Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme garnitură chiuloasă?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme garnitură chiuloasă?

    Salutare Tuturor! De curand am inceput sa am pierderi de ulei consistente pe la garnitura de chiuloasa in parte lantului de distributie la motorul M 111940/16V. Ieri am dat jos capacul de la culbutori si am incercat sa strang suruburile de la chiuloasa cu o cheie dinamometrica reglata pe 9.Nu a mers niciunul, toate suruburile erau stranse.In acest caz,ce pot face? sa schimb garnitura de chiuloasa si sa planez chiuloasa?Merci!

  • #2
    Salut,trebuie sa schimbi neaparat garnitura de chiuloasa,nu mai strange prezoanele ca nu mai ai etansare la aceea garnitura, desfa chiuloasa cu motorul rece....astfel nu risti deformarea ei,planarea chiuloasei o decizi daca o verifici pe sticla si ai dif .mari,supapele si simeringurile de la supape le verifici obligatoriu,cand dai jos distributia ia repere suplimentare pt remontarea ei ......spor.

    Comment


    • #3
      Salut! O intrebare foarte importanta< daca plec asa cu ea in afara in concediu,vreau sa fac cam 2000 km si imi iau ulei pentru completat ma risc sau nu?????????

      Comment


      • #4
        Daca problema reprezinta doar pierderea uleiului, nu te risti cu nimic. Sa ai ulei la tine drumuri bune!
        Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

        Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

        Comment


        • #5
          Multumesc frumos tuturor!

          Comment


          • #6
            Salut! revin cu o intrebare?Pierderea uleiului s-ar putea datora faptului ca acesta e prea subtire? Castrol Magnatec 10W-40?????

            Comment


            • #7
              Categoric 10W40 nu e subtire. Nu uleiul este de vina. schimba neaparat garnitura , iar pt chiulasa cere parerea unui sevice autorizat.

              Comment


              • #8
                Problema cu garniture de chiulasa este comuna la M111 M104 si alte motoare din generatia aia. Nu are legatura cu uleiul subtire. Este vorba de inceputul sfarsitului Mercedesului de calitate...
                1991 R129 300SL-24
                1991 w124 300CE-24
                1993 w202 C280
                1978 w116 450SEL 6.9
                1987 w201 190E 2.0
                1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

                Comment


                • #9
                  Salut.Inainte sa te apuci de desfacut cere parerea unui mecanic bun.De obicei o garnitura de chiuloasa dusa nu are pierderi de ulei in exterior.Ca prim semn a unei garnituri de chiuloasa duse este o fuctionare proasta a motorului,apa in ulei,ulei in apa,dar in primu rind functionarea proasta a motorului.O chiuloasa o deformezi doar daca fierbi motoru rau sau daca o desfaci calda si aiurea de pe motor.Uleiu de pe motor ar putea sa fie de la proasta etanseitate a capacului de culbutori sau pirderea etanseitati la capacul lantului de distributie si sa fie antrenat spre bloc de curentul elicei ventilatorului.Ca sfat spala motoru bine si urmareste bine de unde vine scurgerea de ulei.Daca motoru merge cit de cit bine nu te aventura sa desfaci chiuloasa ca o sa_ti para rau.

                  Comment


                  • #10
                    Ai dreptate Valdo,insa curios este faptul ca pe la capacul de la culbutori si cel de la lantul distributiei nu este ulei,doar mai jos in dreptul coltului de la chiulasa.De acolo se scurge pe blocul motor,baie si ramane in scut......

                    Comment


                    • #11
                      Salutare!Spuneti-mi va rog exista garnitura capac lant de distributie la acest tip de motor, pentru ca nu am gasit-o la nici o firma in lista de piese?Eu am cumparat doar garnitura completa de la capacul culbutori..... Merci!

                      Comment


                      • #12
                        Salutam!
                        Posibil nici sa nu fie. Poti sa folosesti un gaschet(silicon) din acela ce se foloseste in locul garniturilor la baia de ulei(sau alte piese ce necesita garnitura) la diferite motoare, de la Victor Reinz sau Loctite(silicon blue) . Uite un link, dar este pentru un motor m103, dar ideea ar fi cam aceeasi:
                        PeachParts Wiki contains Do-It-Yourself DIY articles relating to the service, repair and maintenance of Mercedes Automobiles
                        Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                        Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                        Comment


                        • #13
                          Salut.Din cate tin eu minte este fara garnitura capacu lantului.Urmareste daca locu pe unde ai scurgerea de ulei nu este cel mai jos punct al chiuloasei.La mine(diesel)de la capacul de complectare cu ulei care mustea tot acolo a aparut ulei pe bloc.Dupa schimbare sa facut primavara.Cu motoru cald uleiu este mai subtire si se prelinge pina in cel mai jos punct unde curge.

                          Comment


                          • #14
                            Buna Seara! Nu am reusit nici pana acum sa strang cele doua suruburi de la lantul de distributie,efectiv nu intra nici un prelungitor cu tubulara de 10,spatiul este prea stramt,iar capacul lantului mi s-a parut prea complicat sa-l dau jos si sa-i pun rtv gaschet.Acum tot motorul este plin de ulei gros de la atatea pierderi si ceea ce ma nedumireste este ca mi s-a aprins becul la lichidul de racire,am complectat cu 1/2 litru,dar radiatorul la 84 grade este rece.Oricat as tura motorul temperatura nu creste,radiator rece, iar presiune in vasul de expansiune nu exista.Banuiesc ca daca se ardea garnitura de chiulasa fierbea motorul?Multumesc si astept raspunsuri!

                            Comment


                            • #15
                              Pierderi pe la furtunuri sau pompa de apa nu am gasit pana acum.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF