 124 cineva a mai avut poblemele astea.Ai verificat si injectorul de pornire la rece?daca deschide sau inchide?

        Comment


        • #5
          Injectorul functioneaza, insa primeste tensiune decat 2-3 secunde cat dau la automat, la fel se intampla si cu socul automat. Nu inteleg de ce calculatorul masinii nu citeste acea sonda de temperatura care comanda sistemul de injectie si relantiul.

          Comment


          • #6
            Din cate imi amintesc la sonda cu 4 pini puteai pune mufa in ce fel doresti nu exista ghidaj pentru a avea o singura pozitie cel putin la mine asa era....eu cand am schimbat sonda respectiva cu una noua la fel facea pornea greu si nu tinea relantiul la rece apoi am inceput sa sucesc mufa pe sonda si à doua zi de dimineata à pornit fara nici o problema

            Comment


            • #7
              Sonda este FAE, am mare incredere in ea, o sa incerc sa masor cu un multimetru rezistenta la diferite temperaturi sa vad daca lucreaza corect. In cazul in care este buna, o sa ma ocup si de sonda lambda.

              Comment


              • #8
                Pornire grea la rece Ke-jetronic M102.963

                Salut!Problema la tine este din injectie cel care a avut-o inainte a vrut sa-i micsoreze consumul si a umblat cu imbusul de 3 deregland astfel sistemul de injectie.....

                Comment


                • #9
                  Aceeasi problema a fost si la a mea, dupa mai multe vizite la diversi mecanici am reusit sa remediez problema.
                  De vina a fost un furtun crepat de la injectie si reglaj defectuos cu acel celebru imbus de 3.

                  Comment


                  • #10
                    Astazi am facut cateva teste, si am ajuns la concluzia ca sonda lambda nu functioneaza corect. Dupa ce am pornit motorul, tensiunea la sonda lambda era de 0.40 V, apoi a inceput sa creasca foarte greu pana la valoarea de 0.44 V, cand temperatura motorului a ajuns la 80 de grade. Din cate am inteles o sonda ar trebui sa functioneze intre 0.20-0.80v,iar valorile sa aiba fluctuatii. Apoi am masurat ciclul afisat intre pinii 2-3 din mufa testerului si valorile nu par deloc realiste. La relanti am masurat o tensiune de 11.5 V (aprox 11%), iar cu motorul turat la 2500 rpm, o tensiune de 7,69 - 7.70 V ( aprox 40%). Amestecul mi se pare foarte sarac, cu toate ca masina trage destul de bine dupa ce se incalzeste. Sonda de temperatura , cea cu 4 pini , functioneaza in parametri (la o temperatura de 3g C are aprox 5.68 kOhm, iar la 80g C, aprox 325 Ohm). Momentan am rezolvat problema pornirii la rece, voi alimenta cu tensiune al 5-lea injector aprox 10-15 sec, pana se incalzeste putin motorul, urmand sa cumpar o sonda lambda apoi sa reglez injectia, daca va fi cazul. Am gasit doua injectii ke-jetronic, respectiv k-jetronic, la preturi modice pe care o sa le iau saptamana urmatoare. Sper sa nu fie nevoie sa o schimb pe a mea....

                    Comment


                    • #11
                      Functionarea injectorului de pornire ( si cate secunde functioneaza) depinde de temperatura citita de senzorul cu 4 pini. 2 pini ... in diagonala transmit informatia la EZL, ceilalti 2 la calculator. Pentru pornirea la temperaturi scazute intre blocul motor si admisie este o rezistenta care incalzeste amestecul aer-benzina ce intra in cilindri. In zona in care e pozitionat platanul (cantarul de aer) pe marginile "palniei" sunt 2 cercuri paralele. Platanul ar trebui sa fie in acea zona. Daca e mai jos , relantiul e " mai sus". Reglarea injectiei o face un mester dibaci cu un analizor de gaze. Acel raport 14:1 trebuie "reperat". La Iasi este un mester. Mult succes.

                      Trimis de pe al meu Viva_D8 folosind Tapatalk

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Bogdan_w124 View Post
                        Am gasit doua injectii ke-jetronic, respectiv k-jetronic, la preturi modice pe care o sa le iau saptamana urmatoare. Sper sa nu fie nevoie sa o schimb pe a mea....


                        De obicei problemele apar doar daca ''cineva'' si-a bagat mana la reglaje si a inceput sa faca reglaje la acel surub cu imbus (celebru, din spusesele colegului Dan.M) pe care o sa reusesti sa-l readuci in pozitia ''normala'' cu ajutorul unui mester dibaci cu un analizor de gaze exact cum mentiona si colegul Dragos_on.


                        Dar totusi, la ce iti va fi de folos injectia K-Jetronic de care ai mentionat mai sus?
                        Last edited by mer_se280; 11-09-2015, 17:56 PM.
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF