Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

zgomot la franare in mers

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • zgomot la franare in mers

    buna ziua! ma numar si eu printre posesorii unui A Klasse 160 din 2001 1,6 benzina si cutie de viteze manuala si ma confrunt si eu cu o problema la ea: cand apas pedala de frana in mers, se aude un zgomot si se simte ca si cum ar tremura masina...simt si eu in talpa...parca mi-ar da niste suturi...mentionez ca problema aceasta a aparut dupa ce am pornit-o intr-o dimineata si afara erau -10 grade si la semafor cand am franat am auzit un zgomot ciudat...apoi la drum lung numai cand pun frana se aude si se simte...la viraje nu se aude nimic...voi ce parere aveti?

    Citeste regulile casei inainte de a mai naviga!
    Last edited by cutaresku; 12-21-2014, 16:13 PM.

  • #2
    Ai verificat si tu ceva ? Etrieri, placute frana, discuri... O diagnoza ar trebui facuta in cazul in care zgomotul e produs de ABS-ul care intra la fiecare apasare a franei.
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      Poate ai discurile strambe. Vibratia creste cu viteza?

      Comment


      • #4
        Buna ziua.Am si eu un A classe 160 CDI din 2000 si acum vreo 2 luni am patit ceva asemanator:la o frana brusca s-a auzit un pocnet puternic, am mers mai departe si s-a auzit pentru cateva secunde un zgomot pe dreapta fata, dupa care nu s-a mai auzit nimic (se auzea un zgomot ciudat doar cand puneam frana si efectul de franare s-a diminuat simtitor). Cand am dat jos roata, am vazut ca s-a crapat discul de frana - portiunea pe care calca placutele de frana s-a separat de restul discului.

        Comment


        • #5
          Da se poate intampla mai ales daca discurile de frana sunt uzate fizic sau ca timp , cand sunt calde si la trecere brusca de temperatura sa crape sa se intample ceva cu ele , ele sunt din fonta fabricate.

          Comment


          • #6
            Originally posted by liviu40 View Post
            Da .................... ele sunt din fonta fabricate.
            In general, pentru masinile de serie, discurile de frana sunt fabricate din otel. In prezent, observ o tendinta a producatorilor de masini ieftine (ptr. altii...) de a inlocui otelul aliat cu otel mai prost, care cumulata cu o rezistenta mai mare a placutelor de frana, duce la schimbarea discurilor la circa 100k (2-3 schimburi de placute).
            Nu este cazul MB AK insa...

            Leo_2006, posibil sa ai discurile ovalizate. Schimba-le! Asta daca masina tremura si ai senzatia de unei miscari ondulatorii in plan transversal directiei de mers. In plus, discurile ovalizate fac zgomot si cand nu apesi frana... sau imediat dupa ce ai apasat-o. Altfel, o testare ar fi oportuna.

            Florin04. Liviu40 are dreptate. Daca placutele sau/si mai ales discul erau sub dimensiunea minima, gandeste-te ca pistonul a iesit din cursa lui obisnuita. Cursa obisnuita a pistonului face cilindrul pe care culiseaza curat, iar partea nefolosita aduna murdarie/rugina chiar, care duce la blocarea cursei... . Adica, ai avut un etrier blocat. Cand ai apasat tare, presiunea l-a deblocat si el a determinat lovirea discului de frana de catre placuta.
            Last edited by adip1962; 12-24-2014, 22:34 PM.
            Chiar imi place masinuta asta!

            Comment


            • #7
              Buna ziua !


              Discurile de frana ale masinilor de serie mare sunt fabricate din fonta, nu din otel. Iar otelul aliat este ceva ce n-o sa intalnesti la discuri de frana OEM decat foarte rar, la masini exotice, si mai ales la motociclete. Aftermarket exista firme care produc asa ceva. Brembo are in program, SSBC la fel, poate mai sunt si altii.

              In al doilea rand, nu exista discuri ovalizate, pentru ca acestea nu se pot ovaliza in vreun fel. Un disc de frana poate capata bataie axiala (sau frontala), fenomen numit warping, si nimic altceva. In plus, nu e obligatoriu ca odata deformate, sa faca si zgomot, nici la franare, nici fara franare...

              Abaterea de la planeitate a unui disc nou OEM (marime numita run-out) pe o masina de serie mare este acceptata ca fiind 0.05mm. Abaterea asta poa' sa creasca dupa o trecere cu discul incins printr-o balta mai serioasa, dar, intr-o oarecare masura, acesta isi va reveni daca e din material corect.

              Un disc de frana cu bataie axiala se poate corecta prin strunjire (direct pe masina sau pe strung), dar niciodata pe o masina de rectificat plan ! Pe una verticala reparatia este la fel de incorecta, pentru ca discul se aseaza pe platoul masinii cu partea sa frontala, deja deformata. Si binenteles ca reparatia are rost doar daca discul este peste limita lui minima de grosime impusa de fabricant ca fiind sigura pentru utilizare.



              Dragos

              Comment


              • #8
                Intre timp am reverificat.
                Aveti dreptate Dragos si Liviu40. Imi cer scuze.

                PS. Cand am scris ovalizat exact la ce-ai scris tu m-am referit. Poate nu am folosit termenul corect, dar in cercul meu acest termen se foloseste.


                Craciun Fericit!
                Chiar imi place masinuta asta!

                Comment


                • #9
                  Salutare tuturor.
                  Am patit-o si eu... La franare am sesizat ca am zgomot...
                  Fiind plecat, m-am uitat prin gaurile de la janta (de tabla) fara a mai da rotile jos. Pe partea stanga nu zaream deloc placuta de frana, asa de roasa era...
                  La verificarea mecanicului concluzia a fost simpla, etrierul nu revenea tot timpul dupa actionarea pedalei... Problema am rezolvat-o cu un etrier din dezmembrari si placute noi.
                  Asa ca fiti cu ochii/urechile in patru.
                  W168 or nothing!

                  Comment


                  • #10
                    Cred că-i boală comună la astea. Cel puțin la cele din mileniul trecut. Se gripează etrierul. La mine a fost simplu, l-a desfăcut curățat / montat la loc și aia e. Plus dacă mai aveți și niște plăcuțe asa și așa hoașcăie ca dracu. Mi le-a dat jos de două ori că se auzea ceva ciudat când frânam. Ideea e că nu era aliajul sau ce naiba e, uniform pe toată plăcuța. Le-a pilit și o vreme a mers bine (cam un an / 8000 km). Acum iar se aude, mai ales la prima frânare când au prins discurile rugină (circul rar cu ea).
                    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                    Urmează: Dacia 1300 '74

                    Comment


                    • #11
                      Nu e nicio boala. Se intampla de obicei pentru ca se tin discurile pe masina sub grosimea minima acceptata. Asta plus placute uzate, fac posibila iesirea pistonului foarte mult. Partea iesita(chiar daca e protejata de garnitura) rugineste. La urmatorul schimb de placute se blocheaza.
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • #12
                        Totusi, s-avem pardon, etrierul ala s-a defectat dupa 18 ani de utilizare si cine stie cate "jde" mii de km...
                        W168 or nothing!

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF