Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Scurt puternic pe borna & oprire in mers

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Scurt puternic pe borna & oprire in mers

    Va salut.Am un A160 cu urmatoarele probleme:
    1.de cate ori pun bornele pe baterie face scanteie destul de puternica.daca las bornele puse peste noapte,dimineata nu am gram de curent.am luat toate sigurantele la puricat,relee etc,dar nu i am dat de cap.Care poate sa fie problema?
    2.la temperatura de peste 25 grade pe bord motorul se opreste in mers.nu face de fiecare data dar cand stau la o coada lunga are tendinta sa se opreasca.cand apare fenomenul opres motorul si am 2 optiuni:1.ridic capota si bat usor in cutia cu debitmetrul si pleaca imediat.
    2.opresc contactul si o pornesc ca si impinsa.
    acum in perioada asta face acelasi lucru dar mai rar.
    A fost dusa la tester da 10000 de erori.se sterg si face la fel/.
    Putin ajutor,va rog?
    Stima

  • #2
    Salut!
    1. Scoate o borna de la baterie, apoi inseriaza un ampermetru. Opresti toti consumatorii, incui masina si astepti aprox5 min. Curentul indicat in "standby" nu trebuie sa fie mai mare de 70-80mA. Daca se intampla sa fie, te apuci si scoti pe rand cate o siguranta, pana o gasesti pe aceea care, scoasa, reduce consumul in jurul valorii mentionate mai sus. Si uite asa ai gasit parazitul.
    2. Verifica mufele ECU. Curata-le cu spray de contacte electrice.
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      Un coleg de peforum a avut aceeasi problema cu bateria descarcata peste noapte. De vina era un switch de la bord care tinea bordul si display-ul pornit.

      Comment


      • #4
        Eu banuiesc pompa de vacuum din portbagaj.
        Scoate-i mufa si inchide masina mecanic, apoi verifici descarcarea bateriei.

        Comment


        • #5
          Eu cand mi-am schimbat playerul audio am avut probleme cu bateria. Nu stiu ce conexiuni avea pe acolo dar imi activa cam jumatate din comenzile accesibile cu contactul pus (sistem audio, geamuri electrice, oglinzi, etc.). Am scos o siguranta de prin cablurile playerului si acum merge ca uns. Ia chestia asta in considerare daca ai schimbat playerul.
          Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

          Comment


          • #6
            Asta cu schimbatul cdplayer-ului am testat-o si eu.
            La inlocuirea celui original cu unul aftermarket cu mp3, in momentul cand l-am conectat astfel incat sa fie alimentat si pe pozitia 0 a contactului, am constatat ca nu mai puteam inchide masina din telecomanda si plafoniera nu se stingea.
            Am decis sa-l las conectat numai prin mufe(pentru varianta de conectare amintita mai sus trebuia sa mai iau un + dintr-un fir) si merge numai pe prima pozitie a contactului.

            Comment


            • #7
              Imi cer scuze pentru replay ul intarziat.Intr adevar,am schimbat cd playerul original,dar intr un final am renuntat la el.acum masina nu are cd player.cat despre pompita de vacum,s a ars acum mult timp,masina se incuie manual.Dar o sa incerc ceea ce a sugerat LauLaur.
              Cat despre oprirea in timpul mersului,sa dau mai multe detaliileaca la sfert de cheie,dar cand stau la o coada mare incepe sa piarda acceleratia,daca o tin sa mearga in modul asta,se aprinde becul de ulei.opresc contactul si repornesc pleaca perfect.Cand intra in modul ala defectuos de rulaj,bateria se consuma.Daca doresc un al 2 lea automat,degeaba.Eu am tras concluzia ca problema este la computerul masinii,in conditiile in care,bat cu palma in el si pleaca imediat.am scos mufele din spate,le am curatat,dar face la fel.Cat este vremea rece,merge ok,simptomul apare,dar mai rar.Cand este caldura mare,apare la intervale regulate.
              Multumesc frumos

              Comment


              • #8
                Văd că ai mai deschis un topic pe tema asta eu o să-ţi răspund aici. Dacă zici că baţi cu palma în ECU şi o ia cel mai probabil are ceva contacte desfăcute. Lipiturile alea în timp cedează.

                Singurul mare consumator care ar putea descărca bateria în halul ăla ar fi pompa de servo. Dar aia nu funcţionează dacă nu primeşte curent din alternator.

                Zici că ai 10000 de erori. Alea nu apar din senin. Mai ales dacă le-ai şters. Ia-le pe rând şi vezi fiecare ce zice. Sau postează-le aici, sunt foarte mulţi colegi ce chiar se pricep. Eu as zice să vorbeşti cu un electronist să-ţi verifice ECU. Poate se vede cu ochiul liber.

                Cablurile ce merg în spate la ECU cum sunt? Să nu facă alea ceva scurt între ele. Eu le-am bandajat toate şi le-am legat cu coliere d-alea de plastic de filtru de aer. Au fost lăsate libere şi atâta s-au frecat de s-a rupt cămaşa aia de sită de pe ele..

                Sper să te ajute cât de cât ce debitez oe aici.
                Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                Urmează: Dacia 1300 '74

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF