Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema actuator inchidere rezervor combustibil

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema actuator inchidere rezervor combustibil

    Salutare prieteni! Masina am cumparat-o cu o problema la actuatorul pentru inchiderea usitei de la rezervorul de combustibil. Nu cred ca o sa-l pot salva, dar as vrea sa-l inlocuiesc. Intrebarea mea este, care este sistemul de prindere al acestuia? Va multumesc anticipat!
    W168 or nothing!

  • #2
    Salutare!
    Actuatorul de pe masina este ca cel din imaginea de pe link-ul urmator: http://thumbs2.ebaystatic.com/d/l225...bA0deRpUqw.jpg . Pentru a-l da jos se ridica acea clapeta putin, apoi se trage spre gaura de acces.
    Problema se pare ca nu este la actuator. Acesta functioneaza corect... Am incercat cu un alt actuator din dezmembrari.
    M-am gandit ca este pompa de vacuum. Am incercat cu alte doua pompe. Aceeasi problema. Toate cele 5 usi se inchid, mai putin actuatorul de la rezervor. Am verificat furtunul, iar acesta nu pierde aer, si nici nu pare sa fie blocat.
    A mai avut cineva aceasta problema? Aveti idee cum as putea rezolva problema? Multumesc anticipat!
    W168 or nothing!

    Comment


    • #3
      Am uitat sa specific un lucru. Pompa reuseste sa deschida actuatorul (deschide usa/baga aer), dar nu trage aerul pentru a inchide actuatorul si astfel sa blocheze usita.
      W168 or nothing!

      Comment


      • #4
        A mai avut cineva aceasta problema? Aveti idee cum as putea rezolva problema? Multumesc anticipat![/QUOTE]

        Nici la mine nu mai merge de cca. 1 an. Cred ca l-am stricat eu atunci cand am uns tija lui cu veselina (era iarna).
        Acum il inchid din portbagaj (pe la trusa) si asa ramane pana la urmatoarea alimentare.
        Se mai intampla sa reactioneze la comenzi, adica sa se mai deschida sau sa se mai inchida, dar ori ramane pe inchis, ori ramane pe deschis.
        Eu precis trebuie sa schimb actuatorul.

        Comment


        • #5
          @valyvis10: Parerea mea este ca nu prea are ce sa se strice la acel actuator. Daca o sa-l desfaci o sa vezi ca are doar o membrana de cauciuc... As spune ca ai aceeasi problema, si sunt sigur ca nu e de la actuator (zic eu).
          Eu am incercat astfel: am scos furtunul de pe actuator, si am inchis/deschis masina. Cand am dat comanda de deschidere, a iesit aer, iar cand am dat comanda de inchidere in mod normal trebuia sa traga aerul, ceea ce nu s-a intamplat. Nu stiu unde ar putea fi problema...
          W168 or nothing!

          Comment


          • #6
            @valyvis10: Salut! Ti-am lasat un e-mail, dar nu cred ca l-ai primit/citit. Vroiam sa stiu daca furtunul tau este pus pe actuator, avand in vedere ca-l actionezi manual cand alimentezi. Te intreb acest lucru, pentru ca eu nu pot sa-l imping daca furtunul este pus pe actuator. Multumesc anticipat!
            W168 or nothing!

            Comment


            • #7
              Originally posted by cezarkage View Post
              @valyvis10: Salut! Ti-am lasat un e-mail, dar nu cred ca l-ai primit/citit. Vroiam sa stiu daca furtunul tau este pus pe actuator, avand in vedere ca-l actionezi manual cand alimentezi. Te intreb acest lucru, pentru ca eu nu pot sa-l imping daca furtunul este pus pe actuator. Multumesc anticipat!
              Nici macar nu am umblat la actuator.
              L-am lasat asa, pe manual D. Cand alimentez deszavorasc prin portbagaj.
              Eu cred ca la mine este membrana actuatorului, asa cred eu dar pana nu desfac nu voi sti.
              Furtunul este pe actuator, se vede atunci cand umblu la actuator.
              Nu cumva se baga la cald?
              Pe aici il arata: http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.41.htm
              Last edited by valyvis10; 04-17-2014, 18:05 PM.

              Comment


              • #8
                Eu daca las furtunul pe actuator, nu pot sa imping sa blochez usa. Adica pot... Dar este presiune pe furtun si revine pe deschis (indiferent daca celelalte usi sunt inchise/deschise).
                In imaginea din link-ul urmator http://d3j5vwomefv46c.cloudfront.net...jpg?1397750975 este traseul pentru vacuum. Poza este de la Laur (caruia ii multumesc). Eu o sa incerc astfel: voi face rost de piesa 110 (ca sa nu tai furtunele de pe piesa 110 care e acum pe pompa), iar cu un alt furtun pe traseul pentru portbagaj voi vedea daca lucreaza corect actuatorul.
                Din ce ai scris tu, ai putea incearca mai intai cu alt actuator si apoi sa verifici furtunul (s-ar putea sa fie scapari pe undeva).
                Nu se baga aer cald... Din ce m-am documentat pompa creeaza VID la inchiderea usilor, iar la deschidere baga AER. Posibil sa gresesc.. Am mai vazut A klasse-uri cu aceeasi problema... Daca reusesc ceva maine, revin cu o postare. Numai bine!
                W168 or nothing!

                Comment


                • #9
                  Nu reusesc sa-i dau de "capat" si gata... Am incercat cu alt furtun pe traseul pentru rezervor, dar e aceeasi problema. Actuatorul se deschide, si atat.
                  Poate sa-mi ofere cineva ceva informatii despre partea electrica a pompei, sau despre principiul de functionare al acesteia? Multumesc anticipat!
                  W168 or nothing!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by cezarkage View Post
                    Nu reusesc sa-i dau de "capat" si gata... Am incercat cu alt furtun pe traseul pentru rezervor, dar e aceeasi problema. Actuatorul se deschide, si atat.
                    Poate sa-mi ofere cineva ceva informatii despre partea electrica a pompei, sau despre principiul de functionare al acesteia? Multumesc anticipat!
                    Hristos a inviat.

                    Nu are nici o treaba parte electronica. Daca totusi desfaci ai grija la pompa propriuzisa. Este centrata din fabrica si nu o mai nimeresti sau nu mai ofera debit suficient.
                    Efectiv pompa este compusa dintr-un disc central cu aripioare detasabile care se roteste in interiorul altui disc. Motorasul de actionare isi schimba polaritatea si implicit sensul de rotatie functie de comanda primita (inchis/deschis). Intr-un sens sufla aer iar in celalalt sens absoarbe aer(creeaza vaccum). Absorbtia respectiv pomparea se face de catre aripioarele de pe discul central, care prin centrifugare ies si freca pe circumferinta interioara a discului exterior.
                    Materialul din care se compune pompa(discurile) este ceva sintetic gen ferodou, dar mai dur, etansarea facandu-se din prelucrare, fara garnituri.
                    Pare simplu dar conteaza tolerantele de prelucrare a materialelor, sunt pereche (discurile si aripioarele).
                    Poate mai gasesc pozele care erau pe site-ul lui lofty.

                    La tine, cred ca este o pierdere de vaccum pe undeva.
                    Montajul electronic asigura temporizarea la deschidere/inchidere, o sa observi ca pompa mai merge un timp dupa ce deszavoraste/inzavoraste.
                    Atentie electric este cuplata direct pe baterie fara a avea siguranta.
                    Sper sa intelegi ceva din ce am scris.

                    Uite am gasit: http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.41.htm


                    Si inca odata mai explicit: http://www.benzworld.org/forums/w220...-overhall.html

                    Mercedes a pastrat sistemul la toate tipurile, difera doar comanda, numarul de iesiri.
                    Attached Files
                    Last edited by valyvis10; 04-22-2014, 13:32 PM.

                    Comment


                    • #11
                      nu umbla la pompa de vaccum , nu e ea de vina , cauta sa schimbi furtunul care merge la acuatorul usitei , acolo e buba , se pierde vaccum si nu are putere sa actioneze cuiul care blocheaza portita.........pompa actioneaza toate cele 5 acuatoare, am inteles ca-ti inchide usile , deci cauta furtunele !

                      nu te zbate cu principiul de functionare al pompei de vaccum , nu rezolvi nimic asa , dar daca vrei neaparat ti-l explic ........scoate afara acuatorul din locasul llui si fa-i proba de functionare sufland in el ...........

                      eu asi zice ca ai membrana ciupita ........e posibil sa ma insel, dar e posibil sa aiba o intepatura cat un varf de ac, nesesizabila , si atunci nu-si face treaba !
                      Last edited by Zeus; 04-24-2014, 16:06 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Postări adunate la un loc. Respectă regulamentul de postare!

                        https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                        Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                        Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                        Comment


                        • #13
                          @valyvis10: Adevarat a Inviat! Iti multumesc pentru ajutor. Am inteles ce mi-ai explicat tu. Cand am facut incercarile, intr-un final am desfacut si acea cutie de comanda, "Comand pack" in imaginea urmatoare http://www.aclassinfo.co.uk/W168/50.jpg . Acolo am gasit inca o pompa prinsa pe placa electrica, mult mai mica, tot cu un furtun cu cea din imagine. Acel furtun merge pe cele doua "canale" comune, al treilea (TANK) este separat total de celelalte doua. Placa electrica intra cu cele trei "canale" in sistemul/gaurile de la cealalta pompa (cea descrisa de tine) care lucreaza in mod egal pe toate cele trei canale. Acea pompita si faptul ca cele doua canale sunt separate in acea zona m-au intrigat pe mine, de aceea am vrut informatii in plus despre placa electrica (schema) si principiul de functionare. Mi-e ciuda ca eram singur atunci si nu aveam cum sa fac poza... Nu stiu ce rol are acea pompita, dar nu as mai desface acea cutie de comanda, pentru ca e destul de fragila si nu as vrea sa stric ceva pe-acolo (no money, no honey ). Multumesc inca odata!

                          @petricasebi: Multumesc pentru raspunsul tau! Probabil ai citit fugitiv ce am scris eu mai sus.
                          Eu pun actuatorul inchis pe furtun. Dau comanda de deschidere, instalatia primeste aer, el se deschide si apoi nu mai pot sa-l inchid, nici macar manual.
                          Daca membrana actuatorului ar fi ciupita, as putea sa-l imping si sa blochez usa (s-ar pierde aer prin gaura). Acelasi lucru s-ar intampla si daca furtunul ar fi crapat/rupt pe undeva. La mine este presiune pe furtun si actuatorul este deschis tot timpul (indiferent daca celelalte usi sunt inchise/deschise).

                          Un lucru am omis sa va intreb: Pe furtun eu ar trebui sa pot sa sufla (usor) aer de la capatul unde este actuatorul (bineinteles cu furtunul scos de pe pompa)???
                          W168 or nothing!

                          Comment


                          • #14
                            Pompita aia este sufletul, mai ales motorasul ei "made in china" care mi-a mancat sufletul mie .
                            Ajunsesem inclusiv la fabricantul din China al motorasului, dupa ce am trecut pe la cel care le asambla (importa) parca din Franta si nici unul nu vindea motorase.
                            Acum on topic:

                            -bine ca iti functioneaza circuitul electronic, se pare ca este belea daca se arde, dar nu la toate seriile. Adica unii dintre vanzatorii de piese auto sustin ca trebuie imperecheata noua pompa (iti dai seama ca este vorba de electronica) cu calculatorul masinii.
                            Asa o fi, dar nu la mine, deoarece eu am luat una din dezmembrari si a mers fara nici o problema.
                            - piesa de plastic alb in care intra furtunasele din circuit si cel din pompa eu o consider distribuitor de aer/vaccum. La aceasta piesa nu prea are ce se defecta.
                            -motorasul este identic cu cel de pe alte serii mai vechi. Bineinteles ca am aflat dupa ce m-am riscat si am luat o pompa de inchidere vacuumatica de C 180 (parca) , model vechi. Sa vezi lucratura super acolo dar electronica cu relee. Acum au inlocuit acele relee (de, era fiabil) cu circuite integrate si smd-uri etc.
                            - sistemul lucreaza cumva pe echilibrul presiunilor. Adica daca ai un por, asa cum spunea colegul, sau unul dintre actuatoare merge (raspunde mai greu) atunci cu toata temporizarea circuitului electronic nu se inchid toate usile, ramane semiinchisa(pozitie mediana a actuatoarelor), etc..
                            Astfel am impresia ca prioritare sunt usile si dupa aceea rezervorul de combustibil.
                            -uzura aparuta in pompa propriuzisa (de aceea toate pe care le-ai incercat la second aveau probleme) nu confera debitul/vaccumul necesar.

                            Ceea ce am postat in threadul anterior eu nu am facut cu pompa cumparata de la second, poate de aceea nu inchide/deschide tot timpul actuatorul de la rezervor.
                            Dar am facut ce nu trebuia atunci cand am schimbat motorasul la pompa originala (de aceea te sfatuiam sa nu faci aceeasi greseala) si cu greu (desfacand de cel putin 10 ori) am gasit o pozitie multumitoare a paletelor din pompa. Chiar si asa si tot nu am reusit sa am debitul corespunzator, mai ramanea cate o usa deschisa/inchisa.

                            Pasii de urmat sunt cei din materialul pus de mine, pdf/web. adica:
                            - trasate semne de pozitionare pe exterior,
                            - demontare fara miscarea paletelor (pentru orice eventualitate eu le-as marca pozitia cu vopsea),
                            - marcarea pozitiei axului excentric,
                            - rectificare usoara cu hartie abraziva fina a suprafetelor de contact. Rectificare ce duce la debit/vaccum maxim si implicit la inchidere/deschidere rapida.
                            -ungere fina,
                            -montare corespunzatoare.

                            ATENTIE: Unghiurile nu se rotunjesc, in caz contrar se pierde debitul pompei aceasta devenind inutilizabila.

                            HAi ca ma dor degetele de la scris.

                            Comment


                            • #15
                              Cred ca asa este cum spui tu... Prioritare sunt usile si dupa aceea rezervorul de combustibil. Am incercat fara furtune pe pompa, sa dau comanda de deschidere/inchidere. La deschidere, daca nu am pus degetele pe toate trei gauri, nu se opreste pompa din functionare. La inchidere, s-a oprit doar daca am pus degetele pe cele doua iesiri (cele pentru usi).
                              Avand in vedere cele scrise de tine, oricat de mult mi-ar placea "mestereala" si am inteles cam ce ar trebui sa fac, nu ma risc sa stric pompa... M-as risca daca as avea bani de una noua. Prefer sa se inchida cele 5 usi, si sa inchid/deschid actuatorul manual. Poate o sa mai incerc cu alta pompa de la alt parc de dezmembrari (macar sa vad ca functioneaza). Multumesc mult, o seara faina in continuare!
                              W168 or nothing!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF