Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pasionat de Mercedes Cobra....diverse intrebari si discutii

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pasionat de Mercedes Cobra....diverse intrebari si discutii

    Buna. De ceva timp mi-am achizitionat un Mercedes Cobra motorizare 2.0 benzina cute 5 trepte fabricat in 1984. O masina pentru care am o adevarata pasiune.
    Este echipata cu ABS, WEBASTO, stergatoare la faruri, stropitori la faruri, faruri model facelift, inchidere centralizata. kilometrii aprox 180000 . Masina de aproximativ 10 -12 ani nu s-a mai circulat cu ea asa ca anumite piese, componente, subansamble nu prea mai functioneaza.

    Am cateva nelamuriri si anume:

    -Indicatorul ECONOMY nu functioneaza cum trebuie, cand e rece motorul sta nemiscat acul apoi cand incepe sa se incalzeasca se deplaseaza indicatorul la jumatate si acolo ramane pana opresc motorul

    -Ce valoare trebuie sa aiba presiunea uleiului din motor la cald ?
    La rece imi sta pe 3,iar la cald la 90 grade Celsius imi coboara la 2,5
    Nu stiu ce ulei se baga in acest motor, am bagat Panter 20M50 , datorita faptului ca initial cu uleiul cu care am luat masina la cald imi cobora presiunea la 0,5 si batea urat motorul .M-am speriat si am bagat de proba acest ulei 20M50. Deci nu am idee ce ulei ,ce vascozitate trebuie sa aiba. Totusi 20M50 este un ulei mineral gros, eu asa cred, si intentionex sa-l schimb.

    -Nu stiu exact care-i treaba cu Webasto, cum se programeaza cum se porneste, este complet cu toate cablurile si furtunele pe el.

    -Carburatorul este foarte ciudat , are un dop care se scoate si se toarna ulei, nu stiu exact ce rol are acel ulei daca sa unga mecanismul dinauntru sau daca are vreun rol asupra membranei din interior.
    -Aveti indee daca pot gasi pe undeva prin Bucuresti Chedere de usi pt aceasta masina?

    In rest masina e ok, scoate ceva fum albastru , nu stiu ce sa cred masina a fost stata prea multi ani acum am inceput sa circul cu ea, motorul de 2000cmc, cam mitiel la prima vedere pt aceasta caroserie dar are destul demaraj, nu se compara nici cu o cobra de 2400 diesel, si demaraj si viteza , are putere si la coasta. De consum nu am idee inca.....consuma, indicatorul de benzina din rezervor e cam imprecis.

    Cam atat, astept parerei, si sfaturi. Multumesc Va atasez cateva poze.

  • #3
    Salut ! .
    Referitor la ulei motor :
    - Neamtul indica 10W40 sau 10W50 .
    - Cu motorul rece este bine 2,5 - 3 bari . La 80 - 90 grade , cu masina stand pe loc 1,5 - 2 bari . Daca scade presiunea sub 1 bar ( unii zic 0,5 bari ) ai probleme .
    Daca motorul este reglat corespunzator ( carburatie , aprindere + avans , reglaj tacheti , etc ) ulei 20W50 nu are ce cauta acolo . Este alta discutie .

    Schimba filtrul si uleiul la motor , mergi circa 1000 km , vezi pe joja daca ai consum si cat anume si mai vorbim . Daca a fost intretinut cum trebuie , motorul de Cobra la 180 000 km ar trebui sa fie in stare excelenta . Asta daca kilometrajul din bord nu minte .

    Ps : o sa vad pe cartea tehnica ce consum de carburant trebuie sa ai si-ti transmit .
    Stima ! .

    Comment


    • #4
      Felicitări pentru achiziție, să te conducă sănătos ! Din poze s-ar părea că este într-o stare de invidiat.
      Originally posted by adriansl2005 View Post
      stergatoare la faruri
      Schimbă-le, sunt din alt film !
      Originally posted by adriansl2005 View Post
      Indicatorul ECONOMY nu functioneaza cum trebuie, cand e rece motorul sta nemiscat acul apoi cand incepe sa se incalzeasca se deplaseaza indicatorul la jumatate si acolo ramane pana opresc motorul
      Scapă vacuumul pe undeva. ”Economy” are menirea de a-ți indica, într-o formă incipientă a tehnicii, consumul pe moment: la ralanti acul să fie în dreapta, iar când motorul e în sarcină, acul să migreze către stânga.
      Originally posted by adriansl2005 View Post
      Aveti indee daca pot gasi pe undeva prin Bucuresti Chedere de usi pt aceasta masina ?
      Poți să încerci inclusiv online, spre exemplu: http://www.epiesa.ro/cheder-usa-merc...9/cod-2664859/
      Originally posted by adriansl2005 View Post
      Nu stiu exact care-i treaba cu Webasto, cum se programeaza, cum se porneste, este complet cu toate cablurile si furtunele pe el.
      Din păcate nu am manual la acest model, dar dacă e pus de fabrică și nu s-a umblat la el, ar trebui să pornească: cu motorul oprit dai drumul la ventilatorul din bord cel puțin pe treapta 1, dai rotițele de căldură ”pe roșu” și apoi apeși pe ”Ein/Aus” de pe comanda dintre scaune a godinului (ar trebui să se aprindă LED-ul aferent), iar după aceea mai apeși și butonul cu flacăra pe el (se aprinde celșlalt LED). Ar trebui să se audă la fiecare apăsare și câte un țăcănit ușor, ca după câteva secunde să pornească măgăoaia ... Să fie toate piesele din el bune: bujie, pompă, etc. Butoanele cu săgeți sunt pentru reglat ceasul și temporizatorul, dar nu știu în ce ordine trebuie clămpănit pe ele ...
      Last edited by Levi; 12-22-2014, 21:53 PM.
      Lord W126 500SE -> 2.5D
      Lady W123 230C -> 240D
      W124 -> 200D
      W208 CLK200 -> 2.0

      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

      Comment


      • #5
        Felicitari si din partea mea...frumoasa 'jucarie'!


        Originally posted by Levi View Post
        la ralanti acul să fie în dreapta, iar când motorul e în sarcină, acul să migreze către stânga

        Gresit...

        La relanti acul sta culcat pe partea stanga (in zona neagra), iar in sarcina acul migreaza spre dreapta...cu cat sarcina e mai mare acul va urca pana la maxim in zona rosie a economizerului!!!

        P.S. Cu motorul oprit acul sta permanent in zona rosie!
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #6
          w123

          Multumesc pentru informatii .Maine voi merge sa-i cumpar 5 litri ulei 10w40, si un filtru. Poate miercuri ii si schimb uleiul, sunt tare curios cum va fi presiunea. Acum e bine cel putin asa am inteles, la rece 3 si cam de pe la 60 grade in sus incepe sa scada ajungand la 2,5 la 90 grade .
          Iar cu indicatorul ECONOMY incerc sa urmaresc furtunele de vacum de pe motor ce intra in bord, am vazut ca sunt 2 la numar, probabil unul pentru inchiderea centralizata si altul pentru acel indicator si am impresia ca pleaca din acelas punct de pe motor, inchidrea nu functioneaza ,sigur rasufla pe undeva si poate deia nici acel indicator nu functioneaza....am sa verific.
          De kilometri nu stiu ce sa zic....persoana de la care am luat masina este de incredere, oricum este primul proprietar in Romania si nu a circulat decat cativa ani cu ea, apoi a tras-o pe dreapta. Nu stiu cine a avut-o in Germania ce s-o fi intamplat pe acolo.
          Gandesc ca la 180 000 km daca ar fi reali ar fi beton motorul. Cu toate ca are momente cand imi scoate fum albastru, si culmea ca nu la rece , ci la cald, dar nu mereu.
          O sa-i pun ulei bun si sa merc cu ea 5000-10000 km apoi voi trage o concluzie.

          Am inlocuit toate 4 furtunele de frana cu marca Athe noi, abea le-am gasit....nu prea am reusit sa ma inteleg cu baietii de pe la majoritatea magazinelor de piese auto.

          Stergatoarele nu sunt ale ei, sunt de Volvo S60, sunt in cauarea celor de w123....urmaresc pe ebay....pana la vara le gasesc.

          Abs-ul surprinzator, dar functioneaza bine, am observat la aceasta masina ca pe fata are la ambele roti senzori pe fuzeta, iar pe spate este un singur senzor montat pe grupul diferential.

          Revin dupa sarbatori cu vesti.

          Multumesc tuturor ,sa aveti sarbatori frumoase, calde si pline de bucurii.

          Comment


          • #7
            Originally posted by adriansl2005 View Post
            nu prea am reusit sa ma inteleg cu baietii de pe la majoritatea magazinelor de piese auto
            Mai bine mergi cu codul OEM la mana, asa esti sigur ca iti aduc piesa dorita!
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #8
              Originally posted by mer_se280 View Post
              La relanti acul sta culcat pe partea stanga (in zona neagra), iar in sarcina acul migreaza spre dreapta ... cu cat sarcina e mai mare acul va urca pana la maxim in zona rosie a economizerului !!!
              Corect, fratele meu alb ! My bad !

              Originally posted by adriansl2005 View Post
              inchiderea nu functioneaza, sigur rasufla pe undeva si poate deaia nici acel indicator nu functioneaza ... am sa verific.
              E clar, îți scapă vacuumul. Ai de verificat o grămadă de furtunașe, supape, actuatoare, racorduri, și mai ai și rezervoarele de vacuum sub aripa stânga ; îți doresc răbdare (și tutun) ...
              Lord W126 500SE -> 2.5D
              Lady W123 230C -> 240D
              W124 -> 200D
              W208 CLK200 -> 2.0

              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

              Comment


              • #9
                Originally posted by adriansl2005 View Post

                Multumesc tuturor

                Iti multumim pentru faptul ca ne multumesti ! .

                In atentia celor care uita acest minim efort de buna crestere dupa ce-si rezolva problemele la toroape cu ajutorul binevoitorilor de pe forum
                .


                Sarbatori fericite ! .

                Comment


                • #10
                  Buna seara.
                  La multi ani si multa sanatate in noul an tuturor.
                  Am revenit,
                  In perioada sarbatorilor pot spune ca am mai folosit Cobra dupa ce i-am schimbat uleiul.
                  Am pus un ulei semisintetic 10w40 Mobil.
                  Surprinzator, Mi-a mai urcat putin presiune la cad, acum la calt am 2,7 cu aproximatie cu motorul cald la 90 grade, pot spune dupa un drum mai lung imi sta presiunea la ulei la relantiu putin sub 3 ,intre 2,5 si 3.
                  Tind sa cred ca e in parametri motorul
                  Va rog frumos, poate are idee vreun coleg de pe forum sa-mi spuna ce valoare trebuie sa am la compresia motorului. Intentionez in primavara sa caut un service care sa-mi poata masura compresia.

                  Comment


                  • #11
                    Mai am o mare dilema si anume, sunt nevoit sa schimb la masina mea chederele de la usi, sunt crapate de la intemperii si imbatranite.
                    Are cineva idee pe unde pot gasi si la ce preturi?
                    Am gasit pe ebay Germania cele mai ieftine cu 50 euro/bucata, nu am idee cat o sa coste transportul...probabil in jur de 20 euro .
                    Din cate stiu in Turcia se mai fabrica piese de Mercedes, intentionez sa discut cu cativa proprietari de magazine cu piese auto de pe Colentina....am observat ca sunt niste patroni turci pe acolo.
                    Sper sa le gasesc mai ieftine, daca nu voi fi nevoit sa le iau de pe ebay.

                    Apropo, daca aveti nevoie de clipsurile cilindrice rosii ce tin ornamentele exterioare pe tabla masinii la Cobra, exista pe okazii un magazin online din Sebes ce vand asemenea plastice, la un pret foarte convenabil.
                    Seara buna tuturor.

                    Comment


                    • #12
                      Originally posted by adriansl2005 View Post
                      sunt nevoit sa schimb la masina mea chederele de la usi, sunt crapate de la intemperii si imbatranite. Are cineva idee pe unde pot gasi si la ce preturi ?
                      Ai încercat ce ţi-am recomandat în postul #4 ? ... adică magazine online.
                      Originally posted by Levi View Post
                      Poți să încerci inclusiv online, spre exemplu: http://www.epiesa.ro/cheder-usa-merc...9/cod-2664859/
                      Lord W126 500SE -> 2.5D
                      Lady W123 230C -> 240D
                      W124 -> 200D
                      W208 CLK200 -> 2.0

                      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                      Comment


                      • #13
                        In cel mai bun caz, mergi la magazin cu codul OEM si vezi ce iti spun baietii,... cu siguranta se gasesc si pe aftermarket (daca retin bine am vazut pe Febi).
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • #14
                          Multumesc LEVI, scuze ,nu am observat linkul de la postarea nr 4. Incerc vineri sau saptamana viitoare sa ajung la baietii de la epiese......

                          Am mai fost pe la alte magazine de piese auto....unde nu am reusit sa fac nimic, gasesc numai pustani de 20 si un pic de ani care imi spun ca masina e prea veche.
                          Cam asa am patit cu furtunele de frana, am mers la cei de la Unix...mi-au spus ca nu au cum sa-i aduca ca e foarte veche masina.
                          Apoi am mers la In garaj.ro unde am gasit furtunele toate 4 si ce credeti....erau ambalate cu eticheta celor de la Unix.
                          Foarte ciudat...nu?

                          Comment


                          • #15
                            Sunt puturosi, nimic altceva! Daca "baiatul de la tejghea" e de treaba, cu siguranta iti gaseste piesa pe care o cauti! Si eu am trecut prin asa ceva, pana am dat de un magazin unde m-am imprietenit ca baietii care au comandat piese pentru Mercedes mai vechi decat W123.



                            P.S. Recomand sa mergi cu codul OEM la mana, asta ca sa nu apara surprize cand comanzi o piesa!





                            Stima
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF