Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

probleme vacuum

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme vacuum

    Salut! Imi cer scuze de la inceput daca scriu unde nu trebuie , am un Vito din 2000, 112 cdi. Despre problema mea ar fi mult de scris asa ca o sa scurtez pe cat posibil . Dupa reconditionare injectoare , inlocuire pompa inalte, inlocuire senzor MAF, senzor arbore, debitmetru aer ( cu specificatia totul nou si de origine ), masina mea are in continuare pornire greoaie( adica o cheie mai lunga decat normal). In afara de asta motorul nu trage cum trebuie, adica vreo 30 de cai pierduti ,asta dupa parerea mea. Am uitat sa spun, EGR curatat in service specializat . In fine ...dupa mai multe testers nimeni nu mai stie ce are. Vroiam daca se poate o schema sau o fotografie cu furtunele de vacuum cum vin conectate toate in acea supapa din spatele motorului in partea de sus de sub bord pentru ca si acolo sa umblat si cred ca nu bine. Nu mi-ar strica si ceva pareri inainte sa ma apuc aiurea de schimbat turbina, EGR sau mai stiu eu ce. Va multumesc!

  • #2
    Il ai in zona pe userul mercedes-cdi, ia legatura cu el inainte de a mai schimba piese inutil.
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Mersi de sfat, dar sunt nou aici si nu stiu cum dau de el.

      Comment


      • #4
        K. Am gasit. Multumesc!

        Comment


        • #5
          Originally posted by yonut1979 View Post
          Salut! Imi cer scuze de la inceput daca scriu unde nu trebuie , am un Vito din 2000, 112 cdi.
          Vroiam daca se poate o schema sau o fotografie cu furtunele de vacuum cum vin conectate toate in acea supapa din spatele motorului in partea de sus de sub bord pentru ca si acolo sa umblat si cred ca nu bine.
          La Vito CDi sau aplicat douã scheme cu vacuum, 1999-2000 cu debitmetru aer ºi de la 2000. La roºu nu atrage atenþia, acest furtun lipsea la maºina mea cînd am procurato.
          Attached Files

          Comment


          • #6
            Originally posted by kasii View Post
            La Vito CDi sau aplicat douã scheme cu vacuum, 1999-2000 cu debitmetru aer ºi de la 2000. La roºu nu atrage atenþia, acest furtun lipsea la maºina mea cînd am procurato.
            Si unde duce acel furtun care este cu colorat cu rosu?
            Dumitru Tanase

            Comment


            • #7
              Cînd numai cumpãrasem maºina am observat pe motor un capãt de furtun (partea necoloratã), am gãsit schemele acestea ºi un Vito cu tot aceatã schemã, am pipãit unde merge furtunul sub galeriea de admisie ºi la fel am conectat ºi la motorul maºinei mele.

              Comment


              • #8
                Scuze , nu am mai intrat de mult pe forum, dar oricum iti multumesc pentru scheme. Prindea bine si ce semnifica fiecare piesa (numar), de acolo....oricum e utila.

                Comment


                • #9
                  Buna seara am un w203 c220 2002 nu reușesc să găsesc problema am vacuum la electrovalva turbo dar pe furtunasul subțire care vine la electrovalva egr am vacuum foarte slab câteodată deloc a mai avut cineva problema asta ?ce ar putea să fie ?și se aude și un fluierat când accelerez

                  Comment


                  • #10
                    Am văzut în schemă furtunoase vacuum că din supapa servofrână pleacă prin ramificație către N75 și N18 furtunoasele dar de ce la N 75 este mai puternic vacuum mă întreb dacă era pierdere aveau același vacuum

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF