Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Un sfat pt 280 CE?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Un sfat pt 280 CE?

    Salutare, m-am pricopsit cu un 280 Ce 1977, si as vrea sa vad cam ce ar trebui sa-i schimb sa pot trece fara probleme la anul inspectia celor de la retromobil. Daca ma poate ajuta cineva cu detaliile corecte din fabrica am aici VIN-ul masinii: 12305312001451.
    Atasez si ceva poze pt pareri ale cunoscatorilor.
    Attached Files
    Last edited by cutaresku; 05-01-2015, 18:08 PM.
    Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

  • #2
    Foarte frumoasa...piesa de colectie!Sa o stapanesti sanatos!

    Comment


    • #3
      Multam andrei.tba
      Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

      Comment


      • #4
        Total de acord cu colegul, piesa de colectie!
        proud owner of "Jeanette" - A160 W168, Elegance, 102 hp, anul 2000

        Comment


        • #5
          Din cate se vede arata foarte bine,la bani astia,mi'as lua si eu..

          Comment


          • #6
            Originally posted by Lucian_kel View Post
            cam ce ar trebui sa-i schimb sa pot trece fara probleme la anul inspectia celor de la retromobil.
            Cam nimic ! Ca să-l treci pe Retro, trebuie să fie în proporţie de 95% în starea în care a "fătat-o" fabrica. A ta este în starea asta. Ai grijă de ea, atât să faci (schimbă-i consumabilele: ulei, filtre).
            P.S. La preţul ăsta, eşti norocos la ce bijuterie ai luat. Lady a mea nu va arăta aşa nici după ce termin restaurarea ei ...
            P.S. 2 Spune-mi, cum e cu geamurile electrice ? Văd 2 butoane pe consola de jos, dar văd şi o manivelă pe uşa şoferului ... What's up, Doc ?
            Baftă !
            Last edited by Levi; 05-31-2014, 09:14 AM.
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • #7
              [QUOTE=Levi;P.S. 2 Spune-mi, cum e cu geamurile electrice ? Văd 2 butoane pe consola de jos, dar văd şi o manivelă pe uşa şoferului ... What's up, Doc ?
              Baftă ![/QUOTE]
              Noroc Levi, de asta am cerut ajutor cu VIN-ul, pt ca masina are 2 butoane pt geamuri electrice, insa ala din stanga are macara manuala. Ma gandesc, ca avand 2 butoane si geamul dreapta electric are si instalatia ei originala si doar tre schimbata macaraua stanga cu una electrica. Pt Retro, ma tem si de sistemul de alarma (care nu cred ca e original) ce il are montat (si nu functioneaza), claxonul nu e original (are nistre trompete), la sistemul de AC are mici modificari ce nu le inteleg la o sonda in spatele farului dr.
              Vreau sa ii schimb interiorul, sa ii pun piele, a stat mult in soare si tapiseria originala e scoapta, oare e si asta o problema pt Retro? Si, :''> nu stiu functia unui buton din bord... ala din drapta insemnat.
              P.S. imi lipseste buzunarul portierei stg.
              Attached Files
              Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

              Comment


              • #8
                Pai dai jos trompetele si pui claxoane normale sub aripi, alarma poti sa o dai jos, in rest nu vad ce probleme ar avea.
                Butonul incercuit de tine e dezaburirea de la luneta.
                Referitor la tapiterie, eu nu as da plusul pe toata pielea din lume. Pacat ca au partilea alea inlocuite cu vinil. Daca gasesti scaune de piele la culoare si felele de usi fara textil atunci ar iesi "pasarica". Daca vrei sa le retapitezi nu cred ca ar iesi ca originalul, oricat de bun ar fi maseriasul.
                Eu sunt de parere ca mai bine arata cu scaune oruginale cu ceva semne de uzura decat facute noi. Am o cunostinta care a facut un w123 cu piele crem si arata de toata jena cu toate ca e lucrat frumos.
                Spor la treaba in continuare ca masinuta e bijuterie.

                Comment


                • #9
                  Off topic:
                  Am fost azi sa vad de un radio original ce il stiam pe o cobra 4 usi din '81 ce stiam ca o are un mosneag insa a dezmembrat-o si a vandut tot inafara de motor si cutie. Daca e cineva interesat de un motor 2000 benzina cu 131.000km originali (am vazut masina inainte de a o dezmembra si am pornit-o; motorul suna excelent) complet cu cutie, mosul vrea 100 euro pe el.
                  Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                  Comment


                  • #10
                    Felicitari pentru achizitie, arata bine batranica! In legatura cu VIN-ul...imi pare rau dar programul nu se poate decoda findca masina e dinainte de ''80!


                    Sa ai bafta la ea!
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Lucian_kel View Post
                      masina are 2 butoane pt geamuri electrice, insa ala din stanga are macara manuala. Ma gandesc, ca avand 2 butoane si geamul dreapta electric are si instalatia ei originala si doar tre schimbata macaraua stanga cu una electrica.
                      Dai jos frumos panoul de pe uşă şi vezi ce găseşti dedesubt. Poate e doar motoraşul lipsă sau stricat, poate cere rebobinat doar sau ceva care nu e grav şi se poate dovedi uşor. Dacă trebuie schimbată toată macaraua, orientează-te spre un W126 coupe băgat la tocat, piesa e identică şi ai şanse mai mari de a găsi un W126 dacât o Cobra cu geamuri electrice ...
                      Originally posted by Lucian_kel View Post
                      Pt Retro, ma tem si de sistemul de alarma (care nu cred ca e original) ce il are montat (si nu functioneaza), claxonul nu e original (are niste trompete)
                      Originally posted by andrei_dent View Post
                      Pai dai jos trompetele si pui claxoane normale sub aripi, alarma poti sa o dai jos, in rest nu vad ce probleme ar avea.
                      Zice bine Andrei ! ... cu o mică precizare: claxonul se montează sub grilă, înaintea radiatorului, nu sub aripă ...
                      Întrebare de la mine: trompetele alea sunt pe aer ? Dacă DA, cum funţionează ?, ai compresor de aer sau ce ?
                      Originally posted by Lucian_kel View Post
                      la sistemul de AC are mici modificari ce nu le inteleg la o sonda in spatele farului dr.
                      Pentru aşa ceva nu te taie la Retro.
                      Originally posted by Lucian_kel View Post
                      Vreau sa ii schimb interiorul, sa ii pun piele, a stat mult in soare si tapiseria originala e scoapta, oare e si asta o problema pt Retro ?
                      DA, asta este deja o problemă, maşina neavând piele ...
                      Originally posted by andrei_dent View Post
                      Referitor la tapiterie, pacat ca au partile alea inlocuite cu vinil.
                      Daca gasesti scaune de piele la culoare si felele de usi fara textil atunci ar iesi "pasarica". Daca vrei sa le retapitezi nu cred ca ar iesi ca originalul, oricat de bun ar fi maseriasul.
                      Eu sunt de parere ca mai bine arata cu scaune originale cu ceva semne de uzura decat facute noi.
                      Andrei iarăşi zice bine ... (ştie ca unul mare ).
                      Ce aş face eu în locul tău:
                      Slabe şanse să găseşti exact acest material pluş din care să-ţi refaci scaunele. Din această cauză eu aş căuta vinil şi aş schimba şi celelalte laterale ale scaunelor. Sunt o căruţă de Cobre la tocat, doar trebuie să stai la pândă după interioare din vinil crem. După cum se vede în pozele tale, nu arată urât, deoarece se pupă cu restul interiorului.
                      Last edited by Levi; 06-01-2014, 11:55 AM.
                      Lord W126 500SE -> 2.5D
                      Lady W123 230C -> 240D
                      W124 -> 200D
                      W208 CLK200 -> 2.0

                      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Levi View Post
                        laxonul se monteazã sub grilã, înaintea radiatorului, nu sub aripã ...
                        Am zis generic sub aripa. Eu stiam ca vin montate sub grilele de plastic, alea negre subtiri si lungi de sub bara fata. Acuma poti sa le montezi unde vrei. Si eu am pus la w123 tot pe undeva sub grila radiatorului ca sa sune mai bine.

                        Comment


                        • #13
                          Ceva poze noi la cerinte...''tu_marius''

                          Un pic la soare, dupa care inapoi sub haina protectoare. Am gasit in interior 2 bucatele de cheder Left si Right insa nu stiu cam de unde ar fi...
                          Claxonul e ...cred ca e cu compresor. In rest, dupa ce vad comment-urile colegilor, ma indragostesc si mai mult; imi e ciuda ca nu o sa ma prea bucur de ea fiindca sunt nevoit sa plec din tara...
                          P.S. Bicicleta nu se tine (e alta nebunie de-a mea).
                          Attached Files
                          Last edited by Lucian_kel; 06-01-2014, 16:08 PM.
                          Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Lucian_kel View Post
                            Daca ma poate ajuta cineva cu detaliile corecte din fabrica am aici VIN-ul masinii: 12305312001451.


                            Am reusit sa gasesc ceva detalii...insa nimic mai mult...

                            BRAND Mercedes-Benz
                            MODEL W123
                            Type Coupe
                            YEAR APROX. 1978
                            TRANSMISSION Automatic Gear
                            CAPACITY 2800
                            FUEL TYPE Petrol
                            DOOR NUMBER 2/3
                            POWER 185 HP / 5800 Rpm

                            DESCRIPTION:

                            Grey (color), leather interior, central locking, power steering, alloy wheels...


                            P.S. Fa o poza cu placuta marcata din poza si poate iti pot da mai multe detalii!!!

                            1 (6).JPG
                            Last edited by mer_se280; 06-01-2014, 16:53 PM.
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • #15
                              [QUOTE=mer_se280;350214]P.S. Fa o poza cu placuta marcata din poza si poate iti pot da mai multe detalii!!!

                              Nu reusesc sa le fac mai clare, sper sa poti vedea ce iti trebuie poate reusesti sa imi dai mai multe detalii (cum ar fi ce model de radio avea (daca se poate) ca sa stiu ce sa caut, daca avea jante de aliaj.....
                              P.S. a fost inmatriculata in '77 prima oara, daca ajuta.
                              Multumesc anticipat.
                              Attached Files
                              Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF