Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

DIn autoutilitara in autoturism!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • DIn autoutilitara in autoturism!

    Salut.

    Ma gandeam zilele astea sa imi trec vito-ul din autoutilitara in autoturism!

    Am cautat pe internet ceva detalii si m-ar ajunge undeva la 2000 ron.
    Omologarea la RAR e undeva la 800 ron ,o bancheta cu 3 locuri e 600 lei si geamurile de la mijloc 300 ambele.

    De ce vreau sa fac acest lucru? din simplu fapt ca la ce fac eu cu masina ,ma arde la costuri!(impozit si rovinieta ,de asigurare nu spun ca e la fel ca la majoritatea 600-800 an)
    La primarie impozitutul este de 850 ron! Ori e vreo golanie sa ma arda,ori nu stiu.
    E cam singurul vito din comuna si nu prea am pe cine sa intreb ,ca sa fac o comparatie, iar rovinieta 400sau 450 ron pe an....

    Am facut cea mai mare prostie sa imi iau autoutilitara! Nu m-am informat deloc inainte sa o iau...

    Eu cu masina doar pe perioada verii mai car legume,fructe,iar toamna pomi fructiferi prin targuri.

    Daca as cara in fiecare zi marfa cum fac cei de la magazine ,as mai spune,mi-e de ajutor ,dar cand io car o data pe luna si atunci e jumate marfa .las-o balta,nu merita.
    Chiar daca am bancheta si am de carat ceva voluminos ,am dato rapid jos si asta e.

    Asa ca vreau sa mai aflu ceva detalii de la voi.Ce ar mai trebui sa pregatesc ca sa fie totul bine la RAR ? Voi ce spuneti.Ar fi ok sa fac treaba asta?


    Bine inteles,dupa ce scot panoul despartitor si incep modificarea, masina o sa mi-o antifonez pe interior.Alubandul e ceva mai scump,dar e bun din cate am inteles.

    Va salut.Stima!
    ____________________________________________

  • #2
    Din punctul de vedere al taxelor si impozitelor nu cred ca faci vreo mare smecherie...Impozitul e asa, ca e autoutilitara, ca autoturism s-ar putea chiar sa fie mai mare, pt ca se calculeaza in functie de cm3. Unde vad o diferenta, la rovigneta...pt duba 450lei, autoturism am platit 120-130lei. De asigurare la duba mea...e cam pe unde ai zis tu...la turism, nu mai stiu demult, cel actual e pe BG

    Totusi...RAR iti va trece Vito la automobil mixt, parerea mea. De asta am afirmat ca nu stiu daca merita.

    Bancheta +geamuri laterale+ (obligatoriu) panoul despartitor, original de Mercedes. Stiu 100% sigur, de la cineva care vroia sa faca acelasi lucru. Ar mai trebui, cum ai zis antifonata. Pe langa aluband...mai sunt si alte materiale, de obicei folosite pt sisteme audio de performanta, parca Dynamat. Si un fel de tapiterie, cred ca nu ai lasa usa si alte elemente, la nivelul de tabla ...sau poate se gasesc sh, panouri de Vito,V, tapitate.

    Sincer...e cam complicata si costisitoare treaba, dar daca tu deja ai chestia asta in cap...

    Comment


    • #3
      Hm. La volvo s60 platesc impozit 900 ron. Are motor de 2.4 diesel ...si posibil sa ai dreptate sa nu fie mare diferenta, dar totusi poate e mai mic la vito.
      Sa ma duc la primarie sa intreb pt fiecare categorie in parte?Duba,mixt,autoturism!
      ____________________________________________

      Comment


      • #4
        Impozitele sunt diferite in functie de categore de vehicul.
        La autoturisme cu motoare peste 2000 centimetri cubi este mai mare decat daca ar fi autoutilitara.
        In schimb daca este autoutilitara, impozitul este jumate sau mai mic, dar intrevine pretul taxei de drum (rovinieta) care este mare, si deci undeva e la mijloc.

        Ce difera la impozit este daca locuiesti la oras sau la sat, cei care locuiesc la oras platesc mai mult cu cateva procente, asa este si la asigurarea obligatorie.

        La asigurare inteleg, ca riscul de a face accident e mai mare, dar la impozit de ce? Poate raspundeti cei care stiu si sunt in domeniu.
        Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
        Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

        Comment


        • #5
          Nu cred ca faci mare economie.Daca vrei sa simti la buzunar te duci pe T4 cu motor 1,9.

          Comment


          • #6
            La impozit te-au prostit la primarie.Eu platesc 470 lei ,vito,autoutilitara categoria N1,tot la comuna.Cind ti-a trecut-o la fiscal la primarie ti-au pus-o M1 nu N 1.Verifica asta.

            Comment


            • #7
              Maine direct la primarie ma opresc!

              In certificat e clar! N 1

              In 4 ani de zile m-au prostit tare sa inteleg! am cum sa mai recuperez ceva? Sunt totusi niste bani .De la 5 mil la 8 ,e ceva.Si aia sunt bani care n 4 ani is 12 mil care pentru 12 mil muncesc de-mi sar capacele. X(
              ____________________________________________

              Comment


              • #8
                Eu cred ca impozitul te costa aproximativ 365 lei (eu am un Transit 2.0 autoutilitara si platesc 330 lei). In varianta autoturism va fi 900. Din pacate nu o sa ai mari diferente de la autoturism la autoutilitara. Practic o sa te coste mai mult ca autoturism decat ca autoutilitara pt ca impozitul este mult mai mare pt autoturismele peste 2000cc.
                Autoturism 2148cc ;impozit 900,asigurare 800,rovigneta 120,itp 50 lei pe an,total 1870 lei
                Autoutilitara 2148cc;impozit 365,asigurare 800,rovigneta 450,itp 150pe an, total 1765 lei
                Este un calcul aproximativ facut pt asigurarea mea.
                https://images.spritmonitor.de/689666.png

                Comment


                • #9
                  Salut. Azi am fost la primarie sa verific si o aveam trecută in autoturism încă de la început, Martie 2011. Si impozitul era 795 RON. Mi-a tranferatO in autoutilitara (impozit 470) de unde rezulta ca in perioada de3 ani asta am acumulat 800ron sau ceva in genul, le rotunjesc . 2 ani de zile nu mai am treaba cu impozitul:x. Multumita vouă am deslusit acest mister si va multumesc mult deoarece dacă nu mă interesam de la alții plăteam așa pana ajungea mașina la remat! Așa ca o sa o las in stadiul in care e, autoutilitara. Va multumesc încă o data colegilor. Sănătate!
                  ____________________________________________

                  Comment


                  • #10
                    Bună dimineața!
                    Am o nedumerire asemănătoare.
                    Mă gândesc să inmatriculez un break de producție germană, echivalentul unui C-klasse cu motor de 3000cmc.
                    Mașina este inmatriculată in Danemarca și a fost teansformată din automobil cu5 locuri in autoutilitară prin modificări minime:
                    -banchete date jos
                    -din spatele scaunelor a fost montat un placaj in locul banchetelor
                    -fixată o mochetă din spatele scaunelor până la haionul portbagajuli.
                    -in spatele scaunului șoferului a fost montat un semiperete format din doua țevi sudate cumva.
                    Aceste modificări se pot face oricărui autoturism contra unei sume de minim 1500€ la ateliere specializate pt. A putea fi inmatriculate ca van sau autoutilitara.
                    Taxa pt. auto cu 5 locuri en DK era până anul trecut de 180% din valoare mașinii pe piața mondială auto anul asta a scăzut la 150%.
                    Taxa pt. autoutilitară este de 15% de unde și modele AMG, bmw M, porche transformate in autoutilitare din motive financiare.
                    Am mai citit pe net despre tentative dar nimic concret după ce am folosit funcția search.
                    Impozitul pt. motor 3.0 la auto normal este 4000ron și la autoutilitară max 1000ron.
                    Asigurare și rovinietă habar nu am și nu pot afla pt că nu am număr de inmatriculare incă pe mașină și asiguratorii nu au in baza de date autoutilitară de la acel producător.
                    Dacă mă poate ajuta cineva cu un sfat vă rog postați .
                    Vă mulțumesc anticipat Nicu.
                    Last edited by traktor_cerber; 06-11-2017, 07:11 AM.

                    Comment


                    • #11
                      Am găsit ceva calculator dar nu știu ce să cred și aștept pe cineva să confirme sau să infirme.
                      Asigare pt. Autoutilitara până in 2300 kg cu masa totala de 2200, 150kw = 750ron.
                      Am auzit diferite cazuri in care ori nu sau putut inmatricula pentru că RAR-ul a cerut un perete solid in spatele scaunelor șoferului ori peretele trebuie să fie neapărat din metal ori nu au putut pe motiv că ea a fost proiectată ca automobil cu 5 locuri nu pentru carat marfă.
                      Concret nu am fost personal cu o mașină la identificare și apoi la RAR să vad cu ochii mei și am postat aici in speranța că nu sunt paranoic și aceste lucruri au fost făcute cu brio de alte persoane.
                      Attached Files

                      Comment


                      • #12
                        De ce nu suni la RAR? iti pot da un inginer la telefon care iti poate explica despre ce este vorba.Sau poti cauta un tip descurcaret ce se plimba pe langa RAR si te poate ajuta.
                        Cineflorix trans srl

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by free ride View Post
                          De ce nu suni la RAR? iti pot da un inginer la telefon care iti poate explica despre ce este vorba.Sau poti cauta un tip descurcaret ce se plimba pe langa RAR si te poate ajuta.
                          Nu locuiesc in Ro, incă și mașina dacă se poate inmatricula o să fie adusă la finalul anului.
                          La telefon in România din experiență 50% din ce se discută sunt povești.
                          Căutam concret o inmatriculare de genul asta.
                          Nu incerc să ocolesc vreo lege sau să caut o portiță, incep întîi cu calea normală.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF