Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Resuscitare Mercedes w124 200D

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Resuscitare Mercedes w124 200D

    Salut tuturor !

    Astazi am cumparat cu un euro ( da, un euro ) un w124 200d. Masina a fost unui inginer de nave, care in prezent detine mai multe modele Mercedes ,printre care noul S class, Cls 500,C 200, E 270 cdi si altele.Masina a fost oferita drept cadou tatalui meu, cu care acest domn este prieten foarte bun.Stiind ca tata si eu suntem pasionati de Mercedes,i-a oferit-o pentru a o restaura.Probabil ca voi circula eu cu ea in viitorul apropiat.Masina se prezinta cu 262.000 de km, cu putina rugina pe la aripi si luneta cu geamul usii fata dreapta sparte.Masina de 6 ani nu a mai fost pornita si statea in garajul unei ferme, fapt care se poate vedea in poze.
    Attached Files

  • #3
    Salutare! Felicitari pentru achizitie...la asa pret vreau si eu ! Este de lucru pe ea, dar din poze nu pare sa fie grav.

    Dar cum de a ajuns pretul la 1 euro...de ai mentionat ca masina a fost oferit drept cadou?!


    Bafta la restaurat.
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #4
      Multumesc...Un euro oferit simbolic,ca la romani, lasi acolo un ban ca sa nu se strice.

      Comment


      • #5
        Mai adaug niste poze cu ce am reusit sa lucrez la ea in prima faza.Am spalat scaunul sofer cu detergent si cu un fel de pulbere ce curata tot din calea ei,bancheta spate si covoarele de la sofer si pasager.Mai mult am vrut sa verific starea caroserie care din punctul meu de vedere e buna.Am pus bateria si totul functioneaza bine, inclusiv trapa.I-am pus motorina, schimbat uleiul si i-am dat la cheie.Dupa mai multe incercari motorul a pornit dar a mers cateva secunde si apoi nu a mai pornit deloc.Am desfacut filtrul de motorina care era foarte mizerabil si infundat si probabil asta e cauza.Acum ramane sa dau comanda pt filtru motorina.In afara de filtru, un motor diesel nepornit de 6 ani, din ce cauza nu ar mai porni ? Multumesc !
        Attached Files
        Last edited by marius_oct; 04-22-2014, 18:07 PM.

        Comment


        • #6
          Pe langa filtru, verifica si sita/filtru care se afla in rezervor...cauta la sorb. Se poate desfileta cu o tubulara de 46mm (fara sa dai jos rezervorul)...posibil sa fie si de acolo problema!

          Ce probleme are trapa...nu da semne deloc?
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #7
            Ba da,trapa merge bine...trebuie unsa cu ulei.

            Comment


            • #8
              Originally posted by marius_oct View Post
              Ba da,trapa merge bine...trebuie unsa cu ulei.

              Imi cer scuze...am inteles gresit !
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #9
                [QUOTE=marius_oct;346595]In afara de filtru, un motor diesel nepornit de 6 ani, din ce cauza nu ar mai porni ?/QUOTE]Va porni ! Dacă a stat doar şi nu s-a umblat la motor (în sensul de nu se fi desfăcut furtune de vacuum, fire electrice, etc), va porni (mai ales că a făcut-o deja ) ! Cu timpul vei mai curăţa şi tu bujii, injectoare, pompa de injecţie, contacte la fire, dacă va fi cazul, dar maşina va merge !
                ... şi vei schimba tapiţeria de pe scaunul ăla, bineînţeles ...
                Spor !
                Last edited by Levi; 04-23-2014, 06:26 AM.
                Lord W126 500SE -> 2.5D
                Lady W123 230C -> 240D
                W124 -> 200D
                W208 CLK200 -> 2.0

                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                Comment


                • #10
                  Multumesc pt sfaturi Mer_se280 si Levi...i-am schimbat filtru de motorina si dihania a ponit si motorul functioneaza excelent.Acum urmeaza sa-i schimb iar uleiul ca dupa ce l-am shimbat pe cel vechi i-am pus ulei romanesc ieftin pt diesel cat sa-l tin la ralanti si sa-l spele pe interior, ca daca a stat atatia ani uleiul vechi isi pierduse mult din proprietatile lui..acum cand am scos joja cu uleiul nou,tot negru se facuse..si ii schimb si filtru de ulei si de aer.Daca zilele urmatoare va veni caldura, voi spala restul tapiteriei si voi da jos aripile si capota.

                  Comment


                  • #11
                    Succes la reconditionat !!! Intr-una din primele poze cu plansa de bord vad un 'buton' intre comanda farurilor si volan, cat moneda de 50 bani. De la ce este? Are legatura cu alarma / inchiderea centralizata? Am si eu la W124 meu ceva cam la fel, doar ca este langa maneta stergatoarelor. Sa nu uiti sa verifici dopurile din fata de la praguri, alea pentru scurgere, sa nu fie infundate cu mizerie, cele 3 de la baza parbizului precum si cele de la trapa.

                    Comment


                    • #12
                      Ma bucur ca ai reusit so pornesti! Insa daca tot esti la capitolul acesta, parerea mea e sa verifici si filtrul/sita din rezervor...asta pentru linistea ta, findca la Diesel-uri sunt sanse sa apar niste ''OZN"-uri in zona sitei...mai ales daca masina a stat nepornita...

                      Ia vezi aici... http://www.clubmercedes.ro/e250-d-w1...or-t39540.html



                      Stima
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • #13
                        Originally posted by mer_se280 View Post
                        Ma bucur ca ai reusit so pornesti! Insa daca tot esti la capitolul acesta, parerea mea e sa verifici si filtrul/sita din rezervor...asta pentru linistea ta, findca la Diesel-uri sunt sanse sa apar niste ''OZN"-uri in zona sitei...mai ales daca masina a stat nepornita...

                        Ia vezi aici... http://www.clubmercedes.ro/e250-d-w1...or-t39540.html



                        Stima
                        Bineinteles ca voi verifica..voi lua la mana tot ce tine de alimentare.

                        Comment


                        • #14
                          Originally posted by marius_oct View Post
                          nu a mai pornit deloc.
                          Originally posted by Levi View Post
                          Va porni !
                          Originally posted by marius_oct View Post
                          a ponit si motorul functioneaza excelent.
                          Ai văzut ? ... Sunt motoare Diesel de generație veche, din categoria celor de ”1 milion de km”, fără electronică gingașă. Mai ai de bibilit la ea, dar sper că mașina a ajuns pe mâini bune ! Să nu-ți piară entuziasmul !
                          Lord W126 500SE -> 2.5D
                          Lady W123 230C -> 240D
                          W124 -> 200D
                          W208 CLK200 -> 2.0

                          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                          Comment


                          • #15
                            Originally posted by cabriolet View Post
                            Succes la reconditionat !!! Intr-una din primele poze cu plansa de bord vad un 'buton' intre comanda farurilor si volan, cat moneda de 50 bani. De la ce este? Are legatura cu alarma / inchiderea centralizata? Am si eu la W124 meu ceva cam la fel, doar ca este langa maneta stergatoarelor. Sa nu uiti sa verifici dopurile din fata de la praguri, alea pentru scurgere, sa nu fie infundate cu mizerie, cele 3 de la baza parbizului precum si cele de la trapa.
                            Acel "buton" am impresia ca e de la alarma.Cat despre dopurile de la baza parbrizului le-am curatat insa cele de la praguri si trapa inca nu.
                            Attached Files

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF