Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cod eroare Mercedes A 140 W168

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cod eroare Mercedes A 140 W168

    Buna seara.

    De cateva luni bune masinuta sotiei a pierdut din putere iar cand schimbai viteza din treapta a 2 a in a 3 a se punea in nas si trepida.
    Azi mi-am facut putin timp liber si am dus masina la diagnoza,pe tester au aparut 4 coduri de eroare,dupa stergerea erorilor a ramas doar unu : P0340-001.
    Rog daca este cineva pe forum care ar putea sa-mi interpreteze acest cod .
    Mentionez ca: dupa resetare masina si-a recapatat puterea si trepideaza putin la accelerari bruste.

    Multumesc anticipat.
    Attached Files
    Last edited by DanielN; 09-28-2015, 19:27 PM.

  • #2
    Senzor de poziție a arborelui cu came-controlat sau schimbat.

    Comment


    • #3
      Multumesc pentru raspuns.

      Comment


      • #4
        Salut,

        Cum ziceam într-un post pe aci mi-am luat interfaţă de de diagnoză. Toate bune şi frumoase nu găsea decât ceva probleme la casetofon. Azi după un drum de ~200km surprize-surprize. O grămadă de ele.

        Problema e că nu găsesc mare lucru pe internet... Am reuşit câteva să le potrivesc dar unele nu fac sens deloc. Problema mai nasoală e că nu detectez nici o schimbare în comportamentul maşinii. Le înşir mai jos, poate veniţi şi voi cu păreri:

        P017000 --- P0170 Fuel Trim Malfunction (Bank 1) ) check vaccum leaks first or
        P022500 --- P0225 Throttle/Petal Position Sensor/Switch C Circuit Malfunction
        P0170-003 --- ??
        P0170-005 --- ??
        P022580 --- ??
        P011e00 --- ??
        P011e24 --- ??
        P0d0800 --- ??
        P0d0801 --- ??
        P020d00 --- P0200 Injector Circuit Malfunction
        P020d8b --- P0200 Injector Circuit Malfunction
        P020c00 --- P0200 Injector Circuit Malfunction
        P020cfd --- P0200 Injector Circuit Malfunction
        P023900 --- P0239 Turbocharger Boost Sensor B Malfunction
        P02399b --- P0239 Turbocharger Boost Sensor B Malfunction
        P0420 --- P0420 Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1)
        P0420ac --- P0420 Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1)
        P251a00 --- P2510 The torque converter lock-up clutch causes impermissible closing.

        În afară de primele două, restul nu prea fac sens. N-am decât o sondă lambda, cum se prinde de catalizator că nu-şi face treaba? Torque converter ştiam că e doar la cele cu cutie automată, eu am făcăleţ şi trei pedale. La faza cu turbochargerul chiar m-a dat pe spate...

        Voi ce părere aveţi?

        Coloana din stânga sunt exact cum le-am citit de pe scanner. Ce urmează după --- e ce-am găsit eu corespondenţă.
        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
        Urmează: Dacia 1300 '74

        Comment


        • #5
          Cum ziceam in acelasi topic, cred ca o ia grav prin balarii!
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #6
            Salut,

            Am scanat cu o interfata universal Elm327 si au rezultat 3 coduri de eroare la un Mb A 140 an 2001 :

            P0410
            P0135
            P0141.
            uploadfromtaptalk1461393944869.jpg

            Din ce am citit pe internet codurile se refera la pompa de aer secundar, si sondele lambda, cred ca modelul meu de masina are 2 sonde lambda.
            Întrebarea mea este, pentru care dintre sonde e eroarea? Si cu ce afecteaza defectiunea acest circuit de înclzire al sondei functionarea motorului?

            Multumesc.




            Trimis de pe al meu SM-T116 folosind Tapatalk
            Service romanesc de prima mana :
            - Cât mã costã reparația mașinii?
            - Ce problemã are?
            - N-am cea mai vagã idee.
            - 843 lei și 50 bani!

            Comment


            • #7
              Elm o sa dea eroare si pe o masina fara probleme )
              Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
              https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

              Comment


              • #8
                Nu contest ceea ce a afirmat Flaviu mai sus! Ba chiar cred ca o diagnoza pertinenta se face cu scule profi.
                Întrebarea mea este, pentru care dintre sonde e eroarea?
                Si ca sa te lamuresti, eroarile sunt pe ambele sonde, "inainte" si "dupa catalizator".
                Si cu ce afecteaza defectiunea acest circuit de înclzire al sondei functionarea motorului?
                Sonda lambda functioneaza corect la temperaturi mari, temperatura gazelor evacuate. Pentru a intra cat mai repede in regimul optim de functionare, atunci cand masina e rece, i s-a montat un circuit de incalzire.
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #9
                  Salut,

                  Multumesc pentru raapuns Laur am inteles acum. Deocamdata mai astept, masina merge ok. Legat de erori asa e o scula profi e mai credibila nici eu nu contest, doar ca am vrut sa incerc si varianta cu interfata universala care a costat putin.
                  @Flavius: Nu ma astept ca o masina de 15 ani sa nu aiba probleme, incerc sa adun informatii si sa rezolv din probleme, pentru mine important e ca merge!
                  Service romanesc de prima mana :
                  - Cât mã costã reparația mașinii?
                  - Ce problemã are?
                  - N-am cea mai vagã idee.
                  - 843 lei și 50 bani!

                  Comment


                  • #10
                    Cat timp nu ai eroare pe temperatura admisie si cantitate aer absorbita, iar motorul merge bine, doar baga gaz si apasa pe accelerație.

                    Iar faza cu elm o pot demonstra oricand pe alta masina care o am on familie.pentru cine are elm, ca eu nu am
                    Last edited by flavyus1987; 04-23-2016, 21:37 PM.
                    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                    Comment


                    • #11
                      Ok Flavyus
                      Service romanesc de prima mana :
                      - Cât mã costã reparația mașinii?
                      - Ce problemã are?
                      - N-am cea mai vagã idee.
                      - 843 lei și 50 bani!

                      Comment


                      • #12
                        Bun.... revin cu update la erorile ce le-am găsit pe buburuză. Am fost la mecanic și între timp și-a luat și el Delphi. Nu vede decât două erori ce mi le știe interpreta testerul și anume astea două:

                        P0170-003 Mixture too rich at idle speeds
                        P0170-005 Mixture too rich in lower part load range

                        Dar la el aveau alte denumiri (ceva cu sonda lambda). După o sesiune de discuții și teste mi-a recomandat să nu schimb sonda. Noroc că e cu capul mare și ține minte ce a făcut la mașină.

                        La mine apar astea două erori doar la mers mai sportiv. De obicei conduc calm, fără accelerări și frânări bruște atunci nu apar erorile. Dacă-s puțin mai greu la talpă, mă aleg cu cele două de mai sus + altele ce nu le interpretează testerul meu.

                        Când mi-a dat motorul jos furtunul de recirculare gaze din baia de ulei (e un furtun lung și mai plat ce merge deasupra pe motor) era copt. Mi-a tăiat din el și a improvizat o chestie acolo că "doar nu dai 500 lei pe un furtun". Mecanicul e de părere că-mi trage aer fals pe la cârpeală. Ne-am dat cam o oră cu mașina și zice că trage ok.

                        Vă zic astea ca să nu vă apucați să schimbați aiurea la sonde când probabil nu e cazul. Eu unul mă pun să sap poate găsesc furtunul respectiv fără a mai da motorul jos să-i ia codul.
                        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                        Urmează: Dacia 1300 '74

                        Comment


                        • #13
                          La mine apar astea două erori doar la mers mai sportiv
                          S-o crezi tu! Amestec bogat ai la ralanti, nu la "mers sportiv"!
                          Mixture too rich at idle speed
                          Ca mergi calm sau mai in ture, dupa ceva timp erorile reapar.
                          Mi-a tăiat din el și a improvizat o chestie acolo că "doar nu dai 500 lei pe un furtun". Mecanicul e de părere că-mi trage aer fals pe la cârpeală.
                          Schimba mecanicul!Vorbeste aiurea! Furtunul ala e 35-40 de lei si aer fals pe el n-o sa traga niciodata! Decat daca inventeaza el vr'un motor care face admisia prin baie.
                          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                          Comment


                          • #14
                            Furtunul ăla ori de unde ar veni, dacă are ceva legătură cu admisia, poate să răsufle pe acolo. Ori pe unde ar trage / scăpa aer, e normal să facă faze că nu mai bate cu ce-i dă calculatorul.

                            Scuze că ţi-o zic (din nou) dar ar fi cazul să schimbi şi tu puţin atitudinea. Nu mă ştii, nici pe mine nici maşina şi cred că nici pe mecanic. Eu când îs la volan nu prea merg cu ea la ralanti şi nici scoasă din viteză. După capul meu eroarea aia apare la mers în frănă de motor. Părerea mea e că mai trebuie şi corelate erorile astea, nu trebuie mers 100% orbeşte în ce dă pe tester.
                            Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                            Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                            Urmează: Dacia 1300 '74

                            Comment


                            • #15
                              Salut!
                              Furtunul ăla ori de unde ar veni, dacă are ceva legătură cu admisia, poate să răsufle pe acolo. Ori pe unde ar trage / scăpa aer, e normal să facă faze că nu mai bate cu ce-i dă calculatorul.
                              Furtunul ala nu vine de oriunde, vine de pe baia de ulei. Si tocmai, nu are legatura cu admisia...
                              Nu e nimic in neregula cu atitudinea mea, e o reactie normala la ce citesc. Asta ti-am mai spus-o si o repet. Intr-adevar, nu ne cunoastem dar poate avem ocazia, lumea-i mica. Pe "mecanic" nici n-as vrea. Orice mecanic trebuie sa stie ce se intampla in admisie si ce se intampla daca legi un furtun intre admisie si baia de ulei.
                              Te-a imbrobodit frumos, tu l-ai crezut si ai spus si pe-aici , de aici deriva si asa-zisa atitudine a mea.
                              După capul meu eroarea aia apare la mers în frănă de motor
                              Uite ca nu dupa capul tau apare eroarea respectiva, ci dupa capul unui ECU care nu confunda "idle speed" cu mersul sportiv sau frana de motor.
                              Intr-adevar, erorile nu se iau ca atare, ci se interpreteaza, fiecare cod de eroare avand cauze multiple uneori.
                              Si uite, ca sa nu mai crezi ca am ceva personal cu tine, codul OEM al furtunului si varianta AM: A1660180782 si http://www.epiesa.ro/furtun-alimenta...piesa-2745684/
                              Destul cu offtopicul!
                              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF