Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Perne de aer sau foi de arc?!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Perne de aer sau foi de arc?!

    Salutare la toti. Sunt nedumerit,am un sprinter 313 si am doar o foaie de arc pe el , insa am testat cu greutatea de 2t si merge perfect, insa ma gandesc ca nu e prea bine si as vrea sa pun mai mult pe el. Ce imi recomandati , sa pun 2 foi de arc sau sa pun un sistem de perne pe aer?
    Multumesc anticipat!

  • #2
    Eu am perne de aer suplimentare puse la un LT35, si e diferenta destul de mare fata de cum ar sta doar cu foile ei. Sunt puse la o firma de pe la Targu Secuiesc, "BLB perne de aer" cauta pe google. Totusi nu e prea sanatos sa sari de 2 tone pe punte simpla, o sa-ti tina foile daca pui si perne, dar risti mult la ce inseamna explozii de cauciuc, rulmenti sparti pe spate si multe altele. Ia-ti punte dubla daca vrei sa cari 3-4 tone.

    Comment


    • #3
      Mai mult de doua tone nu au ce cauta pe masina aia oricum. Nici pe aia cu roti duble de fapt. Pentru transportul greutatilor mai mari s-a inventat ceea ce se numeste in mod uzual "camion"...


      Dragos

      Comment


      • #4
        La pernele de aer apare riscul ruperii sasiului in partea de sus ( el fiind gol ) la arcuri daca exagerezi crapi gentile , ca si arcuri tias recomanda varianta de punte dubla cu prima foaie de simplu sa explic si dc : la punte dulba a doua foaie ajuta prima ( cea cu bucse) in timp ce ultima e rigida si nu lasa arcul sa se duca peste cap dar pe aiai de obicei nu sta masina decat cand e foarte tare incarcata in rest sta pe 2 foi !

        Comment


        • #5
          Pernele de aer de obicei se sparg la suprasarcina, e cam greu sa se rupa sasiul fara sa se sparga perna, daca nu chiar imposibil. Eu conduc de 2 ani masina cu pernele de aer puse si nici vorba de vreo problema. Asta bineinteles daca esti om normal si nu exagerezi cu greutatea, cum fac majoritatea romanilor care isi cumpara utilitara.

          Comment


          • #6
            Asculta-l pe Ionut ca stie ce spune.. O sa ramai crucit cate a vazut la viata lui legat de "cate tone pui pe Sprinter" !!! Stima.
            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
            Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
            SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
            https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

            Comment


            • #7
              [QUOTE=mbenz;369973]Eu am perne de aer suplimentare puse la un LT35, si e diferenta destul de mare fata de cum ar sta doar cu foile ei. Sunt puse la o firma de pe la Targu Secuiesc, "BLB perne de aer" cauta pe google. Totusi nu e prea sanatos sa sari de 2 tone pe punte simpla, o sa-ti tina foile daca pui si perne, dar risti mult la ce inseamna explozii de cauciuc, rulmenti sparti pe spate si multe altele. Ia-ti punte dubla daca vrei sa cari 3-4 tone.[/QUOTE
              Quote:
              Originally Posted by juice_2407 View Post
              Multumesc pt raspunsuri/idei.
              Perne de aer, tot Firestone am gasit pe net, sub forma de kit, facut special pt Sprinter. Incarcare pana la 2500kg, unde pui ca e si oferta la 1800lei.
              Pe alt site, nu stiu daca pot sa afisez(sa nu considerata reclama), am gasit ceva la2300lei,dar nu e dat producatorul. Solutia este foarte interesanta, eleganta, si rezolvi foarte repede problema...in 2 ore cred ca sunt montate.


              Am un 316 de 8+1 locuri la care de cele mai multe ori atasez platforma, nu stiu ce solutie ai ales, dar eu sunt de departe adeptul pernelor, am gasit la o firma din Tirgu Secuiesc un kit de 2500 kg care continea doar suportii, pernele, fitingurile si 6 metri de furtun, la 350 euro, dar cind am primit coletul am constatat ca pernele erau prea mici pentru nevoile mele si ar fi devenit foarte rigide la o incarcatura mai serioasa, asa ca am cerut un kit pentru seria 4xx, dar mi-au zis ca nu se potriveste si sa le trimit kitul de 316 caci daca il montez nu imi vor da garantie. Asa ca m-am apucat si mi-am construit singur suportii, am cumparat 2 perne tip gogosar turcesti care rezista la 7 atmosfere, de la un magazin de piese auto si astfel am rezolvat eu problema. Deocamdata nu am gasit un compresor destul de bun pentru a face sistemul sa functioneze automat si sa regleze singur, am unul care merge la bricheta si umflu sau dezumflu pernele printr-o valva normala in functie de incarcare Am facut suportii in asa fel incit nu am modificat deloc sasiul, nu am gaurit, taiat, sudat, doar am inlaturat tamponul de suprasarcina. cu tot cu materiale, perne si manopera am ajuns la maxim 25o euro plus munca mea. Rezultatul ma satisface pe deplin, nu se compar cu arcurile, aceeasi garda la sol indiferent de incarcare, am peste 150000 km fara nici o problema. Atasez si citeva poze, scuze pentru calitatea pozelor sunt facute cu telefonul.

              Comment


              • #8
                Am un 316 lung la care am "sudat" de carligul de remorcare,de cand am luat masina, o platforma auto pe care le plimb saptamanal prin Europa incarcate la capacitate.Nu stiu ce solutii ati adoptat voi dar eu am ales-o pe cea care mi sa parut cea mai eficienta: o singura foaie de arc,cea originala de fabrica !!!Rezultatul ???Trec atat de linistit si relaxat pe la cantarul de la Oed sau Wels, ma salut linistit cu echipajele de Bag , le zambesc linistit "hienelor" din Nadlac cand imi cer Cmr-ul sa verice greutatea...O foaie de arc...coafura rezista !! Stima.
                PS:Ideea e , nu sa pui 5 foi de arc si perne de aer ci sa pui cat mai putin pe cat mai multi bani !!!!!!
                Last edited by Cristi Nazarov; 03-07-2015, 11:36 AM.
                Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                Comment


                • #9
                  Acuma depinde si de necesitati , toti am vrea sa incarcam putin pe banii multi , da ne adaptam situatiei , sapoi nus cum sa va explic da eu de ex taxex coletele la kg si tare mar durea sufletul sa renunt la cateva sute de kg poate tone ....asa ca incarcam cat ne permite spatiu nu cantaru !daca ne prinde cantaru am carat coletele degeaba , daca nu am facut banii frumosi ! cat despre masina doara no sa tina o vesnicie, arcuri genti cauciucuri l-eam trecut la capitolul consumabile ))))

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF