Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

probleme racire motor 190d

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme racire motor 190d

    Salut
    Dupa o noapte cu temperatura de -22 de grade, am inceput sa am probleme la sistemul de racire al motorului.
    Cand s-a manifestat prima data problema, nu aveam caldura in masina, si temperatura la motor ajunsese la 80 de grade desi afara erau -15.
    A doua zi mergea caldura in masina, dar nu se racea motorul cum trebuie.
    Am fost la service, am schimbat tot lichidul de racire, am inspectat tevile, radiatorul, sa nu fie sparte, in cazul in care ar fi inghetat lichidul in instalatie.
    Baietii de la service au spus ca este pompa defecta, asa ca am schimbat-o cu o alta, de la dezmembrari.
    Dar problema persista.
    Baietii de la service spun ca din cauza ca am deschis busonul de la vasul de expansiune (desi am facut acest lucru dupa ce am vazut ca problema nu este rezolvata) a intrat aer in instalatie, si de aceea nu se mai raceste motorul.
    Motorul se incalzeste foarte repede, si daca inchid caldura in masina apa ajunge repede la 100 de grade, dar scade repede inapoi la 80 daca pornesc caldura iar.
    Acelasi compartament era prezent si inainte de schimbarea pompei si antigelului.
    Tinand cont ca pana acum a fost frig afara, am reusit sa tin apa la maxim 80 de grade constant, dar acum, ca s-a mai incalzit, nu vreau sa risc.
    Banuiala mea este ca apa nu mai ajunge in radiator. Acum se raceste doar prin radiatorul mic, cel care da caldura in habitaclu.
    Aveti vreun sfat?
    Dupa cate am vazut pe net, sistemul de racire chiar daca a luat aer, se aeriseste singur.
    Deci foarte probabil este o alta problema

  • #2
    Verifica si termostatul sa nu fie blocat pe inchis si asa nu isi mai face circuitul.

    Comment


    • #3
      Pot sa-mi dau seama daca functioneaza corect fara sa il dau scot?

      Comment


      • #4
        Originally posted by ioane View Post
        Pot sa-mi dau seama daca functioneaza corect fara sa il dau scot?
        Urmărește când ajunge apa la peste 90 de grade(nu stiu la cat ar trebui sa deschidă termostatul tau) si tine mana pe furtunul care pleacă de la termostat spre radiator daca se încinge spre radiator termostatul deschide,daca nu si apa continua sa se înfierbânte este blocat pe închis.

        Comment


        • #5
          Lasi motorul pornit, sa ridice temperatura la aprox. 80*C. Apoi pui mana pe furtunul ce duce de la termostat la radiator si observi momentul in care se incalzeste. Astfel iti poti da seama daca termostatul deschide sau nu.
          Precizia cu care functioneaza n-o poti verifica, el fiind montat pe masina.
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #6
            Da se poate verifica daca functioneaza cat de cat termostatul fara sa-l scoti din locasul lui.
            Foarte simplu, cand temperatura apei din motor a ajuns la peste 80 grade, pui mana pe cele doua furtune groase care intra si ies din radiatorul de racire.
            Ambele furtune trebuie sa aiba aceeasi temperatura, daca furtunul care intra in el este mai caldut, sau chiar rece, inseamna ca termostatul nu isi face treaba cum trebuie.
            Succes.
            Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
            Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

            Comment


            • #7
              Furtunul este fierbinte pana la intrarea in radiator.
              Dar radiatorul este rece.
              Furtunul care iese din radiator, cel din partea de jos a radiatorului, este doar putin caldut.

              Comment


              • #8
                Ambele furtune trebuie sa aiba aceeasi temperatura, mai bine zis, cel care intra in radiator jos, trebuie sa fie un pic mai cald, fata de cel care iese, caci doar radiatorul raceste lichidul de racire.
                La tine este invers, nu ai decat sa dai jos termostatul.
                Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                Comment


                • #9
                  Daca ajungi sa dai jos termostatul poti sa ii faci o proba sa te convingi ca functioneaza. Dute in casa si baga termostatul intr-o oala cu apa si pune-l pe aragaz. Cand apa incepe sa ajunga la temperatura de deschidere a termostatului o sa vezi 'minunea', adica ori se va deschide ori va ramane blocat pe inchis!

                  Mentionez: chiar daca se va deschide un pic termostatul, asta nu va insemna ca este perfect functional, findca orice termostat are un curs atat la deschidere cat si la inchidere ca sa fie perfect functional!

                  Aici poti sa vezi cand am facut si eu testul... http://www.clubmercedes.ro/capota-mo...-t15764p3.html



                  Stima
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • #10
                    Termostatul era.
                    Multumesc pentru ajutor!

                    Comment


                    • #11
                      Salut, in viitor ar fi bine sa te feresti de baietii de la servis , treaba cu termistatul este pt mecanici incepatori . seara buna

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF