Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W123 280CE, o noua aventura!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W123 280CE, o noua aventura!!

    Salutare, de curand am inceput o noua aventura tot cu un coupe, care sper sa dureze mai mult decat prima. Pentru moment sunt multumit insa sunt cateva lucruri pe care tre sa le pun la punct cum ar fi AC si inchiderea centralizata, iar din cauza ca a fost lasata mult timp in soare se exfoliaza lacul asa ca necesita si o revopsire totala. Cea mai mare problema insa e ca motorul nu are vlaga, nu trage cum ar trebui sa traga un motor de 177 cai (fie ei si batrani) si cred ca totul vine de la instalatia de GPL, insa problemele le voi discuta amanuntit pe parcurs.
    Attached Files
    Last edited by Lucian_kel; 06-20-2015, 20:06 PM.
    Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

  • #2
    Frumoasa,frumoasa ! Ofera-ne si noua mai multe detalii.Sa ai multa parte de ea si spor la treaba !
    Last edited by marius_oct; 06-20-2015, 21:03 PM.

    Comment


    • #3
      Foarte frumoasa, incantat sa vad mai multe avand parte de ingrijire!
      Multa bafta la remedierea problemelor, si nu in ultimult rand, sa-ti aduca multa bucurie la final!!
      "The wife should always be "legally" younger than the car"
      W124 200D
      W123 240D
      Prezentare W124
      Prezentare W123

      Comment


      • #4
        Felicitari si din partea mea! Mai e nevoie de putina investitie, insa la final rezultatul va fi satisfacator .

        P.S. Eu as renunta la GPL!

        Sa ai bafta la ea si fara evenimente in trafic!
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #5
          De cand am luat masina pe gaz functiona bine insa pe cand comutam pe benzina nu statea la relanti. Am citit pe forum si am vazut ca se poate proba daca prinde aer fals cu spray de pornire pulverizat in zona admisiei, am incercat si a dat roade. Un furtun de sub admisie era crapat, l-am izolat si acum sta la relanti si pe benzina. Intre timp a ajuns si piesa noua care a fost schimbata. Multumesc si colegului Mer_se280 caruia i-am facut capul calendar cu problema mea.
          Attached Files
          Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

          Comment


          • #6
            Oricand cu mare placere...
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #7
              Frumoasa masina.Sa o stapanesti sanatos.

              PS:Masina a fost cumparata din Arcore cumva ? Ultima data cand am ajuns in Italia (iunie anu acesta) era una identica cu a ta de vanzare acolo de asta intreb.

              Mercedes E200 / W211 - 2004
              Mercedes CLK 200 / W209 - 2003

              Comment


              • #8
                Originally posted by Lucian_kel View Post
                ...Un furtun de sub admisie era crapat, l-am izolat si acum sta la relanti si pe benzina....
                Salut,
                In primul rand felicitari pentru coupeul tau , este f frumos, si interiorul arata extrem de bine !!!
                Piesa aia care ai gasit-o crapata i se mai spune si "pipa",
                Ca si recomandare: mereu sa mai ai una de rezerva in torpedou sau sa-i faci o prindere din 2-3 soricei, sa legi pipa, sa nu sara de acolo in cazul unui rateu. Asta ti-o spune "Stan Patitu" care am stat in genunchi pe strada o jumatate de ora pana am gasit pipa ca altfel nu ai cum sa misti masina de pe loc.
                Poti sa verifici si garnitura la "broasca" sa nu fie sparta, asta tot din cauza unui rateu se intampla.
                Stima.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Red_Bull View Post
                  Frumoasa masina.Sa o stapanesti sanatos.

                  PS:Masina a fost cumparata din Arcore cumva ? Ultima data cand am ajuns in Italia (iunie anu acesta) era una identica cu a ta de vanzare acolo de asta intreb.
                  Multumesc, masina a fost cumparata de la Vicenza, sunt curios la ce pret era ce ai vazut tu.
                  Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by naghis View Post
                    Poti sa verifici si garnitura la "broasca" sa nu fie sparta, asta tot din cauza unui rateu se intampla.
                    Stima.
                    Multumesc pentru informatii, nu stiu care e garnitura ''broasca''. As fi curios sa o verific poate din cauza asta nu trage motorul cum ar trebui. O singura data mi-a dat un rateu de cand o am si asta pentru ca am umblat la clapeta de aer de la intrarea in tubul ce duce la filtru. Am facut o proba si ajunge de la 0 la 100km/h in 16-17 secunde cand timpul optim e in jur de 9-10 secunde. La 145.000km nu cred ca motorul ar avea probleme, plus ca nu scoate fum nici la pornire nici in mers.
                    Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                    Comment


                    • #11
                      inchiderea centralizata

                      Noroc, dupa ce am schimbat un furtun din portiera soferului ce era intrerupt intre portiera si stalp, exact in garnitura de cauciuc pe unde trec toate in portiera, am desfacut portiera dreapta si am descoperit doua valve, ca niste ''tobe'' mici ale caror garnituri sunt distruse. Stie cineva daca se schimba complet sistemul sau doar garniturile? Incet incet ii dau de capat si inchiderii.
                      Attached Files
                      Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                      Comment


                      • #12
                        Sper sa te ajute!
                        https://www.ifixit.com/Guide/Repairi...ly+Style/20147
                        Mai multe modele. https://www.ifixit.com/Device/Mercedes-Benz
                        Last edited by Hirig888; 07-03-2015, 11:54 AM.
                        "The wife should always be "legally" younger than the car"
                        W124 200D
                        W123 240D
                        Prezentare W124
                        Prezentare W123

                        Comment


                        • #13
                          Interesant, pana acu nu stiam ca in acele actuatoare se pot schimba membranele...
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • #14
                            Maiculita da' ce ma consuma..... 25%... si pe gaz si pe benzina la fel; si nici macar nu fuge cum trebuie. Ma gandesc, ca poate fi totusi un defect marunt, cu a fost acea pipa de 20 lei care nu tinea relantiul. Si totusi nu ii dau de capat.... La sfarsitul saptamanii viitoare o sa verific compresia la pistoane sa vad cum sta treaba acolo, si dupa o sa vad sa reglez tachetii ca si aia bat destul de tare.
                            Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                            Comment


                            • #15
                              Dacă rămâi cu un consum de 14-17% în oraș și de 10-12 afară, va fi OK, atâta papă dihania asta de agregat.
                              Bineînțeles că acuma vor veni urgent vreo 2-3 să mă contrazică, dar 1 litru nu face diferența. Important e să meargă în mințele lui !
                              Lord W126 500SE -> 2.5D
                              Lady W123 230C -> 240D
                              W124 -> 200D
                              W208 CLK200 -> 2.0

                              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF