Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Posibila achizitie c124 E200

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Posibila achizitie c124 E200

    Salutare,

    Initial imi doream w140 dar din cauza dictatorilor ce ne conduc a trebuit sa revizuiesc si sa revin la planul B - E200 Coupe.

    Acum ma aflu in Franta si as dori sa o aduc in tara sa o inmatriculez. In principiu Sunt interesat de CE200, am vazut cateva interesante CE220 dar nu vreau sa cotizez la banditi la impozit.

    Ciudat, aici in FR platesti o taxa cu "cai fiscali" (oricum sub 600 EUR) si apoi nimic, nici un impozit.

    Deci ma intereseaza faceliftul de dupa 93, motor 2000 16v, as prefera automata de departe. Masina as lua-o pt weekend. Pt "scandal" e a nevestei .

    Asadar as avea cateva intrebari legate de partea mecanica si electrica, eventual echipamente interioare:

    1. Sunt mai multe versiuni de motoare de 2000cmc? Care cod motor este de evitat?
    2. Centurile electrice sunt la toate sau e optiune? Se pot monta ulterior? Se gasesc SH greu?
    3. In ce zone de pe / sub caroserie apare rugina?
    4. Au sisteme ISOFIX (eu tind sa cred ca nu)?
    5. Cutia automata este de evitat? la ce anume sa fiu atent cand fac test drive? Cind e pe duca cum se comporta, ce simptomatica are? Cate trepte are?
    6. Am vazut una care parea sa mearga ok dar fluctua relantiul intre 500 si 1000. O astfel de pb e grava?
    7. Optiuni gen (tempomat, geamuri electrice, centuri electrice), se pot monta dupa? (In caz ca nu le are)
    8. Ce alte probleme mecanice delicate mai poate avea? Cum si ce sa verific?
    9. Astea au maca ABS? Cate airbag-uri? 2x? ESP nu cred ca era la sfarsit de cariera...

    Un site de verificat seria de sasiu?

    A mai adus cineva masina din FR? Cum se procedeaza? Carte gris, contractul,ok. Dar daca pe carte gris o bareaza si scrie vendu eu cum vin cu ea radiata? Pentru export nu gasesc informatii.

    Am gasit una aici la 2500 euro si 210k km care pare ok cu mici detalii, dar na' are 21 de ani. +1000taxa ajung la 3500 - dupa voi, e onest pretul?

    Multumesc.

  • #2
    1. E200 e m111940, cu motoru nu ai treaba, de verificat cablaj, ecu
    2.Centurile electrice sunt standard, nu se defecteaza
    3.Zona prag crick, aripi fata langa spoiler, aripi spate in interior la dopurile de cauciuc, usile jos la cheder, usile deasupra bandourilor, zona stopurilor,
    5.Cutia automata e avantaj,4 trepte, schimbarile trebuie sa se faca lin,(nu se prea strica)
    6.Mai mult ca sigur avea probleme la cablaj, ecu
    7.Se poate monta tot ce vrei, dar de preferat sa fie cat mai dotata din fabrica
    8.Arcurile fata se rup jos, trapa se defecteaza usor, bucse punte spate
    9.Toate au abs si 2 airbag care au facelift, nu au esp
    Cam astea sunt principalele poate imi scapa ceva dar in mare astea sunt.
    Bafta!
    Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
    Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
    Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
    Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

    Comment


    • #3
      Uau, la obiect si fff rapid. Multumesc!

      Cumparand-o de la un profesional sau pf nu stiu cum sa verific cablajul si de unde anume. Poti detalia zona - e o inspectie vizuala?

      Daca au vizual mici pb de tinichigerie, se pot remedia? ma refer sa nu afecteze structural rezistenta. Acum o masina perfect e de la 5000 in sus. asta e 2500 neg.

      daca are ceva mici fluctuatii de turatie e grav? Ajung cu ea in tara mers legal nu forja. E o pb comuna? e scump de remediat?

      Vroiam sa mai intreb de transmisie cardan - planetare / grup spate sunt pb sau tin cat tine si masina? Se pot verifica atunci pe loc?

      Multumesc inca o data!

      Comment


      • #4
        Cablaju motor e de la clapeta de acceleratie pana la ecu,la 220 ecu e in spatele bateriei la 200 e langa abs.Verifici izolatia firelor la mufele de la injectoare sunt cel Mai accesibile.
        cu tablaria cel Mai greu e la praguri si aripile spate restu sunt usor rezolvabile.
        Fluctuatile la relanti pot fi multe sonda,senzori,clapeta,ecu
        La 210tkm nu ai treaba cu planetare grup,eventual flanse cardan
        Piesele sunt cu gramada second hand si la preturi mici,eu am vandut motor complet si perfect functional cu 250€.Piesele scumpe sunt cele de la interior pe care greu le gasesti in stare buna la dezmembrari.Eu am dat 80€ pe o cotiera de ex.
        Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
        Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
        Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
        Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

        Comment


        • #5
          Astea au computer de bord?
          O curiozitate ce nu conteaza prea mult... consumul?
          Mai am una de 1.6 automata si ia 16 in oras la mers domol

          Comment


          • #6
            Am fost sa vad azi una la un dealer de masini uzate si era vanduta deja - ce200 albastra , interior gri de piele automata 2500 euro.
            Mai caut.

            Comment


            • #7
              Sunt 124 si cu computer de bord in general pe motoare mari.
              Stiu pe cineva recent care a venit din DE in RO cu Audi 1,6 si c200 si au consumat la fel
              Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
              Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
              Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
              Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

              Comment


              • #8
                In weekend am mai vizionat una gri ce200 manuala, in tara. M-am deplasat degeaba. Desi inainte am intrebat detalii, vanzatorul mi-a spus ca e perfecta si totul e functional, e masina de pretentiosi, bla bla bla. Cand am ajuns acolo... destule nu mergeau (centura sofer, portbagajul nu l-a putut deschide, motorul mergea turat la cca 1500rpm si usor neregulat chiar si dupa ce s-a incalzit, trapa nu se deschidea desi motorul se aude, tetierele spate nu mergeau, AC nefunctional, interiorul desi era de piele cam era praf, mai nimic intreg, trim-urile de lemn erau crapate rau si multe plastice lipsa). La exterior in jurul lunetei avea rugina la greu, toate elementele de caroserie aveau cate ceva pb indoituri, lovituri, zgarieturi, portiere cu inceput de rugina. Era neinmatriculata si cerea 2300. E mult de bagat in ea + ca tb revopsita total cu tot cu bandouri. Masina dupa parerea mea nu merita mai mult de 1000-1300. Seamana a masina abandonata si tare cred ca va da mari batai de cap viitorului proprietar.

                Mai caut

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF