Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

cum se conduce un benzinar

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cum se conduce un benzinar

    Salutare.

    Am un benzinar 1.8 120kw. E200 - imi consuma pe calc undeva la 15.5 in oras mers de pensionar.
    Nu am mai condus benzina decat pe dacia 1310, ca sa nu mai zic de tractiunea spate. Va rog sfatuiti-ma cum se conduce unul din perspectiva tractiunii, cum se manifesta in derapaje, ce ar trebui facut, cand ar trebui sa fiu atent etc, si din perspectiva schimbarii vitezelor, la cat e cuplul pentru modelul 1798cmc 2003 E200 163cp, cam la ce turatii schimbati voi.
    Consumul cum vi se pare?

  • #2
    M271 E18 specs.

    Buna ziua !


    După cateva săpături virtuale, se pare ca 1.8 Kompressor are 240Nm in intervalul 3000 - 4000rpm. Considerand că masina ar avea la gol cam 1500kg, consumul pare normal către mărișor, chiar și pentru stop'n'go.

    Desi, dacă stau să mă gandesc la vremea cand aveam un Cielo 1.5 si 75CP ca si mașina de servici, consumul in oraș (Cluj Napoca) era pe-aproape de al tau. Cu mentiunea că nu consumul din display contează, ci cel real, de la un plin la altul, fără alimentari intermediare.

    Ca orice masina cu tractiune spate cand e dusa la limita, comportamentul este supravirator. Cat despre schimbat viteze, masina se cam cere singura la ce are nevoie, plus ca depinde mult de conditiile de trafic, incarcatura, graba, etc.

    Daca ai ocazia, fa o comparatie cu o masina/motorizare identica dar cu cutie automata, condusa in aceasi regim de pensionar, si vezi rezultatele, poate o sa te ajute sa tragi o concluzie.


    Dragos

    Comment


    • #3
      Salutare, referitor la schimbatul treptelor de viteze, se schimba intre 2000 si 2500 de ture, ca scoti un consum optim, si pe drum intins sa nu depasesti 3000-3500 de ture.
      Apropo cutia automata, consuma cel putin 1 littru in plus, ori ce ai face.
      Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
      Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

      Comment


      • #4
        Salut, ma intereseaza si pe mine cat iti consuma pe pilot la 130-140, cate turatii are. Ai cutie automata?

        Comment


        • #5
          Diferenta la condus intre un diesel si benzina nu este mare, pot spune ca este putin mai nervoasa. Tractiunea spate nu este ceva de speriat, se comporta aproape la fel ca si cea cu tractiune fata. Diferenta se simte iarna, cand se asterne ninsoarea, cand este mazga sau polei. Atunci ca orice masina, nu se bruscheaza comenzile la frana de motor si la plecarea dupa loc (fuge putin mai repede de spate), dar o sa te obisnuiesti. In rest totul este OK. Consumul pentru motorizarea ta in Bucuresti este OK.
          Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
          Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
          Onorez comenzi si in Bucuresti
          Tel. 0736375626 Marian

          Comment


          • #6
            Eu cu 1,8 Kompressro 2007 automat, in oras condus normal e 12.l5 cam asa...in Chisinau, destul de aglomerat, la traseu chiar special am mers cu fara accelerari si toate astea am scos 7,2l pe o distanta de vreo 40 km

            Comment


            • #7
              Originally posted by okelari View Post
              Eu cu 1,8 Kompressro 2007 automat, in oras condus normal e 12.l5 cam asa...in Chisinau, destul de aglomerat, la traseu chiar special am mers cu fara accelerari si toate astea am scos 7,2l pe o distanta de vreo 40 km
              7.2 in 40 Km? Cu un calcul simplu, aungi tot undeva la 15% consum.
              Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
              Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
              Onorez comenzi si in Bucuresti
              Tel. 0736375626 Marian

              Comment


              • #8
                Eu cred ca vrea sa spuna ca a mers vreo 40 de km constant si consumul mediu,nu instant a ajuns la 7.2

                Comment


                • #9
                  Originally posted by nora-marian View Post
                  7.2 in 40 Km? Cu un calcul simplu, aungi tot undeva la 15% consum.
                  Sa mers si 200km distanta cu aceeasi viteza tot 7,2l la 100km avea sa fie.

                  Comment


                  • #10
                    In chisinau am mers si eu si am avut un consum cum nu am avut in viata mea intr-un oras. Cu un peugeot 407, daca in afara imi lua 6 si in bucuresti 10..in chisinau am mers cateva sute de km cu media de consum pe la 7.5. Minunat oras cu sosele de intorci tancul,sensuri unice multe.
                    Ceoby pe pilot la 130 drumul de germania-romania...as zice ca imi lua undeva la 8,5 , pe la 100-110 abia reuseam sa scot un 7.5.
                    Revenind, la ce turatii schimbati voi benzinarul vostru de 1.8 ....treapta 1,2,3,4
                    Ca sa revin cu o alta forma de a vedea turatia optima, as alege ca etalon vitezele de croaziera, 50km..si 90km.. Mergeti cu a 3a la 50 care probabil e pe la 2000ture...sau a 2a care e undeva pe la cred 2700. Heavy mai sus a declarat cuplul maxim care e la o turatie mare. Din ce stiam e important sa mergi cat mai aproape de acea turatie, nu mult peste, si niciodata sub. Voi ce stiti legat de regula aceasta cu cuplul?

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF