Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Upgrade frane A Klasse

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Upgrade frane A Klasse

    A incercat cineva un upgrade la discurile de frana fata de la 260x12 pline la discurile de 260x22 ventilate?

    Piesele facute de producator TRW pentru disc ventilat sunt:

    BDA520 - portetrier dreapta
    BDA521 - portetrier stanga (nu sunt sigur de asta ca nu l-am gasit)
    BHW245 - etrier dreapta
    BHW246 - etrier stanga

    In descrierea lor sunt aceste cuvinte: "pentru ampatament marit".
    Cele care au de fabrica aceste discuri/etrieri au alt ampatament?
    Este posibil sa nu se potriveasca? Este fuzeta diferita?

  • #2
    Buna seara !



    W168 exista cu ampatament normal sau LWB. LWB-ul este cu 170mm mai mare decat SWB, si probabil din motive de greutate suplimentara, s-a considerat ca ar avea nevoie de frane mai serioase.


    W169 este si el diferit, dar nu la ampatament, ci doar la lungimea totala. Pana prin 2008 este ceva mai scurt, dupa 2008 este ceva mai lung.


    Prima ta intrebare este pusa gresit. Corect ar fi: cele cu ampatament mare au discuri ventilate pe fata ?


    Fuzeta poate fi identica, pot diferi etrierii, suportii de etrieri, inaltimea discului si dimensiunea talerului de protectie al discului.




    Dragos

    Comment


    • #3
      Ai dreptate, de aceea am pus codurile pieselor necesare. E nevoie de etrier si portetrier. Diametrul discului este tot de 260, doar latimea difera, de la 12 la 22 (evident fiind ventilate).

      Ar fi interesanta o conversie la discuri ventilate + o placuta mai ok, gen Ferodo Ds2500.

      Codul pentru DS2500 este Ferodo Racing FCP1303H.
      Last edited by GtSport; 05-28-2015, 21:45 PM.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Heavy D. View Post
        Buna seara !



        W168 exista cu ampatament normal sau LWB. LWB-ul este cu 170mm mai mare decat SWB, si probabil din motive de greutate suplimentara, s-a considerat ca ar avea nevoie de frane mai serioase.


        W169 este si el diferit, dar nu la ampatament, ci doar la lungimea totala. Pana prin 2008 este ceva mai scurt, dupa 2008 este ceva mai lung.


        Prima ta intrebare este pusa gresit. Corect ar fi: cele cu ampatament mare au discuri ventilate pe fata ?


        Fuzeta poate fi identica, pot diferi etrierii, suportii de etrieri, inaltimea discului si dimensiunea talerului de protectie al discului.




        Dragos
        Buna seara!
        Nu ampatamentul sau greutatea suplimentara sunt motivele pentru care s-au folosit discuri ventilate pe w168. Motivul il constituie, simplu, puterea. A 140-ul e singurul dintre modele cu discuri pline pe fata. A160, A170, A190 au discuri ventilate, indiferent de ampatament.
        Colegul a formulat corect intrebarea si raspunsul e mai simplu. Da! Poti face upgrade la discuri ventilate. Nu te mai complica cu piese pentru modele cu ampatament marit(LWB). Folosesti piese pentru A160, de exemplu, cu ampatament "normal"(SWB).
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #5
          W168 A140 LWB vine cu discuri ventilate pe fata...

          Comment


          • #6
            Multumesc pentru informatii.

            Comment


            • #7
              ...vrei sa pui ceva STOPTECH ? ca altfel nu vad mari diferente, placute EBC Yellowstuff eventual pe niste discuri ok...

              Comment


              • #8
                Salut,

                Nu neaparat Stoptech, dar chiar iti multumesc pentru ideea buna, trebuie sa vad si ce pret au.
                Nu e totusi o masina de alergat, ma gandeam la Zimmerman Coat Z, cu o placuta Ferodo Racing DS2500.
                Ma feresc in general de EBC, am avut (si nu numai eu) experiente negative cu ei.
                Am studiat destul de mult problema franelor, am o alta masina pe care o folosesc si pentru circuit si am avut mari probleme cu supraincalzirea. Dupa parerea si experienta mea, cele mai bune placute sunt Carbotech. Au o modularitate excelenta si un coeficient de frecare mare. Sunt mult mai bune decat Ferodo sau Pagid pe care le-am mai incercat. Cu toate acestea, nu sunt foarte dure cu discul. Problema e ca trebuie comandate din SUA. Carbotech Europe au preturi exorbitante si ca nu pot fi folosite decat cu disc nou sau rectificat si ca scartaie ingrozitor.
                Setupul meu pe cealalta masina a fost discuri fata 345x30 Tarox F2000 cu placute Carbotech RP2 si lichid Ferodo racing RBF 660. Pe Hungaroring am ajuns la temperaturi extreme astfel incat un disc mi-a crapat imprejurul prinderii centrale si am fiert lichidul de frana cu punct de fierbere 325 grade. Am mai luat un set de Tarox F2000 care au tinut destul de mult, dar la Adancata (Motorpark Romania) am ajuns din nou la temperaturi imense si de data asta placutele Carbotech RP2 (rating 787 grade) s-au terminat si bineinteles lichid fiert.
                Am plecat de acolo fier pe fier si m-am decis sa fac investitii serioase. Am comandat un kit de frana AP Racing CP5575M1011R2.CG12, etrierii cu 6 pistonase si discuri flotante din 2 bucati de 355x32 pe care il astept din martie la care am comandat un nou set de placute Carbotech RP2 si am ramas cu setul de placute Ap Racing cu care vine kit-ul in plus. Kitul ar trebui sa ajunga pe 11 iunie. Intre timp pentru frana spate, care OEM era cu disc plin de 286x12 am comandat discuri de discuri Zimmerman Coat Z 310x22 cu etrierii si portetrierii aferenti dew la TRW (care este si producatorul OEM din cate stiu) si placute Ferodo Racing DS2500. Acestea trebuie sa aduca un plus de racire in system si sa tina lichidul de frana la o temperatura mai joasa. Am sa le montez cu lichid de frana Castrol SRF (cel mai ridicat punct de fierbere la ud). Lichidul Ap Racing o sa-l folosesc la A Klasse. Inca ma gandesc daca am cum sa fac si brake ducts fara sa afectez exteriorul vizibil al masinii care este cat se poate de stock.
                Din pacate, datorita problemelor nu am putut participa la prima etapa de rotac.ro si as vrea tare mult sa ajunga franele fata ca sa le pot monta si roda inainte de 14 iunie cand e a doua etapa.

                Am deviat mult de la subiect, dar vroiam sa scriu ce experiente urate am avut cu franele.
                Cam ce am facut la franele spate vreau sa fac acum la franele fata de A Klasse. Sa iau un set de discuri de frana ventilate bunicele si relativ ieftine pe care sa pun o placuta buna de street/sport cum e DS2500 si sa schimb portetrierii si etrierii pentru a acomoda noul disc. In acelasi timp sa pun lichidul care imi vine implicit cu kitul de frana Ap Racing de la cealalta masina.

                Sper ca nu am plictisit prea tare si ca se intelege.

                Comment


                • #9
                  ...faci comanda de Stoptech sau Carbotech si inlocuiesti A Klasse cu Mazda 3 MPS si ai rezolvat problema

                  Comment


                  • #10
                    Nu merge....raman fara masina cu consum mic.
                    Mersi Laur pentru sfat, o sa merg pe varianta de pe A160 cu placute si disc mai bun.

                    Comment


                    • #11
                      Daca cumva te intereseaza un site serios cu piese de vanzare care livreaza si in Romania : http://www.pkwteile.de , preturi superok,personal mi am echipat japoneza cu NK si Mapco (discuri,placute,amortizoare)acum 1 an de zile, de abia peste 1 an pot sa ma pronunt in legatura cu, calitatea lor cand voi face urmatoarea inspectie, dar pina acum nu am intimpinat probleme cu ele.Saptamina viitoare trebuie sa i fac TÜV si la buburuza,A140 si cred ca o sa mi spuna sa i schimb ceva pe la frine si sigur voi opta pt. discuri/placute ATE.

                      Comment


                      • #12
                        Interesant site-ul, multumesc, cred ca o sa gasesc cate ceva si pentru celalta.
                        Discuri si placute ATE este ceea ce am acum, nu sunt prea multumit.
                        Dupa parerea mea o placuta Ferodo DS2500 este cu mult peste. E de ajuns sa mangai frana si simti ca decelereaza bine.
                        Daca poti da un banut in plus, merita din plin.

                        Comment


                        • #13
                          Buburuza mea e masina de zi cu zi,urban/extraurban fara autostrazi si fara planuri de viitor,maxim 2 ani,ca atare i am schimbat ulei/fitru de ulei/filtru de aer,dupa ce obtin TÜV mai bag pe ea 4 anvelope/toate anotimpurile si sper sa ma duca 2 ani...am ales ATE in urma discutiilor de pe forumurile astea germane ca altfel bagam NK dar pentru 10 euro diferenta...

                          In cazul in care ai planuri de viitor cu masina,clar ca se merita o investitie mai mare sa nu trebuiasca sa schimbi tot timpu placute/discuri si aici intervin discutiile calitate/pret/producator unde eu personal as prefera Brembo,nu am argumente pt aceasta firma dar asa imi place cum suna , pretul ok. Daca dispui de bani, de o masina asa mai aparte,daca tii la masina mai mult ca la nevasta atunci trecem la Stoptech,Carbotech la care se poate aminti pretul de transport si dupa aceea pretu produselor

                          Comment


                          • #14
                            Eu un lucru nu pricep... De ce sa bagi bani in frane performante cand cotoarba nu are decat 82 de magari sub capota ?
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • #15
                              Cu o frana buna este foarte frumos feelingul pedalei, poti frana progresiv pana in centrul curbei (trailbracking) si de acolo poti accelera, reducand astfel subvirarea pe care A-ul o are din plin. Daca faci o coborare de la munte asa cu o placuta cu coeficient de frecare mai mare, e posibil sa se lase cu fum la oprire.
                              Nu zic ca nu ai dreptate, inca nu sunt decis daca fac upgrade-ul la discuri ventilate. Eram curios daca e posibil.
                              Masina e veche si nu se justifica investitia, nu o sa o tin mai mult de 2 ani nici eu.
                              E posibil totusi sa gasesc etrierii la dezmembrari la un pret bun si atunci o sa o fac, deocamdata mai am jumatate din placutele ATE.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF