Salutare
Din neglijenta am mers cu masina aproape 2 ani cu perna fata semiumflata,adica scapa aer dar insezizabil pana intr-o zi cand am gasit-o cu botul la pamant si am schimbat perna + amortizor cu una de la Arnot.
Acum a trecut un an de cand am schimbat perna si amortizorul si inevitabil a cedat compresorul si anume a crapat rulmentul de pe axul concentric ce antreneaza biela pistonului ( e capsulata carcasa pistonului,nu se poate repara trebuie nou, pentru cei care doresc sa se apuce de reparat ).
Am cumparat compresor nou-nout ,l-am montat a functionat 10 secunde si sa oprit,cauza -> siguranta de 40A a cedat,am inlocuit-o si aceiasi poveste ,am incercat cu o siguranta mai mare de 60A (sa nu faceti asa ceva!!) asta a mers cam 30 sec si a crapat.
Diagnoza Star spune sa verific asa:
-siguranta (inlocuite se ard)
-releu(releul e bun ,l-am inlocuit pentru linistea mea ,e ok)
-compresorul nu este in parametri normali(toata instalatia Air-Matic nu are scapari de aer e perfect etansa)
Am masurat ambele compresoare cu un Ohm metru si rezultatele sunt urmatoarele:
-cel nou 00.3 / 00.4
-cel vechi 00.5 / 00.6
Din cunostintele mele rezulta ca cel nou e ,ori mai puternic motorul si papa mai mult curent, ori o infasurare s-au mai multe sunt in scurt !!?
Nici nu mai stiu ce sa mai verific pff,daca aveti vre-o idee nu ezitati,si daca ai probleme cu perna schimb-o la timp ca sa nu te coste dublu distractia .
Din neglijenta am mers cu masina aproape 2 ani cu perna fata semiumflata,adica scapa aer dar insezizabil pana intr-o zi cand am gasit-o cu botul la pamant si am schimbat perna + amortizor cu una de la Arnot.
Acum a trecut un an de cand am schimbat perna si amortizorul si inevitabil a cedat compresorul si anume a crapat rulmentul de pe axul concentric ce antreneaza biela pistonului ( e capsulata carcasa pistonului,nu se poate repara trebuie nou, pentru cei care doresc sa se apuce de reparat ).
Am cumparat compresor nou-nout ,l-am montat a functionat 10 secunde si sa oprit,cauza -> siguranta de 40A a cedat,am inlocuit-o si aceiasi poveste ,am incercat cu o siguranta mai mare de 60A (sa nu faceti asa ceva!!) asta a mers cam 30 sec si a crapat.
Diagnoza Star spune sa verific asa:
-siguranta (inlocuite se ard)
-releu(releul e bun ,l-am inlocuit pentru linistea mea ,e ok)
-compresorul nu este in parametri normali(toata instalatia Air-Matic nu are scapari de aer e perfect etansa)
Am masurat ambele compresoare cu un Ohm metru si rezultatele sunt urmatoarele:
-cel nou 00.3 / 00.4
-cel vechi 00.5 / 00.6
Din cunostintele mele rezulta ca cel nou e ,ori mai puternic motorul si papa mai mult curent, ori o infasurare s-au mai multe sunt in scurt !!?
Nici nu mai stiu ce sa mai verific pff,daca aveti vre-o idee nu ezitati,si daca ai probleme cu perna schimb-o la timp ca sa nu te coste dublu distractia .
Comment