Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sprinter 308D motor blocat

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sprinter 308D motor blocat

    Motorul a pornit usor la -25 grade,a mers 2-3 minute dupa care s-a oprit brusc,fara bataie sau alte zgomote prevestitoare.
    Am incercat sa-l repornesc fara nici un rezultat,practic nu invarte absolut deloc.
    Aceeasi chestie s-a intamplat si acum o saptamana insa atunci am banuit ca-i electromotorul,l-am schimbat cu unul de CDI si a pornit.
    In ambele cazuri am sesizat un usor miros,gen ulei ars.
    Cu ce ma sfatuiti sa incep?

    Cu stima,Darie D.

  • #2
    Incearca sa-l invarti la mana
    Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

    Comment


    • #3
      Sprinter 308D motor blocat-cauza

      Originally posted by king kong View Post
      Incearca sa-l invarti la mana
      L-am invartit si se bloca.Am dat jos primul si al doilea injector si am descoperit cauza,ulei in capul primului piston.
      Posibil sa fie doar garnitura?

      Comment


      • #4
        Nu ... incepe demontarea .
        Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

        Comment


        • #5
          Am reusit sa dau chiuloasa jos.Garnitura pare ok,uleiul este curat,lichidul de racire de asemenea.
          Cauza poate fi in chiuloasa,eventual un ghid de supapa?
          Ce ma sfatuiti sa fac?

          Cu stima,Darie D.

          Comment


          • #6
            Sigur nu era motorina in capul pistonului?
            Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

            Comment


            • #7
              Originally posted by sebi11 View Post
              Sigur nu era motorina in capul pistonului?
              Exclus sa fie motorina.Era ulei 100% iar faptul ca motorul s-a oprit brusc ma face sa cred ca a ajuns acolo rapid si in cantitate mare.
              Stiu ca la acest tip de motor,OM601,se intampla ca garnitura sa se arda si uleiul ajunge in capul pistonului 1 insa acum nu asta este cauza.

              Cu stima,Darie D.

              Comment


              • #8
                Am schimbat garnitura si preventiv simeringurile de la supape.
                Motorul a pornit foarte usor,fara fum,fara sa sufle in radiator,fara sa scape compresie insa cu o usoara tzacaneala cred la injectorul 3.
                Turat putin zgomotul dispare.
                Maine il voi "incalzi" putin ca sa vad ce si cum.

                Cu stima,Darie D.

                Comment


                • #9
                  Aceeasi problema,ulei in capul pistonului 1

                  Revin cu mai vechea mea problema.
                  Azi dimineata,la o temperatura de -15 grade,motorul a pornit usor insa dupa 2-3 minute a inceput sa se balbaie si sa scoate fum alb apoi s-a oprit.Din nou aceeasi problema,ulei in capul pistonului.
                  Nu imi dau seama cum ajunge uleiul acolo si asta doar atunci cand sunt temperaturi foarte scazute.
                  Rog ajutati-ma cu un sfat.

                  Cu stima,Darie D.

                  Comment


                  • #10
                    Daca era de Sprinter 904 sau 904 aveam Motor 611 si 612 cdi. Til si montam totul la cheie.

                    La motorul tau posibil sa ai probleme cu segmentii, sau cu ghizii la supape. Daca tot ai dat chiluasa jos trebuia si rectificata.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                      Daca era de Sprinter 904 sau 904 aveam Motor 611 si 612 cdi. Til si montam totul la cheie.

                      La motorul tau posibil sa ai probleme cu segmentii, sau cu ghizii la supape. Daca tot ai dat chiluasa jos trebuia si rectificata.
                      Segmentii sunt ok,chiulasa a fost verificata.Problema apare doar atunci cand sunt temperaturi extreme.Pur si simplu nu inteleg cum ajunge atat de mult ulei in capul pistonului,si asta intr-un timp foarte scurt.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by darie2d View Post
                        Segmentii sunt ok,chiulasa a fost verificata.Problema apare doar atunci cand sunt temperaturi extreme.Pur si simplu nu inteleg cum ajunge atat de mult ulei in capul pistonului,si asta intr-un timp foarte scurt.
                        Logica spune ca atunci cind e foarte frig,uleiul in general,dar mai cu seama cel folosit (din motor),devine mai putin fluid.In cazul tau logica se aplica foarte bine.Presupun ca nu folosesti un ulei gen 5w30/5w40 pretabil iarna si in acest caz uleiul tau din motor este ingramadit de pompa de ulei, sus, in capac la tacheti,neavand sansa sa coboare inapoi in baie datorita gravitatiei, la fel de usor ca atunci cand uleiul este foarte fluid.
                        In cazul in care am dreptate,uleiul umple spatiul dintre chiulasa si capacul tacheti,singurele sanse de scapare a uleiului de acolo sunt, fie prin gravitatie inapoi in baia de ulei,fie prin furtunul epuratorului,ajungind implicit in admisie.Ultima varianta poate fi favorizata si de un filtru de aer infundat.
                        Ca si test poti scoate furtunul din epurator,si i-l pui intr-un vas gen PET etc,pentru a urmari efectul.
                        Daca motorul are uzura si o parte din compresie este scapata in carter,acea presiune,poate impiedica scurgerea uleiului pe calea standard ,cea proiectata de constructor.Chiar daca motorul porneste foarte bine nu inseamna ca nu poti avea segmentii unui piston rupti sau blocati pe un piston.
                        Sper sa se inteleaga ca ceea ce cred nu inseamna si rezolvarea problemei.
                        bafta

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by darie2d View Post
                          Motorul a pornit usor la -25 grade,a mers 2-3 minute dupa care s-a oprit brusc,fara bataie sau alte zgomote prevestitoare.
                          Am incercat sa-l repornesc fara nici un rezultat,practic nu invarte absolut deloc.
                          Aceeasi chestie s-a intamplat si acum o saptamana insa atunci am banuit ca-i electromotorul,l-am schimbat cu unul de CDI si a pornit.
                          In ambele cazuri am sesizat un usor miros,gen ulei ars.
                          Cu ce ma sfatuiti sa incep?

                          Cu stima,Darie D.
                          Eu as incerca sa verific presiunea uleiului .Mirosul de ulei ars si blocajul motorului poate fi si din cauza presiunii scazute.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF