Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Vopsea la tub? (spray)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vopsea la tub? (spray)

    Salutare!

    Azi am avut norocul ca intr-o parcare intr-o secunda de neatentie sa frec aripa spate destul de bine de un stalp. Atat de bine incat am racait vopseaua pe marginea "aripii" din spate, partea iesita in afara de deasupra rotii.

    M-am gandit sa o chituiesc rapid si sa o incerc sa o vopsesc eu, fara sa mai pierd timp prin service.

    Sunt recomandate vopselurile la spray? Adica stiu ca de multe ori nu corespund culorile de pe capac cu cele din spray dar masina mea e alba si ma gandesc ca o mica diferenta nu iese asa rau in evidenta.
    Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

  • #2
    Glumești, nu?

    https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

    Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
    Va rugam sa le schimbati din User Settings.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Zeus View Post
      Glumești, nu?
      Deloc. Masina nu e afectata asa rau, nu are indoituri si nici suprafata nu e mare. Nu prea am chef sa ma plimb cu ea prin service pentru asa putin.
      Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

      Comment


      • #4
        Ei, atunci nu o strica mai rău. Rupe 2 zile și 2 milioane și repar-o cum trebuie.

        https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

        Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
        Va rugam sa le schimbati din User Settings.

        Comment


        • #5
          Chiar nu am timp sa o tin prin service pentru ca termin serviciul destul de tarziu si cam peste tot e inchis.
          In fond nu e mare chestie de facut. Am doar cateva adancituri in locurile unde mi-a intrat rugina sub vopsea si doar acolo am de completat cu putin chit, in rest operatie usoara. In cel mai rau caz nu nimeresc culoarea cand cumpar vopseaua dar asta se poate rezolva si ulterior.
          Ce-i drept, nu am nici prea multi bani disponibili pentru asta momentan, prioritare sunt telescoapele si directia.

          Am atasat si o poza ca sa te convingi ca nu e asa de rau incat sa fie neaparat necesara o vizita la service.
          Attached Files
          Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

          Comment


          • #6
            Uh, vad ca are si rugina destul de avansata. Urmeaza sfatul oferit si mergi la service. Da-le dracu de amortizoare, daca nu opresti rugina aia acum, si mai vine o iarna peste ea, te alegi cu gauri in aripa. Si sa vezi atunci deranj...
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #7
              Originally posted by Crb View Post
              Chiar nu am timp sa o tin prin service pentru ca termin serviciul destul de tarziu si cam peste tot e inchis.
              In fond nu e mare chestie de facut. Am doar cateva adancituri in locurile unde mi-a intrat rugina sub vopsea si doar acolo am de completat cu putin chit, in rest operatie usoara. In cel mai rau caz nu nimeresc culoarea cand cumpar vopseaua dar asta se poate rezolva si ulterior.
              Ce-i drept, nu am nici prea multi bani disponibili pentru asta momentan, prioritare sunt telescoapele si directia.

              Am atasat si o poza ca sa te convingi ca nu e asa de rau incat sa fie neaparat necesara o vizita la service.
              La alb nu-i problema.
              La mine spray-ul verde s-a facut in doi ani albastru . Mentionez ca am gresit ca nu am luat spray mercedes, asa ca acum 1 an am vopsit-o total.
              Mana sa ai si mai ales sa acorzi atentie la slefuit.

              Comment


              • #8
                Originally posted by LauLaur View Post
                Uh, vad ca are si rugina destul de avansata. Urmeaza sfatul oferit si mergi la service. Da-le dracu de amortizoare, daca nu opresti rugina aia acum, si mai vine o iarna peste ea, te alegi cu gauri in aripa. Si sa vezi atunci deranj...
                Am verificat deja zona si rugina nu e chiar asa avansata precum pare. Adica ce era mai serios a disparut la "impact". Oricum o sa ma ocup de ea cum trebuie, nu o "masches".
                Cu amortizoarele nu e chiar situatie de "da-le dracu". Adica am un drum destul de denivelat (valuri in asflat) si de mai multe ori am pierdut controlul sau a fugit de spate. Parca prefer o gaura in aripa decat un pom in filtrul de aer.
                Acum nu ma omor nici sa o fac sa para noua, masina e destul de batrana, e destul de rulata iar in cativa ani va fi oricum schimbata. Trebuie doar sa mearga si atat.
                Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Crb View Post
                  Am verificat deja zona si rugina nu e chiar asa avansata precum pare. Adica ce era mai serios a disparut la "impact". Oricum o sa ma ocup de ea cum trebuie, nu o "masches".
                  Cu amortizoarele nu e chiar situatie de "da-le dracu". Adica am un drum destul de denivelat (valuri in asflat) si de mai multe ori am pierdut controlul sau a fugit de spate. Parca prefer o gaura in aripa decat un pom in filtrul de aer.
                  Acum nu ma omor nici sa o fac sa para noua, masina e destul de batrana, e destul de rulata iar in cativa ani va fi oricum schimbata. Trebuie doar sa mearga si atat.
                  Schimba amortizoarele si apoi o coafeazi cu spray alb.
                  Ia unul mai de calitate, nu cel mai ieftin dar nici cel mai scump, unul care sa-si pastreze mai bine pigmentul .

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Crb View Post
                    Am atasat si o poza ca sa te convingi ca nu e asa de rau incat sa fie neaparat necesara o vizita la service.
                    Ai incurcat-o...
                    Pe aripa ai o protectie. Nu spun cat costa una noua. Iti spun numai ca fara ea in 6 luni schimbi aripa.
                    Chestia cu tubul e o prostie...
                    Chiar imi place masinuta asta!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by adip1962 View Post
                      Ai incurcat-o...
                      Pe aripa ai o protectie. Nu spun cat costa una noua. Iti spun numai ca fara ea in 6 luni schimbi aripa.
                      Chestia cu tubul e o prostie...
                      La ce protectie te referi?
                      Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Crb View Post
                        La ce protectie te referi?
                        Scotch-ul ala dur de jos langa portiera. are rolul de a devia toate mizeriile ridicate de rotile din fata. Fara el ai avut aripa... daca-l vopsesti, vopseaua v-a sari si se va vedea ca dracu'. Daca-l dai jos, ai incurcat-o.
                        Eu am o aripa lovita acolo. Asa am luat masina acum 3 ani. Interesandu-ma am aflat cele de mai sus.
                        Chiar imi place masinuta asta!

                        Comment


                        • #13
                          Mereu m-am intrebat care este rolul lui. Cat am cautat pe net nu am gasit mare lucru despre el. Dar nu cred ca deviaza nimic. Adica forma pe care o are caroseria in zona aia imi da de gandit ca acolo s-ar pastra mizerile iar rolul "foliei" este de a apara vopseaua.
                          Totusi, nu am intentia sa o dau jos daca nu este absolut necesar. Cred ca daca am putina rabdare, o carpa si niste diluant reusesc sa o curat. Daca nu, caut sa o schimb sau sa improvizez ceva.
                          Ai macar idee care este denumirea ei? Nici nu stiu cum sa o caut pe internet.
                          Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                          Comment


                          • #14
                            A mea este reparata acolo de 5 ani si nu are nimic.
                            O gramada de masini sunt lovite in acea zona din cauza virajelor prea stranse. Mai ales doamnele stiu de ce��.

                            Comment


                            • #15
                              Nu mai pot sa editez.
                              Pregatirea suprafetelor este totul.
                              Freaca cu simt de raspundere, spala si apoi degreseaza cu diluant, sters frumos si aplicat chitul.
                              Dupa uscarea lui, aceleasi operatii inainte de aplicarea sprayului.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF