Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Bec ulei aprins

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bec ulei aprins

    Salutare! Am o problema de vreun an, si nu reusesc sa o rezolv: cum fortez un pic motorul sau merg afara constant se aprinde becul la ulei! Dupa un timp se stinge singur. Nivelul si presiunea sunt OK. Azi am schimbat senzorul de nivel de pe baie, cel cu plutitor, uleiu si filtru. LA FEL! Fire rupte nu are. Motor 3.0 turbo diesel, 147 cp. Cod 603 690. Cevq idei?
    1988 300TD

  • #2
    Salut ! Intinzatorul si cureaua cred ca sunt de vina . Am si eu o problema asemanatoare .

    Comment


    • #3
      Ce legatura are cureaua cu becul de nivel de ulei???????? Ai citit bine intrebarea????? Sau mai bine zis, care curea? ( ca tot e una). Mare e gradina........
      1988 300TD

      Comment


      • #4
        Salut! Eu as zice sa verifici senzorul de presiune de langa filtru de ulei s-ar putea sa indice fals si sa te pacaleasca.Daca nu,inseamna ca problema este electrica......

        Comment


        • #5
          Nu stiu daca acel senzor aprinde si becul sau arata doar presiunea. Presiunea pe bord, la rece e max. si la cald min 1.8 bari, deci ok. Treaba e ca, acum se aprinde cand vrea el si se stinge la fel. S-o fi ros firul pe undeva si atinge masa? O sa verific. O schema cu instalatia electrica de la motor ar fi buna! Are cineva? Pe Autodata nu e.
          1988 300TD

          Comment


          • #6
            Uleiul l-ai verificat? Suna aiurea dar asa am descoperit eu ca imi papa ulei.
            La drumuri scurte nu se aprindea dar cand faceam drumuri lungi si se incalzea, se aprindea becul.
            Nu te gandi la ceva complicat in schema lui: E doar o rezistenta variabila pe senzor in serie cu becul din bord

            Comment


            • #7
              Sapand am dat de asa ceva
              Vezi la 40 l si m. Cred ca e din bord problema
              Attached Files

              Comment


              • #8
                Originally posted by B66VEG View Post
                Nu stiu daca acel senzor aprinde si becul sau arata doar presiunea. Presiunea pe bord, la rece e max. si la cald min 1.8 bari, deci ok. Treaba e ca, acum se aprinde cand vrea el si se stinge la fel. S-o fi ros firul pe undeva si atinge masa? O sa verific. O schema cu instalatia electrica de la motor ar fi buna! Are cineva? Pe Autodata nu e.
                Daca ar face masa pe undeva s ar aprinde intermitent mai ales la o groapa sau drum denivelat .Senzor nou si scapi de problema .
                Honda.

                Comment


                • #9
                  Merci Dragos pt. schema. O studiez si va anunt.
                  Colegul Kay: daca citeai atent, vedeai: am scris ca tocmai am schimbat senzorul, cu unul nou EVIDENT.
                  1988 300TD

                  Comment


                  • #10
                    Stie cineva ce e piesa l din schema postata de Dragos? El are dreptate, cred ca e din ceasuri! Nivel pe joja OK, presiune buna, motorul meege peefect si bec de ulei aprins! De ce?
                    1988 300TD

                    Comment


                    • #11
                      Dupa cum arata trebuie sa fie un bec.

                      Comment


                      • #12
                        Sapand....

                        Spor mult. Daca ii dai de capat anunta-ne...
                        Attached Files

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by B66VEG View Post
                          Merci Dragos pt. schema. O studiez si va anunt.
                          Colegul Kay: daca citeai atent, vedeai: am scris ca tocmai am schimbat senzorul, cu unul nou EVIDENT.
                          Se pare ca n am citit atent , ca o coincidenta aceleasi simptome le am avut si eu si a fost din cauza senzorului . O alta posibila cauza ar putea fi, filtru de ulei de proasta calitate .
                          Honda.

                          Comment


                          • #14
                            Merci mult Dragos pt. informatii! Cat despre filtru de ulei, l-am schimbat de 3 ori de cand am problema asta. Si am pus numai Mann. Merg pe ideea ca e de la ceasuri, dar inca nu am altele de proba. Mai d si varianta romaneasca: nu pierd ulei deloc, am nivel constant si presiune buna, deci scot BECU! DAR daca se intampla? Nu merge. Va tin la curent!
                            1988 300TD

                            Comment


                            • #15
                              Salutare...

                              In legatura cu filtrul... poate ar trebui sa schimbi producatorul...incearca altceva! Am mai auzit problme de genul unde filtrul era de vina.

                              Posibil ca filtrul a fost depozitat in conditii neadecvate...ajunge ca in spatiul in care sunt depozitate sa fie umiditatea mai mare...si cum filtrele sunt din hartie, una doua atrag umezeala.


                              Becul: ce legatura are becul martor cu bordul? La mine (W126) instalatia electrica pentru becul martor vine din instalatia principala care nu are nici o legatura cu bordul. Adica becul este infipt intr-un soclu care la randul lui e introdus in locasul cu simbolul martor ulei!!!

                              Sa nu-mi spui ca la W124 e altfel?!


                              Stima
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF